Trust GXT 490 FAYZO - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Trust GXT 490 FAYZO op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

y********@g******** 16-11-2023

Headser

Geschreven voor: Trust GXT 490 FAYZO

Het is een beetje een raar ding hij werkt wel goed maar is niet echt aan doenlijk of iets beetje lelijk en zit niet lekker

Pluspunten

• Lichtjes
  • Hard

Minpunten

• Geen goede kabels
  • Zwaar

MarjanPL 10-11-2023

Fijne en betaalbare koptelefoon

Geschreven voor: Trust GXT 490 FAYZO

Wij mochten voor review.nl deze koptelefoon testen.

Bij het uitpakken voelde de koptelefoon voelde ik meteen dat hij lekker stevig was. Het installeren was een fluitje van een cent, plug and play. De koptelefoon sluit de oren goed af en het geluid is goed. Verder vinden de kinderen de verlichting heel cool al zie ik daar zelf de toegevoegde waarde niet van in omdat je het zelf toch niet kan zien. De microfoon is super handig tijdens het gamen al heb ik bij onze kinderen het idee dat ze denken dat hij het niet doet want er word nog altijd geschreeuwd door dat ding heen.

Alles bij elkaar een fijne en goede koptelefoon

Pluspunten

• Prijs
  • goed geluid

G************@g******** 07-11-2023

Budget headset

Geschreven voor: Trust GXT 490 FAYZO

Voor de test had ik hoge verwachtingen, helaas zijn deze niet helemaal uitgekomen. Het begint al met het feit dat er op de doos duidelijk staat dat er software voor zou moeten zijn en dit was op het moment van start van de test nog niet beschikbaar, een beetje alsof je een fiets koopt zonder stuur en trappers. Qua geluid vind ik het volume niet echt krachtig. De range laat ook wel de wensen over. Bass overstemd het algehele plaatje waardoor het midden geluid wat weg valt. Getest op diverse stijlen muziek en ook met het spel "FS2020". Uit deze test moet ik concluderen dat het een leuke headset is binnen het middensegment en voor mensen die geen vermogen over hebben voor een koptelefoon. Wat ik wel qua design erg leuk vond was het feit dat de microfoon ingeplugd kan worden en ook weer uitgeplugd wanneer deze niet gebruikt wordt. Al met al valt die persoonlijk wat tegen maar voor de prijs is het geen verkeerde aankoop en wellicht had mijn mening anders geweest wanneer Trust de software beschikbaar had.

• microfoon afneembaar

Minpunten

• volume te laag
  • Bass overstemd het middengeluid
  • Software niet verkrijgbaar

P Brussee 07-11-2023

Kleurrijke headset

Geschreven voor: Trust GXT 490 FAYZO

Het geluid: mooi vol, maar wel heel anders dan andere gaming headsets.
De microfoon: doet het goed, duidelijk te verstaan.
Het gebruiksgemak: kan wel in de computer, maar niet in een controller. Wat lastiger als je op de bank wil gamen.
De koppeling met het gewenste device: koppelt direct en goed.
De pasvorm en het comfort: alleen voor volwassenen geschikt, te groot en wat zwaarder voor kinderen. Fijne kussens op hoofdband en oorkleppen, zachte stof.
Het design: erg mooi, kleuren zijn in te stellen of uit te zetten.

Pluspunten

• ziet er mooi uit
  • zit erg lekker

Minpunten

• heeft geen controller aansluiting

m***************@h********** 07-11-2023

Comfort en design in 1

Geschreven voor: Trust GXT 490 FAYZO

Super fijne gaming headset. Dankzij de microfoon praat het ook nog eens heel gemakkelijk terug als je met vrienden aan het gamen bent. De headset koppelt makkelijk met de gaming device. De pasvorm en het comfort is top je wilt hem gewoon niet meer af doen zo lekker zit het. De headset is mooi vormgegeven en heeft geen onnodige dingen. Zeer sterke set. Helemaal in je eigen gaming wereld met deze headset.

