Polar RS100 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Polar RS100 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

A54 05-03-2012
Geschreven voor: Polar RS100 zwart

Ik heb deze POLAR RS100 nu een maand of 8 in bezit en bevalt mij perfect. Ik gebruik hem tijdens het hardlopen en hij is zeer nauwkeurig en eenvoudig te bedienen. Duidelijk afleesbaar scherm. Top en tot nu toe geen enkele negatieve ervaring met deze hartslagmeter gehad.
Hij slaat wel maar één training op. Verder een goede Hartslagmeter.
Jammer dat er niet standaard een stuurhouder bij geleverd wordt.

de keupke 29-10-2010
Geschreven voor: Polar RS100 zwart

heb het nu iets meer dan een jaar , het functioneerd nog steeds perfect , heb ook nooit problemen ermee gehad , ben er dus erg content mee

Voormalig polar gebruiker 26-06-2010
Geschreven voor: Polar RS100 zwart

Zeer slechte ervaringen. Batterij steeds leeg. Ploar reageert niet (meer) op garantieclaims en insturen levert slechts rekeningen op.
Zowel van de polsunit als borstband bleken de batterijen steeds zeer snel leeg.
Als het werkt prima apparaat maar zeer onbetrouwbaar. Binnen onze vereniging meerdere mensen met vergelijkbare ervaringen.
Zelf inmiddels een ander merk aangeschaft.

Hans Kropman 07-05-2009
Geschreven voor: Polar RS100 zwart

Ik loop al ca. 8 jaar met een hartslagmeter.Deze kocht ik bij Aldi. Redelijk betrouwbaar, ook nadelen: duurde lang voordat actuele hartslag getoond werd, grootste nadeel met wedstrijden werd deze beïnvloed door andere hartslagmeters. Ik gebruik de Polar nu ca. 3 maanden en heb spijt dat ik deze niet eerder gekocht heb. Meteen na omdoen geeft hij de juiste hartslag aan, en dat blijft hij goed doen ook met wedstrijden. Gemiddelde hartslag per rondetijd is heel handig! Super apparaat.

Engelbert2007 30-03-2009
Geschreven voor: Polar RS100 zwart

Ik heb deze POLAR RS100 nu enkele maanden in bezit en bevalt mij perfect. Ik gebruik hem tijdens Spinning / Indoorcycling en hij is zeer nauwkeurig en eenvoudig te bedienen. Betrouwbaarheid is top en tot nu toe geen enkele negatieve ervaring met deze hartslagmeter gehad.
Hij kan één training opslaan en die kan je dan zelf vervolgens even opschrijven om naar je voortgang te kijken. Super Hartslagmeter.
Jammer dat er niet standaard een stuurhouder bij geleverd wordt.

R0naId 30-08-2013

Beste Engelbert,

Ik las je review. Ik wil ook een hartslagmeter aanschaffen voor Spinning. Kun je aangeven of deze hartslagmeter je nog steeds goed bevalt?

peertje11 20-01-2009
Geschreven voor: Polar RS100 zwart

Het grootste nadeel is dat de uitslag compleet onbetrouwbaar is. De hartslag klopt soms wel soms niet, werkt soms pas goed na een half uur rennen. De ene keer is de hardslag extreem laag, de andere keer extreem hoog en soms goed. Kortom je hebt er niets aan.

800-5000m. loper 17-09-2008
Geschreven voor: Polar RS100 zwart

Ik ben een jonge loper (15 jr.) en heb voor mijn duintraining een harstlagmeter nodig. Deze is een mooi horloge, vooral als het je eerste running computer is. Werkt logisch/duidelijk, als je hem voor de eerste keer gebruikt hoef je niet met de gebruiksaanwijzing erbij uren te bestuderen. Zet de hartslagmeter niet aan in de buurt van fitnessaparaten (met hartslagmeter), dan raakt hij wat in de war. De borstband zit comfortabel. Conclusie: een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding; een echte Polar Running Computer, wie wil dat nou niet!

ad60 01-07-2008
Geschreven voor: Polar RS100 zwart

Ik heb de polar RS100 nu 2,5 jaar en ik heb hem al 5x terug moeten sturen daar hij niet waterdicht bleek te zijn. Op zelfs 50 cm diepte loopt hij al vol!!
En ja hoor hij is weer lek, garantie voorbij......
Heb hiervoor een Medion gehad nooit problemen gehad....De polar heeft veel handige gebruiksmogelijkheden jammer van dat ene probleem.

Ambroos72 05-04-2008
Geschreven voor: Polar RS100 zwart

Comfortabele no nonsense hartslagmeter met intuitieve bediening en een redelijk comfortabele borstband.
Juiste verhouding prijs/kwaliteit, lijkt me...

Wolf666 30-05-2006
Geschreven voor: Polar RS100 zwart

Deze hartslagmeter heb ik nu al meer dan een jaar in het
bezit.
En ik kan zeggen dat dit een no nonsen basis hartslagmeter is.
Ideaal voor een beginner.

anonieme hardloper 29-06-2005
Geschreven voor: Polar RS100 zwart

Erg trendy basis hartslagmeter. Erg makkelijk te bedienen. Helaas ging mijn
horloge al na 1x hardlopen kapot. Hij reageerde niet meer op het indrukken van
de toetsen en sprong spontaan op locked. Onvangst (analoog gecodeerde)
borstband was overigens erg goed echter deze harde band zit niet erg
comfortabel. Alle functies zijn erg basic; met als gevolg dat je wel alles
gebruikt.
Zou wachten op zijn duurdere broertje de RS200 welke voor 30 euro meer ook nog
eens via de pc kan worden uitgelezen, een beter (aanpasbaar) beeldscherm heeft,
een comfortabelere borstband en kan worden uitgebreid met een footpod (voor
snelheid en afstandsmeting).
Natuurlijk ben ik bevooroordeeld omdat dit horloge zo snel kapot is gegaan maar
zou ik em nog een keer aanschaffen?...nou nee; afgezien van de kwaliteit, te
basic voor deze prijs.