Tefal HT6525 Powermix Silence HT6525 handmixer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal HT6525 Powermix Silence HT6525 handmixer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Floor 31-01-2022

Fijne en stille mixer

Het is een fijne en krachtige mixer, welke ook nog stil is. Ideaal dat je er naast een mixer ook een staafmixer van kan maken. Eerste keer even goed kijken hoe de staafmixer erop moet, maar eenmaal erop werkt het perfect! Het enige jammere vond ik de zacht plastic maatbeker welke erbij zit.

Pluspunten

• Stil
  • 2-in-1

Minpunten

• Zacht plastic beker

d*********@g******** 28-01-2022

Stil en krachtig

Het design van de Powermix is erg mooi. Dit geeft het apparaat een luxe uitstraling. De Powermix heeft een krachtige motor met minimaal geluid. Het is ideaal dat de Powermix meerdere standen voor snelheid heeft. Omdat de mixer zo klein is is het ook makkelijk op te bergen. Ben heel erg tevreden met de Powermix.

k***************@g******** 27-01-2022
  • Product gekregen

Prettig en mooi apparaat

Ik heb deze mixer van The Insiders gekregen om te testen.

Ik vind het een mooi en stijlvol product. Handig is de 2 in 1 functie met mixer en staafmixer in 1.
Wat me opviel is dat de mixer erg stil en goed zijn werk doet.
Ook het schoonmaken is makkelijker doordat het apparaat van metaal is gemaakt.

Pluspunten

• stijlvol
  • stil

Minpunten

• zwaar in de hand

JeLS 21-01-2022

Deze mixer is een aanwinst voor de keuken!

Wat was ik ontzettend blij met het ontvangen van de mixer. Hij kwam net binnen voor de feestdagen en dus gelijk heerlijk gebruik van kunnen maken. De mixer ziet er modern uit en de kleur vind ik geweldig! De mixer is compact en neemt daardoor weinig kastruimte in beslag.
De mixer pakt ontzettend fijn vast, waardoor deze heel licht aanvoelt tijdens het mixen.
De mixer maakt heel weinig geluid vergeleken met mijn oude mixer.
Eigenlijk werken alle standen van de mixer perfect. Ze doen wat ze moeten doen. Van ontzettend rustig mixen in de eerste stand tot ontzettend snel mixen in de turbostand.
Ook de staafmixer heb ik uitgeprobeerd. Wat een uitkomst! Geen extra apparaat in je kast en toch een staafmixer die prima zijn werk doet. Ook de deeghaken doen prima hun werk.
Echt een mixer die niet mag ontbreken in de keuken!
Ik denk dat de staafmixer toch echt wel mijn favoriet is. Onze kinderen houden niet van stukjes dus even de staafmixer er doorheen en klaar!

Pluspunten

• erg stil
  • ideaal met staafmixer
  • doet precies wat het moet doen, goed mixen!

c*************@g******** 20-01-2022

Topper!

Wat een stoer apparaat! Erg handig dat er een staafmixer functie op zit! De motor is krachtig, het kan veel aan! En hij ziet er nog bovendien, gaaf uit!

Pluspunten

• Sterke motor
  • Vele functies
  • Robuust uiterlijk

Minpunten

• Motor maakt iets meer lawaai dan verwacht

Canadian 19-01-2022

Fijne stille mixer met luxe design

Fijne mixer, met een luxe uitstraling! Hij is inderdaad wel een stuk stiller dan de gebruikelijke handmixers en de staafmixer als koppelstuk is ook erg prettig. Hij mixt ook snel, dus een slagroompje is zo geklopt! Klein nadeel is dat hij wel wat zwaarder in de hand ligt en dat hij in een wat grotere doos zit, waardoor hij iets minder praktisch vast te houden en op te bergen is, maar eigenlijk is dat een nauwelijks te noemen nadeel. Over het algemeen een hele fijne, stille mixer, met een chique design!

