Kenwood Chef XL KVL4110S - Reviews

Kleuren
zilver

Saskia 06-01-2018

Functioneel, degelijk en mooi

Had eerst een ander merk keukenmachine op het oog maar die viel 'in het echt' een beetje tegen (teveel plastic). Ondanks de wat hogere prijs toch voor de Kenwood Chef XL gevallen. De machine straalt een stoere degelijkheid uit door de metalen buitenkant en is gewoon mooi om te zien, een voordeel als de machine in het zicht staat, zoals bij mij. Natuurlijk is het uiterlijk een kwestie van smaak en geen garantie voor een goede functionaliteit van de machine, dus dezelfde dag nog twee broden en een cake gemaakt. Wat een verbetering en tijdbesparing vergeleken bij de handmixer en het met de hand kneden! De Kenwood Chef XL kneedt het brooddeeg moeiteloos en blijft ook stevig op zijn plek staan. De cake was luchtiger en prachtig gelukt en het brood ook. Noten malen in de blender ging ook super makkelijk en snel. Goed te bedienen en zonder poespas van allerlei knoppen en schakelaars. Wel nog even sparen voor de accessoires die ik op het oog heb. Heel tevreden en gelukkig met deze aankoop!

xx 16-12-2017

Degelijke uitstraling

Technisch goed.Zware motor. Vele mogelijkheden voor uitbreidingen.Aluminium behuizing.Blijf op de plek staan met het kneden.

Pluspunten

• Strak ontwerp.
  • Makkelijke bediening.

jw 20-06-2017

zeer intiutief

Product voldoet volledig aan de verwachting, het hele gezin kan er mee vooruit. Zeer handig in gebruik, makkelijk schoon te maken en een aanwinst voor in de keuken.

Pluspunten

• ontwerp
  • gebruik
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

Eelco 18-06-2017

Stevige keukenmachine met grote kom.

Mooie keukenmachine, die stevig aanvoelt en beschikt over een hele grote beslagkom. Krachtige motor en robuust design.

Pluspunten

• Robuust
  • Grote beslagkom
  • Krachtige motor

Minpunten

• Motor stopt niet automatisch als arm omhoog gaatt

N.Kang 14-05-2017

goede kwaliteit

Goede kwaliteit en prima service. Erg handig voor de keuken. Veel functies zijn zeer behulpzaam voor het koken

Pluspunten

• kwaliteit
  • functies