TomTom Runner grijs - Reviews

Gps
Afstandsmeting
Snelheidsmeting

Adriaan 25-11-2016 Product paar maanden in bezit

Voldoende opties, synchroniseren met telefoon is drama

Echt een fijn horloge dat je ook 'normaal' kunt dragen. De opties die het biedt zijn voor de hobby-hardloper ruim voldoende.
Accu gaat zonder dat de GPS aanstaat meer dan een week mee. Mooi duidelijk scherm

Het synchroniseren met de telefoon is een drama. Ik heb het na drie weken nog niet voor elkaar gekregen en heb zo ongeveer elke helppagina op internet geprobeerd.
Dus die hoop heb ik maar opgegeven.

Pluspunten

• Accu
  • Scherm

Minpunten

• Synchronisatie met telefoon

Gio 09-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Gebruikersvriendelijk en een mooi groot display

Het is een gebruikersvriendelijk sporthorloge met alle functies die je nodig hebt bij het sporten. De instellen van het horloge is gemakkelijk en de display is groot en goed leesbaar, ook in het donker. Mijn horloge heb ik binnen ongeveer 1 jaar al tweemaal wegens een defect naar TomTom moeten sturen en een "refurbished"exemplaar teruggekregen. Met mijn Garmin heb ik 6 jaar zonder problemen gedaan.

Pluspunten

• display
  • instellingen

Minpunten

• snel defect - gevoelig
  • reageert langzaam bij verandering van snelheid.
  • batterij hartslagband snel leeg

Lisa 29-09-2016 Product paar maanden in bezit

Fijn sporthorloge voor de gemiddelde sporter

Voordeel van dit horloge is dat je loop, zwem en fiets prestaties kan meten. Nadeel is wel dat als je eerst gaat fietsen en daarna gaat hardlopen handmatig de sportonderdelen moet wisselen. Tijdens een triatlon is dit niet handig. De losse hartslagmeter werkt prima, echter zou ik nu kiezen voor een met geïntegreerde hartslagmeter.

Pluspunten

• Zowel voor zwemmen, hardlopen en fietsen

Minpunten

• Handmatig wisselen van onderdelen
  • Kan lang duren voordat ie GPS ontvangst heeft

jeroen 09-09-2016 Product paar weken in bezit

prima horloge, slecht werkende app

De horloge is erg fijn. Duidelijk display en met de juiste informatie. Batterij gaat erg lang mee. GPS in no-time wanneer het horloge goed is geupdate.
De tomtom mysports app is erg traag. Duurt echt veeeeel te lang voordat de gevraagde pagina wordt geopend (bijna niet werkbaar). uploaden van de activiteit is ook erg langzaam. Als de app zou werken, zoals bv runtastic gewoon goed en snel, is het helemaal top! hier ligt nog (heel) veel werk voor tomtom.

Pluspunten

• horloge doet wat ik wil
  • Makkelijk te bedienen.
  • Goed display

Minpunten

• Slechte App

André 27-07-2016 Product maand in bezit

Geen aanrader

5,8
GPS signaal wordt traag gevonden.
Bijhorende app werkt flauwtjes. Onduidelijk hoe of wanneer gegevens doorgestuurd worden naar app.

leo jongen 15-07-2016 Product maand in bezit

Prima sport horloge

Als je enkel wilt rennen en trainen zonder al teveel gedoe is dit een prima sport horloge voor een goede prijs. De software is duidelijk en functioneert naar behoren. Enkel het zoeken naar de satelliet duurt soms even, maar dat vindt ik geen probleem. Voor mij voldoet dit horloge prima aan mijn wens.

mrhulzink 10-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Ik ben er erg tevreden mee. Had in het begin een probleem met handmatig klokken maar dat werd perfect opgelost door Tomtom.

wil 26-12-2015 Product kwartaal in bezit

6,4
Huidige snelheid is niet meteen actueel.
De gegevens zijn niet precies ik heb 2 horloges en deze geven een andere uitslag bij dezelfde afstand (tegelijk gemeten)
Jammer dat je geen piramide interval kunt instellen

Opajan schiedam 03-01-2015 Product jaar of meer in bezit

ik heb inmiddels een tomtom horloge met ingebouwde hartslagmeter;
en sinds de tomtom de software heeft geupdate werk alles perfect.
alles woord netjes in MY-Sports gezet routes worden getekend en als je regelmatig loopt en dus je prestaties wil registreren laat hij automatisch weer op.ben trots op mijn speeltje

Protocol 07-09-2014 Product kwartaal in bezit

Wat een miskoop. Satellietontvangst is zeer wisselvallig. Quick GPS werkt alleen als je het horloge dagelijks aan de PC hangt. Vandaag voor het eerst een wedstrijd mee gelopen en ja hoor: na 3 km verliest het horloge zomaar ineens het GPS signaal, en vindt het de rest van de wedstrijd niet meer terug.

