Gardena EasyCut 42

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Gardena EasyCut 42 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Sandra 14-06-2019

Vrij zwaar

Geschreven voor: Gardena EasyCut 42

Ik ervaar deze elektrische heggenschaar als zwaar in gebruik (vrouw). Beetje onhandzaam en log, maar doet z'n werk. Gaat makkelijk door de heg (beuken).
Een groot minpunt, het korte snoertje! Omdat de stekker in een verlengsnoer moet, hangt deze klos in de lucht te bengelen vlakbij waar je bezig bent, en ervaar ik als zeer onhandig en onlogisch.

Pluspunten

• Doet z'n werk

Minpunten

• Korte snoer

MC 19-06-2016

Poef........

Geschreven voor: Gardena EasyCut 42

Na 2,5 jaar, en ca 15 keer te hebben gebruikt, zei de heggenschaar poef. Hij stopte spontaan, de stop sloeg door, en doet helemaal niets meer. Lijkt er op dat schakelaar of iets dergelijks kortsluiting heeft gemaakt. Helaas geen garantie of coulance van gardena meer. Alleen standaard antwoorden van de klantenservice, zoals adviezen om hem te laten repareren (waarschijnlijk duurder dan het aankoopbedrag).

Cimare 09-06-2013
Geschreven voor: Gardena EasyCut 42

Normaal zou ik een review schrijven als ik er een tijdje gebruik van heb kunnen maken. Maar na aan paar buxes heggen en 2 dennen is het apparaat al 'kapot'. Hij heeft een los contact in de startknop lijkt het.

Het apparaat gister gekocht en hij is lekker scherp, niet al te luid en werkt goed. Het 2 hands bedienings systeem is veilig, maar niet handig als je wat verder over een struik heen moet hangen. Hij is niet speciaal voor buxes heggen, maar hij doet dat eigenlijk gewoon goed. De stekker is kort en het verlengsnoer kun je met een lusje aan het apparaat hangen waardoor hij niet van de stekker valt door zijn gewicht.

Voor zijn bedrag een prima aankoop, alleen helaas dus snel kapot. Hoop dat de intratuin, waar ik hem gekocht heb, heb vervangt. Ben benieuwd.

Cimare 27-09-2013

Uiteraard naar de Intratuin terug geweest en ik kreeg zonder problemen een nieuwe. Deze is in de afgelopen maanden enkele keren gebruikt en doet het goed. Ik ga er maar van uit dat de eerste een maandagmorgen product was. Deze tweede geeft geen klachten.