Nokia BH-108

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Nokia BH-108 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

fhageraats 29-08-2015
Geschreven voor: Nokia BH-108

Ik was op zoek naar een bluetooth earpiece met een "in-ear" oordopje. Hiermee bedoel ik een rubber in-ear dopje zoals bijvoorbeeld de meeste Samsung oortelefoontjes hiervan zijn voorzien die met de Galaxy S-series worden meegeleverd.

Hiervoor had ik de Samsung HM-1200 met een 'gewoon' oordopje. Zo'n oordopje dat bij mij steeds van mijn oor schuift tijdens bewegen. Op zich is de Samsung HM-1200 een goede bluetooth 'earpiece', maar bij mij (en een aantal vrienden die hem ook hebben gebruikt) blijft deze heel lastig zitten en gaat al snel irritatie veroorzaken door het continu bewegen van de dop als deze weer uit het oor schuift.

Bij de Nokia BH-108 is hiermee het geluid uitstekend, hij blijft perfect in het oor zitten bij mij (zonder het plastic beugeltie dat bedoeld is om achter je oor te doen, want hiermee past het dopje niet ver genoeg in mijn oor).

Ik heb 3 foto's gemaakt ter verduidelijking. Ik hoop dat de link hieronder werkt:

Dus als je geen fortuin uit wilt geven aan een bluetooth oordopje, dan zal deze tip misschien kostenbesparend voor je zijn. Deze manier zal niet bij iedereen helpen, maar wel bij een groot gedeelte.

Mij heeft deze manier een hoop geld bespaard, omdat ik anders een veel duurdere oordop had moeten kopen met een duurzamere oorschelp-beugel die beter zou moeten blijven zitten.

Tot zover!