De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL JBLQ100XBLKGRN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Martin88 05-08-2022

Goede headset voor console of laptop

Geschreven voor: JBL JBLQ100XBLKGRN

Van mijn vrouw heb ik deze headset voor mijn verjaardag gekregen. Ze vond hem er tof uit zien en had goede reviews gelezen over het geluid en de microfoon. Over het geluid en de microfoon waren ze allemaal laaiend enthousiast en daar sluit ik me ook bij aan. De headset heeft echt een kraakhelder geluid en een perfect werkende microfoon. Er is alleen wel 1 nadeel: de 3,5mm jack. Ik heb de headset tot nu toe alleen kunnen gebruiken via de Xbox. De aansluiting is namelijk niet geschikt voor een gewone computer. De 3,5mm jack is een gecombineerde stekker voor zowel het geluid als de microfoon waar de gemiddelde computer niet mee overweg kan. Voor de pc heb ik dus nog een andere aan moeten schaffen. Gebruik je voor het gamen een laptop in plaats van een vaste computer, dan zou deze headset wel geschikt zijn. Maar voor bij de Xbox in de woonkamer heb ik nu wel een perfecte nieuwe headset dankzij mijn vrouw!

Pluspunten

• geluid
  • microfoon

Minpunten

• gecombineerde 3,5 mm jack

Yannick Dijk 05-08-2022

Top Koptelefoon

Geschreven voor: JBL JBLQ100XBLKGRN

Ik heb de afgelopen weken deze koptelefoon getest. Ik kan zeggen dat het echt een top koptelefoon is. Het is precies wat je van een koptelefoon verwacht. Hij is erg gebruiksvriendelijk, vooral handig is dat je het kan gebruiken als headset maar ook al koptelefoon. Dit door de loskoppelen van de microfoon. Ik raad het product dan ook zeker aan iedereen aan.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Los geleverde microfoon

Renske Waterreus 03-08-2022

Goede koptelefoon

Geschreven voor: JBL JBLQ100XBLKGRN

Deze koptelefoon heeft mijn zoon momenteel in gebruik. Hij vindt hem fijn zitten op zijn hoofd. Ook vind hij het handig dat er goed geluid uitkomt. En het is handig dat de knopjes aan de achterkant zitten zodat je daar makkelijker bij kan als je aan het gamen bent.

Pluspunten

• goed geluid
  • zit goed
  • makkelijk bereikbare bediening

mwouters013 25-07-2022

Goede koptelefoon, zeker een aanrader

Geschreven voor: JBL JBLQ100XBLKGRN

Deze koptelefoon mogen testen. Al diverse koptelefoons van andere merken versleten, dus ben benieuwd wat ik mag verwachten. Bij het uitpakken was ik al vrij verrast. De koptelefoon kan zowel los gebruikt worden, als ook als headset. Ook is de koptelefoon licht van gewicht. Voor mij dus al een pluspunt! Fijn als je hem langer ophoudt om te gamen of muziek te luisteren. De koptelefoon is goed te verstellen en sluit goed aan over de oren. Dit maakt dat geluiden van buitenaf bijna niet hoorbaar zijn. Ook de microfoon is van goede kwaliteit. De vrienden waar ik meestal mee speel op de Playstation geven aan dat ze mij beter horen/het geluid vanuit mijn kant beter is.
Het knopje voor het regelen van het geluid is handig op de koptelefoon. Door het draaien aan het wieltje kun je zo het geluid even lager zetten. Zo ook voor het dempen van geluid. Geluid is prima, microfoon functioneert goed, licht van gewicht. Tel daarbij de frisse kleurcombinatie (zwart/groen) op en je hebt een fijne koptelefoon die je voor meerdere doeleinden kunt gebruiken. Al met al ben ik dus zeer tevreden!

Dalk 25-07-2022

Erg fijne headset

Geschreven voor: JBL JBLQ100XBLKGRN

Het product komt in een mooie doos verpakt binnen. Voelt kwalitatief goed en solide.
De kleuren ogen prettig.
De microfoon is makkelijk te plaatsen en met de knop aan of uit te zetten, volume is goed te regelen met het wieltje.
de overearpads voelen prettig en sluiten goed aan. Ook na langere tijd dragen geen druk op het hoofd of oren. Door het lichtgewicht bijna niet door dat je een headset draagt.
Geluid klinkt erg goed, bij online spelen zijn andere prima te horen en ik te verstaan.
De microfoon is makkelijk te verstellen door de buigzame stang.

Zeer fijne headset.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • prettig geluid
  • solide
  • makkelijk op te ruimen
  • ziet er mooi uit

Minpunten

• voor brede hoofden denk ik te krap

Soul_Train 22-07-2022

Headset voor de Casual gamer

Geschreven voor: JBL JBLQ100XBLKGRN

Product wordt geleverd in een mooie groene doos, echt een game headset doos. Headset is mooi verpakt en geeft en een gevoel van kwaliteit.

De microfoon kan je indien je deze niet van plan bent te gebruiken in de doos laten. Deze moet je namelijk zelf aansluiten op de headset.

Aan de headset zit een mooi lang snoer welke ook zeer fraai is afgewerkt en geen standaard plastic/rubber kabeltje.

Headset vervolgens aangesloten aan mijn controller (elite controller van Microsoft). Direct schakeld de xbox de audio over de headset.

Daarna CoD:Warzone opgestart en een potje gestart.
Daar viel mij op dat het geluid van de headset nog wel erg leeg en wat zacht nog was. Helaas bleek bij het draaien aan het volume knop dat de headset al op het hoogste volume stond. Ook het geluid kon ik niet voller krijgen.

Heb de headset toen nog geprobeerd met de standaard meegeleverde controller van de Xbox Series X, maar helaas had dat dezelfde resultaten.

Ook de voice-chat houd te wensen over. Iederen kon mij duidelijk verstaan maar gaven wel aan dat dit wat blikkerige en verder weg klonk dan mijn andere headset (Turtle Beach 600).

Voor de casual gamer, die geen online Multiplayer doet is deze headset zeker prima! Maar wil je competitief mee doen met shooters zal deze headset teleurstellen.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Losse microfoon

Minpunten

• Geluid kan niet hard genoeg
  • Audio klinkt wat "leeg"

Turkan 21-07-2022

Prettige gaming koptelefoon

Geschreven voor: JBL JBLQ100XBLKGRN

Ik gebruik deze gaming koptelefoon nu al een paar weken. Ik heb hem gebruikt met PS en op de laptop. Mijn stem was duidelijk te horen door de tegenstanders en ik hoorde ze ook duidelijk. De Noise Cancelling functie doen zijn werk goed. De koptelefoon heeft achter het linker oor een wiel voor het regelen van het geluid. Een wiel vind ik veel handiger dan knopjes. Je kan sneller het geluidsniveau aanpassen, je komt met je hand gemakkelijk bij het wieltje. Verder is hij verpakt in een stevige doos waarin je hem kan bewaren. Ik gebruik hem niet dagelijks dus na gebruik berg ik hem weer keurig op in het doosje. Groen en zwart kleur combinatie is ook leuk bedacht. De koptelefoon is niet zwaar, drukt niet te veel op de oren maar zit wel goed over de oren heen. De microfoon is makkelijk te bevestigen en makkelijk te verwijderen. Ik gebruik hem graag.

Pluspunten

• licht gewicht