Trust Pulsar USB Headset - Reviews

6,7

Richard Vermeulen 13-11-2013 Product jaar of meer in bezit

Deze Quasar headsets hebben volgens mij een ontwerp-fout. Ik heb nu al 3 van headsets gehad, en telkens gaan ze zonder een reden stuk. Windows XP geeft dan een foutmelding "USB audio device niet herkend". Ik ga altijd netjes om met mijn apparatuur, maar als USB headsets, gewoon vanzelf stuk gaan, is het apparaat niets waard. Gelukkig krijg ik altijd bij Dixons mijn geld terug. Evengoed levert het ongemak op, want als ik via VOIP wil bellen op zondag en mijn headset is weer stuk, dan heb ik op dat moment dus een probleem. Ik raad deze headset dus af, omdat het gewoon goedkoop gemaakt is. Normaal moet een headset het wel wat langer volhouden als 2 x gebruikt te hebben. Alle 3 de headsets van dit type gingen binnen 2 maanden stuk. De laatste zelfs al na 2 dagen.

Tycho77 21-10-2013 Product kwartaal in bezit

Het duurde nog geen half jaar en hij ging al stuk aan één kant, terwijl er erg zuinig en voorzichtig mee om is gegaan.

Dit verwacht ik van een €5,- headset maar niet van één van €25,-

Erg goedkoop materiaal dat veel te duur word verkocht.

anoniempersoon2013 02-09-2013 Product maand in bezit

Ik omschrijf dit als prut
Heb hem gekocht voor me macbook. eerste werkte ie perfect maar later ging bij andere de microfoon kraken en heb ik daarmee iemand boxen opgeblazen. en als je maar een beetje aan de usb zit dan kraakt het geluid als. als cijfer geef ik het een 6