De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL JBLQ100PWHTBLU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Icetropez 17-08-2022

Prima gaming headphone voor dit geld.

Geschreven voor: JBL JBLQ100PWHTBLU

Deze gaming Headphone mogen testen. Over de levensduur kan ik nog niet veel zeggen omdat ik hem nog niet heel lang gebruik. Maar na een tijdje deze koptelefoon gebruikt te hebben positief verrast. Het geluid is helder, goed. Superhandig dat je de microfoon kunt verwijderen maar hij is ook simpel te muten met een druk op de knop. Ook zit er een draaiwieltje om het geluid harder of zachter te zetten op de oorschelp.
De koptelefoon zit lekker, ik heb wel eens last dat je na een tijdje en zeer hoofd krijgt bij deze heb ik dit niet (hij is redelijk licht). Zelf vind ik het fijn als het snoertje wat langer is om hem veelzijdig te kunnen gebruiken. Voor gebruik playstation is deze lengte prima.
Conclusie voor mij, een prima koptelefoon voor deze prijs. Kwalitatief goed.

Pluspunten

• Geluid / mate knop op oorschelp
  • Geluidskwaliteit
  • Afneembare microfoon

Minpunten

• Snoer mag iets langer

Laurasophie3003 05-08-2022

Fijne set

Geschreven voor: JBL JBLQ100PWHTBLU

Het leek ons super leuk dit artikel te testen omdat we al best wat merken en soorten geprobeerd hadden
We gebruiken al de boxjes van dit merk en die gaan top!
Voor gamen vinden we deze set wat minder maar als je net begint is de prijs kwaliteit ook super goed. We kijken er nu veel films mee en luisteren muziek. Daar is deze set zeker goed voor!

Pluspunten

• Zit fijn

Minpunten

• Geluid voor gamen wat minder

Nicole 04-08-2022

Voor deze prijs fijne headset

Geschreven voor: JBL JBLQ100PWHTBLU

Voor deze prijs kun je een leuke headset verwachten met nog eens goed geluid. Mijn Gaming experience was hierdoor nog beter. Simpel plug and play super makkelijk heeft met al mijn consoles (Xbox, PS4, Nintendo switch) goed gewerkt. JBL Staat er bekend om voor goed geluid en ook dit keer stelde ze me niet teleur!

Helaas is alleen mijn hoofd wat aan de smalle kant waardoor de headset nog steeds op de kleinste stand nog iets te groot was. Maar alsnog best comfortable

Pluspunten

• Redelijk goed geluid
  • Comfort
  • Plug and play

Minpunten

• Formaat (was nog steeds te groot)

laurasophie3003 01-08-2022

prima koptelefoon, minder voor gamen

Geschreven voor: JBL JBLQ100PWHTBLU

voor gaming zou ik het niet snel aanschaffen.
echter voor filmpjes en muziek etc zeker wel
prima geluid,comfortabel,mooi design.
prijs is dan ook prima voor wat je ervoor krijgt

Pluspunten

• comfortabel
  • mooi design
  • handig in gebruik

Minpunten

• niet voor gaming

k*************@h********** 23-07-2022

Goede headset

Geschreven voor: JBL JBLQ100PWHTBLU

Door de lagere prijsklasse was ik toch aangenaam verrast bij het gebruiken van deze headset. Het geluid is ok en is beter dan ik had verwacht. Als je echt meer diepte en ‘surround’ wilt moet je wel een prijsklasse hoger gaan. Het geluid was nu gewoon ok en ik kon me concentreren op het gamen zonder problemen.
De headset ziet er goed uit, leuke kleuren en het design is mooi en modern. Het nadeel voor mij is de draad. Ik ben gewoon van draadloos te spelen en dat was wel minder aangenaam nu. De draad zit ook vast en kan niet vervangen worden wat voor mij in het verleden wel al problemen heeft gegeven. Maar nogmaals eigenlijk is de prijs er ook wel naar.
De mic is goed, tijdens het gamen kon iedereen mij horen en ik was duidelijk verstaanbaar.
Als je op zoek bent naar een betaalbare headset om leuk te gamen is dit zeker wel een aanrader.

Jona93 22-07-2022

Valt wel te doen

Geschreven voor: JBL JBLQ100PWHTBLU

Ik vind de product matig want tijdens intensief gamen kan ik sommige voetstappen niet horen en hoor ik mensen op veel verdere afstand dan dat ze zijn, de microfoon is wel goed , alleen soms kan het gaan haperen. Voor de rest is het wel goed.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Microfoon is perfect

Minpunten

• Soms haper
  • Je hoort mensen ver