Logitech Z200 - Reviews

Kleur(en)
zwart
Soort speaker
boekenplankspeaker

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech Z200 op Kieskeurig.nl.

Don 12-02-2017

Kleine prijs / Groot geluid!

Geschreven voor: Logitech Z200

Ik had een kleine LED tv in de slapkamer gekocht.
Mooi beeld en ontzettend blikkerig geluid.
Ik zocht een paar PC speakers om wat beter geluid te krijgen.
Na in de winkel diverse luidsprekers te hebben gehoord, viel mijn keuze op de Logitech Z200 voor nog geen €25.-. Ik dacht kan niet veel wezen, maar in ieder geval beter dan wat ik nu heb.
Een maal thuis op de TV aangesloten, tot mijn verbazing een fantastisch mooi Stereo geluid met regelbare Bass en hoge tonen. dan ook nog in zwart en wit verkrijgbaar.
Ik ben voor de witte gevallen.
De boxjes zijn klein van formaat en ook klein in prijs, maar het geluid is echt perfect!
De boxen worden gevoed door een 220v adapter en hebben een vaste mini Jackplug als aansluiting. Daarbij heeft deze set ook een koptelefoon aansluiting en een extra ingang aan de voorkant, dus je kan ook heel gemakklijk je telefoon of MP3 er extra op aansluiten.
Ik zeg: "een top product".

Pluspunten

• Lage prijs
  • Hoge kwaliteit
  • Prima aansluit mogelijkheden
  • Mooi vromgeving

Minpunten

• geen kunnen ontdekken.

Jack 11-04-2017

Prima speakers

Geschreven voor: Logitech Z200

Paar dagen in bezit dus nog geen uitgebreide ervaring. Goede speakers, eenvoudige installatie, prima geluid, geen geld. Dat lijkt me wel in orde.

Pluspunten

• prijs
  • geluid
  • eenvoudige installatie