Western Digital Elements Desktop 1.5TB

7,6

Barttttt 06-07-2012 Product jaar of meer in bezit

Heb de schijf 2 jaar en nu blijft lampje pinken. Resultaat, alles kwijt en naar garantie kan ik ook fluiten, alvast BEDANKT wd... Na wat googelen gevonden dat ALLE elements schijven dit probleem kunnen krijgen, zelfs na enkele maanden al. Voor mij dus nooit meer een western digital...u bent gewaarschuwd!
klash 19-07-2011 Product maand in bezit

Heb deze schijf nu zo'n anderhalve maand in gebruik en heb absoluut geen klachten. Gebruik hem o.a. voor iMac Time Machine backup en ook voor manuele backup van films, foto's etc. In tegenstelling tot een vroegere review herkent mijn Mac de schijf altijd, ongeacht hoe vaak ik hem los koppel. Formaat is prima, erg handelbaar en niet zwaar. Design is voor mij geen reden om een schijf wel of niet te kopen (design van deze schijf is prima). Manuele transfer snelheid van bestanden is in orde, ruim 2GB/minuut. Schijf is ook erg stil - uiteraard is er bij het schrijven wat geluid zoals bij alle schijven, maar zelfs dit is minimaal. Heb hem ook aan m'n Mede8er MED500X gehangen via USB en speelt films perfect af. Dus wil je een goede schijf voor een goede prijs dan raad ik deze absoluut aan.
Jeroen van Haandel 26-03-2011 Product paar weken in bezit

Gewoon goed, lekker geluid-stil en verder inpluggen en gebruiken.
Gewoon wat ervan verwacht wordt.
Benelux-2004 15-03-2010 Product maand in bezit

Ik gebruik deze harde schijf als de "Time Machine" voor mijn i-Mac en het geheel werkt uitstekend. Het is voor mij dus geen enkel probleem, dat er geen aan/uit schakelaar op zit.
Berend Jansen 05-02-2010 Product paar dagen in bezit

Gisteren aangesloten op de pc.
Werkt prima, heb direct al mijn foto's en vakantiefilms op gezet.
Is over het algemeen stil, maar maakt tijdens het schrijven/lezen duidelijk hoorbaar tikkende geluiden. Deze zijn ook voelbaar aan de behuizing. En dat baart me een beetje zorgen.