Pluspunten

• pasvorm
  • geluid
  • microfoon

Leon 04-11-2023

Een goede gaming headset voor een prima prijs!

Geschreven voor: Trust GXT 490 FAYZO

Het geluid - Het geluid is erg fijn, een beetje aan de zachte kant voor mijn gevoel maar dat is makkelijk op te lossen, het is erg zuiver en zonder hapering of statische geluiden er tussen door.

De microfoon - De microfoon is goed te gebruiken voor gamen via discord en voor de in game chat van allerlei spellen zoals csgo en valorant. Deze lijkt alleen beetje fragiel omdat je deze zelf in de koptelefoon moet pluggen en maar heel dun is dus waarschijnlijk makkelijk kan breken.

De koptelefoon - De koptelefoon is heel makkelijk te gebruiken het doet precies wat je wilt dat een koptelefoon doet. Het koppelen aan gewenste device is ook erg makkelijk doormiddel van een gewone USB-C poort. De koptelefoon zit zelf ook erg fijn, hij zit strak om de oren en de hoofdband zelf is niet te hard doormiddel van een laagje stof dat hier zit dus je kan deze makkelijk ophouden voor veel uren zonder dat je hoofdpijn krijgt en hij is ook verstelbaar dus al heb je een iets groter hoofd of kleiner hoofd zal deze koptelefoon alsnog er goed zitten.

Kortom een goede gaming headset voor een mooie prijs!

Pluspunten

• Goed geluid
  • Prima prijs
  • Comfortabel

Minpunten

• Microfoon oogt fragiel

Nijntje1996 03-11-2023

Prima headset

Geschreven voor: Trust GXT 490 FAYZO

Een prima headset voor de basic/beginnende gamer. Het geluid verbaasde mij, er zit namelijk een mooie surround sound op. Wel wat instellingen moeten veranderen om het juiste kwaliteit geluid te krijgen. Het snoer is aardig lang en kan via USB aangesloten worden. Voor mensen die ver van hun console af zitten is het minder geschikt. Mooie lichte headset met RGB licht. Dit is voor mij verder niet van toegevoegde waarde aangezien ik het toch niet zie, maar je kan het ook heel simpel door 1 klik uitzetten (of veranderen van kleur). De microfoon is uitgebreid. Deze kan je met of zonder foam hoesje gebruiken, makkelijk mute/unmute of volledig eruit halen. Een lichte headset waar het design een mooie uitstraling geeft. Ik vond het helaas wel redelijk knellend om mijn oren zitten en kreeg deze ook niet losser. Na een tijdje begint dat wel pijn te doen. Als ik de headset op had hoorde ik mijn omgeving totaal niet meer wat wel erg fijn is. Voor dit geld echt een prima headset met een mooi geluid en design!

Pluspunten

• surround sound
  • lage prijs - kwaliteit
  • RGB licht

Minpunten

• USB aansluiting
  • Knelt na een tijdje

tientje672 29-10-2023

Lichtgewicht headset met degelijke ANC

Geschreven voor: Trust GXT 490 FAYZO

Lichte koptelefoon met in de oordoppen lichtjes die je van kleur kan wijzigen. Je kan het ook uitzetten als je dat niet wil. Prima toch?!
Het snoer is lang waardoor je niet dicht op de PC of spelconsole hoeft te zitten (nadeel is dat door de USB aansluiting de headset niet in de controller zelf kan).
Het geluid is prima en ook de ANC is goed te noemen.
Het geluid is makkelijk te regelen met een knopje op de schelp. Nadeel is wel dat dat het knopje voor het uitzetten van de speaker daar vlak naast zit en je daarmee dus snel, ongewenst, je speaker op mute zet. Dat is me helaas al een paar keer overkomen. Het is even wennen denk ik.
Al bij al vind ik het een prima lichtgewicht headset en ben ik overtuigd om overstappen van in earbuds naar deze headset voor dagelijks gebruik!

Pluspunten

• lichtgewicht
  • goede ACN
  • leuk lichtaccent

Minpunten

• mute knopje dicht bij geluidschakelaar