Western Digital Elements Desktop 1TB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Western Digital Elements Desktop 1TB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

Mascha11 12-05-2013

Ik had deze ruim een jaar. Al mijn foto's erop gezet en nog meer. Ik dacht, 1 TB dan kan ik voorlopig voort. Na ruim een jaar in gebruik herkende mijn computer dit apparaat niet meer. Apparaat laten nakijken maar helaas, overleden.
Toen ik Reviews op Google las, las ik dat dit apparaat vaak stuk gaat. Had ik dat maar eerder geweten.
Voor de mediaspeler hebben we er toentertijd nog een aangeschaft. Deze werkt nog wel maar hoelang nog?

dijkling 06-03-2012

2 jaar geleden bij Mediamarkt een WD Elements gekocht omdat 'ie een naam heeft en ik een betrouwbaar apparaat wilde hebben voor back-up van documenten, muziek en foto's. Mooi niet dus. Vandaag gaf hij gewoon de geest. Tenzij ik een oplossing vind,(of een recovery-expert inschakel voor ettelijke honderden euro's), ben ik alles kwijt. Voor mij nooit meer WD.

Peter de Kroon 07-12-2011

Ik wilde een backup maken van mijn pc en had alles overgezet op deze harde schijf. Nadat ik windows 7 had geinstalleerd mijn externe harde schijf aangesloten en werd ook meteen herkend. Omdat het vrij laat was geworden besloot ik de bestanden van de externe harde schijf de volgende dag terug te zetten op mijn pc. Helaas! De volgende dag herkende mijn pc de externe schijf niet meer. Ook op de pc met XP werd hij niet herkend. Een hoop bestanden kwijtgeraakt. Van mijn leven geen Western Digital schijf meer.

BartPRS 28-05-2011

Wordt niet herkend door Mac Leopard en ook niet door Windows 7. Geen ondersteuning van WD. Geen fatsoenlijke handleiding. Wezenloze zoektocht op de site van WD. Bizar om te zien dat niet alleen dit model, maar ook vrijwel alle andere modellen niet worden ondersteund voor hedendaagse besturingssystemen. Wat een achterlijk bedrijf. Een dramatische miskoop, weggegooid geld.

Laojohnny 05-03-2012

Probeer eens een goede USB kabel. Bij mij lukt het ook niet totdat ik een andere goede USB kabel er tussen deed.

Peterrrrrr 17-05-2011

Heb deze schijf een half jaar geleden gekocht, 2 maanden later was hij 'overleden' en deed niks meer. Terug naar de winkel en een nieuwe gekregen, nu een paar maanden later is deze ook 'overleden'.

Dit product is dus totaal niet betrouwbaar, ik ga op zoek naar een ander merk..