Canton GLE 407

Bekijk alle Hifi-speakers

ingelkes 31-03-2007

Heb de canton 407 als frontspeakers in een set van de canton 402 als surroundspeakers en de 405 als center. Echt een waanzinnig mooi geluid. Hoorde de 407 (uiteraard als muziekliefhebber in gewoon stereo) in een middagje testen samen met onderandere de kef's iq5 en iq7, maar die vielen in mijn mening helemaal weg bij deze canton's. Heb nog getwijfeld om de 409 te pakken, klonken nog voller, maar deze waren me iets te groot.

Joep Selen 06-03-2007
  • Product maand in bezit

Voor elk genre muziek een goede speaker. Ik luister zelf veel Rock, Metal en Jazz/Funk.. Al liggen deze muziekstijlen tegenover elkaar, toch maakt de Canton ze tot een genot om te luisteren.

Waarom ik zo tevreden ben? je betaalt er even wat voor maar je krijgt echt kwaliteit terug. Goeie stevige speakers, 5 jaar garantie, goed geluid en een mooi exemplaar in je ruimte. Help zelf de zwarte versie. erg mooi.

Herman Sch. 05-01-2007

Werkelijk formidabel geluid. Gebruik de speakers in combinatie met 2 Bose
501speakers, gevoed door een Denon versterker. Dacht dat hier een goed geluid
uit kwam. De cantons zijn de overtreffende trap! Echt een aanrader voor deze
prijs!