Asus ROG Strix Fusion 300 - Reviews

Aansluitingen
USB, 3,5-mm-connector

Roderick 02-11-2017

Goed geluid

Ik was op de Gamer.nl redactie om een workshop te mogen bijwonen van ASUS over hun ROG moederborden serie en de nieuwere technieken die er beschikbaar in zijn gemaakt. Ze lieten ook deze koptelefoon zien en ook laten testen door middel van het spelen van een game.

Het geluid en draagcomfort is naar mijn mening helemaal goed. Je krijgt er 2 verschillende soorten oorkussens bij, eentje van faux-leer en eentje meer van stof. Hiermee kan je kiezen of je wel of geen geluid door wilt laten wanneer je deze kop telefoon op hebt.

De 7.1 virtual surround sound werkt uitstekend en je kan vaak horen waar iets vandaan komt tijdens het gamen. Alleen moet het spel dit ook natuurlijk ondersteunen, wat helaas soms niet het geval is. Waardoor je het beter even uit kunt zetten, dit gaat heel gemakkelijk via de Virtual Surround knop die op de koptelefoon aanwezig is.

Dit is goede koop als je een mooie geluidservaring wilt hebben tijdens het gamen. Ik raad hem zeker aan.

Pluspunten

• Goed geluid
  • 7.1 Virtual Surround Sound
  • Audio Jack of USB

Minpunten

• Splitter nodig voor 3.5mm Audio Jack Out+Mic Combi
  • Virtual Surround alleen mogelijk via USB
Geschreven voor: Asus ROG Strix Fusion 300