De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MMB6174S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Scorpio75 05-03-2022

Prachtige krachtige blender

Geschreven voor: Bosch MMB6174S

Prachtige blender die doet wat 'ie belooft. Mijn blender was ermee gestopt dus ik moest op zoek naar een vervanger. Met deze Bosch blender is dat goed gelukt. Vooral de aparte smoothie beker met eigen messen is echt een fantastische toevoeging. Met de drinkdop erbij kun je snel even een smoothie maken en meenemen onderweg. De grote blender kan is van glas dus wat zwaarder en de deksel zit muurvast. Er komt zeker geen vloeistof door, ook niet als de blender wat voller is. Nadeel is wel dat je het deksel er dan minder makkelijk vanaf kunt krijgen, daar is even wat kracht voor nodig.

Pluspunten

• Krachtig
  • Aparte smoothie blender

Minpunten

• Zwaar
  • Deksel zit erg goed vast

Treesje 26-02-2022

Echt een aanrader, maar wel erg groot.

Geschreven voor: Bosch MMB6174S

Ik vind het uitpakken altijd een leuke ervaring. Wat zit erin, hoe zit het eruit? Die spanning is al leuk! Ik was verrast bij het uitpakken over de grootte van het apparaat. Het is echt een flinke machine. Natuurlijk moesten we hem meteen uitproberen. Dus daar gingen de kiwi's, yoghurt en een mangoijsje. Dat ging echt supergoed! En het smaakte ook nog heerlijk. Ik vond de glazen kan, die we hadden gebruikt, wel erg zwaar. Het schoonmaken van de onderdelen was erg makkelijk. Gewoon in de vaatwasser! Daarna heb ik de blender ook nog gebruikt voor een smoothie met bevroren fruit. In het begin had ik te weinig vocht erbij gedaan. Dan wordt het fruit niet goed gepureerd. Met meer vocht erbij (vruchtenthee) ging het wel heel goed. Tijdens het koken heb ik ook nog een marinade met sojasaus, rijstwijn en knoflook geprobeerd te blenden. Dat was minder succesvol. De hoeveelheid is dan te klein om goed te kunnen pureren, zowel in de grote kan, als in de kleine beker. De stukjes knoflook plakken dan tegen de kant en worden niet fijngemaakt. Voorlopig ben ik redelijk tevreden, maar ik weet niet of het echt iets voor ons is. Ik vind het nogal een enorm apparaat op mijn aanrecht en of ik het zo echt intensief ga gebruiken, dat ik hem daar wil hebben, vraag ik me af.

Pluspunten

• Krachtig
  • Mooi
  • Degelijk

Minpunten

• Groot op mijn aanrecht

Pauline 26-02-2022

praktische blender

Geschreven voor: Bosch MMB6174S

We hebben de blender nu een aantal keren uitgeprobeerd. Smoothies zijn makkelijk te maken, ook van bevroren fruit. De bijgeleverde stopper is erg handig als je met bevroren fruit werkt. Zo kan je alle stukjes fruit bij de messen krijgen zonder dat je de messen beschadigd. Mijn zoon is superblij met de togo beker. 's ochtend maakt hij de smoothie en neemt m dan in de togo beker mee naar school. Alle onderdelen kunnen in de afwasmachine (behalve natuurlijk de machine zelf). Geen spullen meer die op het aanrecht blijven staan omdat het schoonmaken zo'n gedoe is. Ideaal! Het enige minpuntje is het geluidsniveau van de blender, dat had wat mij betreft iets minder gemogen.

Pluspunten

• accessoires kunnen in de afwasmachine
  • makkelijk in gebruik
  • to go beker

Minpunten

• geluid

Paradighijo 22-02-2022

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch MMB6174S

Ik ben heel blij met deze blender. Smoothies zijn snel gemaakt, zelfs poedersuiker is geen probleem om te maken. De glazen kan is zwaar en heel degelijk. De deksel sluit heel goed aan. Ideaal dat er een mini maatbeker in de deksel zit en via die opening kan je ook ingrediënten toevoegen tijdens het blenden. Je hoort de blender wel goed, maar hij is krachtig en daardoor snel klaar.