Had ik toch maar meteen een Garmin gekocht...

paulband 20-07-2014 Product maand in bezit

Horloge heeft alle functies die je nodig hebt en je kunt op één scherm drie functies naar keuze zichtbaar maken.
Minpunten zijn de upload functie naar de Website die vaak niet werkt en de quick GPS functie die ook vaak niet beschikbaar is zodat je lange tijd moet wachten voordat je kunt beginnen.

Opajan schiedam 30-06-2014 Product kwartaal in bezit

7,4
Ik heb dit hologe genomen voor het grote diplay.wat ik zonder bril ken lezen ;behalve de kleine details.werkt goed maar op de computer gaat het niet naar wens ;verder had ik eerder willen weten dat er een horloge met hart slag meter op de markt zou komen dan had ik deze gekocht.Nog geen week nadat ik deze heb aangeschaft ;kwam ik op de beurs van rotterdan marathon de hartslaghologe al tegen.

annette79 18-04-2014 Product paar weken in bezit

6,6
Mooi horloge met fijne functies, eigenlijk alles erop wat je nodig hebt, handig groot duidelijk scherm.
minpunten; programma op pc is drama, je kunt geen tussentijden bekijken, gatering data laden...daarna treedt er steeds een fout op waarna ik steeds opnieuw moet proberen. Alles is in het engels! je kunt op horloge zelf niet terugkijken.
Ik zou het horloge niet aanraden aan anderen.

leolodder 23-03-2014 Product maand in bezit

Mooi en plat horloge, zit comfortabel om de pols, gebruiksgemak is prima, alles met 1 knop. Alleen jammer dat er GEEN functie op zit van km/ per uur. Ik las dat dit met een laatste update is toegevoegd, bij mij werkt het nog niet, terwijl ik mijn horloge 3 maal per week aan de computer hang. Ook jammer dat je je hardloopgegevens niet rechtstreeks kunt delen op b.v. twitter en facebook. Soms duurt het even voordat ik contact heb met de satelliet.

Paula benders 22-02-2014 Product paar weken in bezit

Een mooi horloge werkt makkelijk, maar jammer dat er GEEN functie op zit van km/ per uur.
Dit wordt door een hoop lopers gebruikt.

KatPet 19-02-2014 Product paar weken in bezit

Zeer eenvoudig te gebruiken dank zij de one-button bediening.
Het grote display is duidelijk leesbaar en men kan heel makkelijk switchen tussen de verschillende mogelijke gegevens.
Het draagcomfort zit ook zeer goed, en eigelijk ziet het er nog leuk uit ook (perssonlijke mening).
Zeer makkelijk aan te sluiten en op te laden. Groot pluspunt is dat men direkt op externe sites (vb Runkeeper, ...) zijn gegevens kan uploaden.
Enige minder positieve puntje is misschien de kwaliteit van de textiel-borstband.

MoRun 15-02-2014 Product paar weken in bezit

Makkelijk in gebruik, veel mogelijkheden. Jammer dat de bluetooth verbinding niet werkt met de TomTom app op een Iphone4.

Nico Brabers 15-02-2014 Product kwartaal in bezit

5,8
Ik vindt het horloge niet makkelijk te bedienen, wel een mooie vormgevening. ik heb vroeger andere horloges gehad deze waren makkelijker en duidelijker te bedienen

EPW 14-02-2014 Product half jaar in bezit

Prima horloge, heeft veel verschillende trainingsopties en is gemakkelijk te bedienen. Materiaal en afmeting zijn ook goed, zit prettig om je pols en irriteert niet tijdens het lopen. In vergelijking met horloges van andere merken krijg je volgens mij meer opties voor hetzelfde geld. Je runs zijn in verschillende formats te uploaden voor gebruik bij hardloop websites of programma's, dus je zit niet vast aan de TomTom website. Instellen van een trainingsprogramma en pauzeren van een run is vrij eenvoudig als je eenmaal door hebt hoe het werkt. Enige verbeterpunt wat mij betreft is verbinding maken met de satelliet voordat je kunt beginnen; dat duurt mij vaak nog te lang, onafhankelijk van of je in een bos of in een open veld staat.

PeaFennema 13-02-2014 Product kwartaal in bezit

Zeer prettig horloge om mee te hardlopen, vooral het (meestal) zeer snel vinden van de satellieten is erg fijn. Ook het grote afleesscherm bevalt prima. Het horloge is erg makkelijk te bedienen om je klaar te maken voor het lopen. De hartslagmeter wordt altijd heel snel gevonden. Vergeleken met de Garmin van mijn vrouw is het vooral het vinden van de HRM en satelliet een enorm pluspunt. Paar kleine minpunten dan nog; het standaard grijze bandje voldoet niet, de unit valt er makkelijk uit als je het horloge afdoet, gelukkig had ik een extra band erbij gekocht. En vreemd genoeg blijft het licht soms aan tijdens het lopen, terwijl die instelling goed staat. Na de vele adviezen en commentaren van andere lopers over andere GPS horloges, kan ik alleen maar tevreden zijn.