Pluspunten

• Stiller dan andere mixers
  • Snelheid, gardes gaan zeer snel rond
  • Staafmixer als extra is prettig! 2 in 1 apparaat

Minpunten

• Wat zwaarder in de hand
  • Grotere doos om op te bergen

Chandramukkhi 11-01-2022

Erg krachtige maar stille handmixer

Deze mixer is van gedegen kwaliteit, de vorm is handig vormgegeven voor de grip. De mixer heeft een aparte aansluiting voor de staafmixer wat ik zelf heeft slim en fijn vind. Hierdoor kan ik dit product gebruiken en 2 oude producten wegdoen wat weer ruimte in mijn keuken bespaart! De mixer is erg stil waardoor je rustig je gang kunt gaan zonder rekening te houden met anderen of het tijdstip. Ik ben er heel blij mee!

Pluspunten

• stil
  • multifunctioneel

Annette 11-01-2022

Wauw, wat een uitkomst! Dit kleine apparaat heeft alles in 1 ! Je hebt gewone haken, deeg haken en je kun er ook nog een staafmixer opzetten! Het apparaat beschikt over heel veel verschillende standen en is heel erg ligt in de hand. Je hoeft weinig kracht te gebruiken en het apparaat doet al het werk voor je! Het maakt heel erg makkelijk grove stukken fijn. Omdat de mixer zo klein is is het ook makkelijk op te bergen

Pluspunten

• Erg stil apparaat

Ankie 11-01-2022

Fantastische stille hulp in de keuken!

Perfect op tijd binnen om de kerstmaaltijd (deels) te bereiden. Pavlova als dessert, altijd een uitdaging eischuim maken! Deze mixer maakt het mogelijk en zolang je niet op de hoogste stand mixt kan je gewoon blijven praten met elkaar. De mixer is mooi, makkelijk te bedienen en doet echt wat hij moet doen. Ook voor het maken van de saus direct de staafmixer geprobeerd, dat is wel even gek zo aan de achterkant van je mixer; maar ook dat doet perfect wat het moet doen. De losse staafmixer die ik had kan de deur uit. Ben echt blij met deze mixer, hij ziet er mooi uit (vind ik), hij mixt goed, ligt prettig in de hand, is vele malen stiller dan wat ik gewend ben. Pavlova geslaagd en zeer tevreden over de mixer!

Pluspunten

• Vormgeving
  • Geluidproductie (stil)
  • Bediening

Minpunten

• Grip in staafmixerfunctie

Marianne-Lemmens 10-01-2022

Mooie, krachtige en stillere mixer

Het eerste wat opvalt aan deze mixer is zijn design. Mijn oude, standaard witte mixer was natuurlijk een beetje oubollig, maar deze mixer is prachtig. Hij is wel ietwat zwaarder dan mijn oude mixer, maar tijdens het gebruik voel je dat verschil niet. Zoals de naam het natuurlijk al zegt is deze mixer ietwat stiller. Het woord "silence" kan ik er niet aan verbinden, maar stiller dan mijn oude mixer is hij zeker wel. Qua kracht voldoet hij absoluut aan de verwachtingen en het is natuurlijk er handig dat er ook een staafmixer bij zit. Al met al ben ik zeer tevreden over deze mixer!

• Hij is stiller
  • Krachtig

Dancinginthedark 07-01-2022

Stille mixer

Mooie kleur mixer. Iets zwaarder dan mijn oude mixer, maar absoluut niet te zwaar. Onderdelen klikken er makkelijk op vast. De mixer net voor kerst binnen en meteen lekker cakebeslag kunnen mixen en de staafmixer gebruikt bij de soep. Ook de oliebollenmix geen probleem. Snel gemixt en de belangrijkste pluspunt een heel stuk stiller dan mijn oude mixer. Je kan gewoon mixen en de radio horen. Heel fijn.

Pluspunten

• Aanzienlijk minder lawaai
  • Mixt goed en snel