Sonos SUB - Wit - Reviews

Type/soort
subwoofer

Raymon 03-01-2018

Mooi ontwerp, lekker geluid

Toen ik de Playbase en twee Play 1's kocht vroeg de verkoper al of ik er ook geen sub bij wilde. Ik vond dat niet nodig, de Playbase geeft uit zichzelf al een aardige bas (had ik gelezen). En eenmaal aangesloten was ik ook tevreden met het geluid. Toch begon het de laatste tijd te kriebelen. Ik miste dat echte bioscoop geluid. De prijs van de Sub deed me nog enige tijd twijfelen, zoveel geld voor alleen wat extra bas, maar uiteindelijk toch overstag gegaan.

En geen spijt van. Omdat de Sub de bas verzorgt kunnen de overige speakers zich volledig richten op de rest van het frequentie spectrum en wordt het geluid over het algemeen veel beter. Ook is de bas niet te nadrukkelijk aanwezig, maar kan het juist door subtiele aanwezigheid de muziek verbeteren. Films hebben nu nadrukkelijk wel dat bioscoopgevoel, waarbij je indien gewenst de trillingen in je buik kunt voelen.

Door het ontwerp kun je de Sub overal plaatsen, volgens de folder zelfs onder de bank. Maar hij ziet er prachtig uit, dus recht in het zicht is ook prima.

Pluspunten

• Verbetert je hele Sonos set-up
  • Geluidskwaliteit
  • Ontwerp
  • Eenvoudige installatie
Geschreven voor: Sonos SUB - Wit