Pluspunten

• Krachtig
  • Veel hulpstukken
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Zware kom

L*******@g******** 21-02-2022

Top

Geschreven voor: Bosch MMB6174S

Geweldig alleen beetje lastig met reuma
Wij mochten deze blender testen via Insiders en wat ons direct opviel was hoe makkelijk dit toestel schoon te maken is. Alle onderdelen gaan mooi uit elkaar waardoor ze makkelijk re reinigen zijn. De glazen kan is wel erg zwaar, mijn man heeft er geen problemen mee maar voor mij ligt deze wel zwaar in de hand. Maar dan is het aan mijn man om de smoothies te maken en het probleem is daarbij opgelost. nog enkele positieve dingen: - de blender is veel stiller dan mijn vorige exemplaar - de handige meeneemkan is een groot voordeel en wordt hier het meest gebruikt. 's

Pluspunten

• Meeneem kan

Minpunten

• Rubber ring

Jessica Lacor 18-02-2022

Snelle, krachtige machine!

Geschreven voor: Bosch MMB6174S

Snelle smoothies zijn zo gemaakt in deze krachtige machine. Gooi er in wat je wil, deze machine kan het aan. Haast in de ochtend? Zet de kleine beker erop, even blenden en weg ben je! Het enige probleem van de beker is dat hij door het opstaande randje wat lastiger schoon te maken is. In het weekend maak je smoothies voor het hele gezin in de grote glazen kan! Snel schoon te maken maar wel erg zwaar

Zeker een aanrader

Pluspunten

• Snel
  • Krachtig
  • Handige meeneembeker

Minpunten

• Kan erg zwaar

JB73 18-02-2022

Perfecte blender, stevig en eenvoudig schoon te maken

Geschreven voor: Bosch MMB6174S

De blender zit netjes verpakt. Alle onderdelen ogen stevig en voelen ook zo aan. Getest met zowel de kleine als de grote blender en beide werken prima. Voor grotere stukken banaan en mango wel wat langer en harder laten draaien als je niet van grote stukken houdt. Het schoonmaken gaat eenvoudig onder kraan. Afdrogen tussen de scherpe messen is wel een uitdaging. Tot je beter leest en ziet dat de messen er eenvoudig uit kunnen, daarmee zijn ook die snel en eenvoudig schoon te maken.
Overall zeer tevreden over het apparaat en de werking. De afgelopen periode veel geëxperimenteerd met het gebruik van de kleine en grote blender. Voor zowel smoothies als soep prima apparaat. Bevroren groente en fruit wel even ontdooien. Wil je een heel glad resultaat, paar minuutjes op max. Heb je geen moeite met wat stevigere sap/soep dan is kort op minimum als voldoende voor een prima resultaat.
De rubber dopjes onder het apparaat zorgen ervoor dat die altijd stevig staat. De grote kan is groot genoeg voor 4 - 6 porties (of het echt tot 2 liter is??). De kleine kan is genoeg voor een stevige portie en door het eenvoudig omwisselen van het blendermes voor de dop heb je in 2 minuten een meeneem smoothie in een stevige fles met handige dop. Hij is alleen wat zwaar in de tas, doordat die zo stevig is.

Pluspunten

• stevig
  • eenvoudig schoon te maken
  • staat solide door rubber dopjes
  • handige meeneem blenderkan

Minpunten

• zwaar

rosaatje 11-02-2022

Super sterke blender!

Geschreven voor: Bosch MMB6174S

Groot en robuust, dat was wat ik dacht toen ik hem uit de doos haalde. De mooie dikke glazen kan geeft vertrouwen dat hij niet zoals mijn vorige plastic blenders snel stuk zal gaan tijdens gebruik. Meteen in gebruik genomen door een smoothie te maken, hier bij de kinderen favoriet. Bevroren fruit en yoghurt , binnen no time met de max stand een heerlijke romige smoothie. Dat ging snel en makkelijk. De kan is wel een beetje zwaar, wat wil je met dat stevige glas, dus uit schenken heb ik zelf even gedaan. Als hij erg vies is kun je met een beetje sop en water hem even laten draaien, na spoelen met warm water en hij is alweer schoon, maar ook erg fijn is dat hij in de vaatwasser kan. Een smoothie of soepje zelf maken en mee nemen gaat heel gemakkelijk met de kleine blender in de drinkbeker. Een een persoons beker, die meteen als mix beker dient, je verwijderd de messen dop en kan er een deksel op draaien met drinktuit, zo makkelijk! Dit vind ik echt een groot pluspunt. Dat je voor jezelf of bv een kind iets kunt maken en dezelfde beker gebruikt om mee te nemen voor onderweg of school.

Pluspunten

• stevige glazen kan
  • kan in de vaatwasser
  • blender is krachtig ook bij bevroren fruit
  • meeneem beker is ideaal!