TomTom 9URE.001.03-RMW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de TomTom 9URE.001.03-RMW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hans 27-11-2016

Comfortabel goed aansluitend bandje, maar slechte kwaliteit

Geschreven voor: TomTom 9URE.001.03-RMW

Het bandje zat aan de Runner 2 bij aankoop, en was binnen 8 maanden op twee (!) plaatsen gescheurd. De kwaliteit is dus prut qua duurzaamheid.
Qua draagcomfort is het bandje echter geweldig. Ik had de large versie, het de dubbele rij gaatjes, waardoor je het bandje echt perfect om de pols fixeert, wat voor de hartslagmeting natuurlijk noodzaak is. Je moet op twee plaatsen het bandje vastklinken, dus het zit ook echt uitstekend vast.
Nu moet ik een nieuwe vinden en ik ontdek een tweede nadeel - met name door de slechte kwaliteit - en dat is dat de prijs behoorlijk hoog is, en je er bovendien niet zo gemakkelijk eentje in de kleur zwart kunt vinden. Werk aan de winkel Tomtom! Bij een topprodukt hoort een topkwaliteit bandje, dat niet na 8 maanden de geest geeft.

Pluspunten

• Uitstekende pasvorm
  • Hoog draagcomfort

Minpunten

• Slechte kwaliteit qua duurzaamheid
  • ...dus te duur bij vervanging...