Western Digital My Cloud 3TB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Western Digital My Cloud 3TB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Wilens 06-10-2016

Mooi design met goede mogelijkheden

Geschreven voor: Western Digital My Cloud 3TB

Mooi vormgegeven hardeschijf. Installatie was super eenvoudig en de eerste bestanden stonden al binnen 15 minuten op de schijf! Direct de app op de telefoon gezet en ook de telefoon maar eens helemaal leeggehaald! Al met al super snel en super eenvoudig!

Pluspunten

• Compact
  • Eenvoudige handelingen
  • Makkelijk alles te ordenen binnen je eigen cloud

Rockville 01-08-2016

Inderdaad eenvoudig

Geschreven voor: Western Digital My Cloud 3TB

Vandaag gekocht en binnen een uur alles werkend. Tablet en telefoon gekoppeld. Inmiddels meer dan 2.000 foto's in myCloud staan. Kan ik met mijn telefoon en tablet echt snel zien. Mijn Bluesound streamer gekoppeld en wat CD's in FLAC formaat in de bibliotheek gezet. Bluesound ordent deze netjes. Geen enkel probleem met Windows 10 (wel net een nieuwe Laptop want mijn 3 jaar oude laptop met Windows10 had werkelijk met alles wat ik wilde doen problemen). Doet alles precies waarvoor ik hem gekocht heb zonder problemen.

Rouwerkerk 14-09-2014
Geschreven voor: Western Digital My Cloud 3TB

Alles werkt zeer traag. Nas regelmatig niet benaderbaar. Iets opvragen duurt eeuwig. geen structuur in opslag. upload zeer traag. echt een miskoop. Even snel iets opzoeken vergeet het. Menu onoverzichtelijk, foto's openen met een snelheid van lik m'n vestje.

Wordt aangeraden voor mensen zonder kennis hoorde ik. ja deze hebben niets op te slaan dus zal hij voor 2 foto's best werken.
Alles werkt via server van WD , regelmatige ligt deze er uit en kunt u niet bij uw gegevens.
Ook alleen foto's uploaden van telefoon via de de beschikbare App. WD Photo rampzalig. Aan mijn PC en Netwerkwerk ervaring ligt het niet. deze zijn helaas boven gemiddeld.

Als standaard harde-schijf leuk, niet als netwerk.
Geeft geen vertrouwen dat u nog bij uw gegevens kan komen.
Zeker voor beginners niet aan te raden.
Benaderbaarheid voor beginners allen via mee geleverde software( soms)

wilt u zich niet ergeren, kijk dan verder. WD geeft wel aan neem contact op bij problemen maar dat is niet van toepassing het moet gewoon werken, zonder gezeik.
En met sorry voor het plat liggen van de WD server kom je niet bij je gegevens.

Johncorner 24-10-2015

Ik ben ook zeer tevreden werkt prima.
Zelfs film erop gezet en via tv kijken.
Bestanden snel te bereiken

Clemens 10-01-2015

Jammer. De resultaten in expert reviews zijn namelijk niet verkeerd. Vaak hebben die matige prestaties te maken met gedateerde hardware. Router, netwerkkaarten, netwerksnelheid zijn zeer bepalend.

Vandaag een test gedaan voor zowel de voorloper van deze WD MyCloud (de WD MyBook Live) als ook de WD MyCloud zelf.
Over de eerste unit was ik al te spreken, maar de WD MyCloud, maakt helemaal zijn geld waard.

In de tabel hieronder mijn prestaties:

NAS performance tester 1.7 http://www.808.dk/?nastester

Snelheid WD My Book Live (WIfi)
Average (W): 5,65 MB/sec
Average (R): 10,07 MB/sec

Snelheid WD MyCloud (WIfi)
Average (W): 12,03 MB/sec
Average (R): 10,25 MB/sec

Snelheid WD MyCloud (Bedraad)

Average (W): 73,35 MB/sec
Average (R): 96,32 MB/sec

Snelheid WD MBL (Bedraad)
Average (W): 31,47 MB/sec
Average (R): 28,31 MB/sec

Dinges 15-10-2016

Hier wordt bedoeld dat je er buitenshuis niet bij kan als de server van WD plat ligt? Intern heeft het niks met de server WD te maken volgens mij.