Clatronic KM 3630

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Clatronic KM 3630 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tamara 14-03-2018

Duur en staat in de weg

Geschreven voor: Clatronic KM 3630

Ik heb dit product via groupons gekocht omdat hij daar maar 90 euro was inplaats van 130
Op eerste gezicht een geweldig apparaat gaf alleen wel lichtelijk zwart af maar na 1 x omspoelen geen probleem hij maakt wel veel herrie al op stand 1 en stand 8 is echt verschikkelijk maar goed kan ik mee leven
Want je mag hem niet langer dan 4 minuten op hooge stand gebruiken.
De onderdelen halen de bodem op zoon 3 cm niet dus als je alleen eiwit wilt opkloppen heb je er niks aan want daar kan het apparaat niet bij
De onerdelen zijn niet vaatwas bestendig en na 1 x perongelijk mijn deeg haak in de vaatwasser te hebben gedaan geeft hij zwart af waardoor ik hem nietmeer durf te gebruiken
De onderdelen zijn alleen los verkrijgbaar als je in duitsland woont
Ik dacht een groot apparaat kan ik grotere hoeveelheden mee maken maar dat is dus totaal verkeerd gedacht ik had beter een kleine van 60 euro kunnen kopen want daar had ik meer aan gehad en neemt ook minder ruimte in beslag

Pluspunten

• Grote schaal
  • 8verschillende standen
  • Grote schaal
  • Grote schaal
  • Grote schaal

Minpunten

• Niet vaatwasser bestendig
  • Maakt herrie
  • Raakt de bodem niet
  • Trilt bijna van het aan recht af