Bosch MFQ36400 - Reviews

Variabele snelheid
Uitwerpknop
Mixer afneembaar

Lubbers 02-06-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijk ogende, stille, ergonomische handmixer + staafmixer aankoppelbaar

Deze mixer net gekocht en even kort uitgeprobeerd. Nog een zwaar werk mee gedaan. Wat direct opvalt, is dat dit apparaat door z'n 'softgrip' lekker in de hand ligt. De snelheidsknop heeft 5 standen. De laagste is ook lekker langzaam (voorkomt dat je keukenblok ineens toch onder de slagroom zit bv )de hoogste heeft een lekker toerental. Er is 1 stand naar links (toptoerental) die terugveert. Bij al dit geweld blijft het geluidsnivo aangenaam laag; de mixer murmelt maar zo'n beetje voor zich heen, in plaats van te janken als een straaljager. Prettig!
Leuk is ook de mogelijkheid tot ombouw naar staafmixer. Die staafmixer wordt bediend met de standenknop naar links.
Gebruik als staafmixer (=optioneel: we hebben die overigens niet) levert een wat onnatuurlijke stand van de hand op, omdat de hand vrij ver achterover moet worden gehouden en de bediening van de knop met de duim lijkt dan niet eenvoudig cq natuurlijk meer te gaan; duimstand wat verkramp. Dit is echter slechts een mening op basis van een inschatting !!! De optionele staafmixer zou ik dus zelf eerst uit willen proberen voor aankoop.
De koppelingen voor de mix- en deeghaken zitten onder wegschuifbare klepjes. Zo ook de staafmixerkoppeling. Netjes weg- en afgewerkt dus!
Met z'n 450 watt zou deze Bosch voor de meeste (van onze) keukenklussen ruim moeten voldoen. Zeker gezien de 'power' van z'n voorganger (175 watt!).
Betrouwbaarheid is gezien de korte tijd in bezit niet relevant. Al met al ziet het er goed uit en lijkt deze mixer als handmixer z'n geld meer dan waard te zijn.

Browny 24-01-2017 Product paar dagen in bezit

Topmixxer geweldig

Een nieuwe mixer waren we nodig, de HEMA mixer was defect. (Snoer probleem). Wilde nu een betere. Een met langer snoer, betere toeren regeling en minder herrie. Dat is gelukt met deze Bosch. Geluid is waanzinnig weinig. Ligt goed in de hand,is sterk, en heeft in de grip iets van rubber. En niet te vergeten een lang snoer. Een topper. Had het hier al gelezen en het is echt zo.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Sterk
  • Vormgeving
  • Kleur

Minpunten

Bloemetjes 23-01-2016 Product maand in bezit

Een hele fijne mixer! Geen zwaar apparaat, het geluid in minimaal! Super.................eigenlijk te goed, want ik bak nu te veel met zo'n handige en fijne mixer!

Willeke 18-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze mixer gekocht omdat ik een mixer zocht zonder poespas en met veel Watt. Deze mixer maakt heel weinig geluid en doordat ie 450 watt heeft, is hij heel snel klaar met kloppen!

N.T.T. Pham 04-06-2015 Product paar weken in bezit

Hij is licht en makkelijk schoon te maken.
Hij ziet er mooi uit.
Er is ook mogelijkheid voor een blender indien gewenst.

P.S. 21-01-2017 Product paar dagen in bezit

Blij met de Bosch handmixer.

Omdat ik na gebruik van mijn redelijk nieuwe Philips handmixer de keuken moest gaan poetsen en schone kleren aan moest trekken vanwege het vreselijke gespetter heb ik besloten om de Bosch handmixer te kopen. Ik heb hem vanmorgen ontvangen en gelijk uitgeprobeerd. Ik weet niet wat me overkomt, geen gespetter meer in de keuken. Zelfs met het kloppen van slagroom in een vrij lage kom spetterde hij niet.
Ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Geen gespetter in de keuken
  • Ligt goed in de hand
  • 5 standen

Lievelise 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

Stevig en gebruiksvriendelijk

Dit is een hele fijne, solide mixer. Prima standen en houd heel erg fijn vast door het rubber laagje aan het handvat.

inge 12-06-2016 Product paar dagen in bezit

krachtige mixer

Een goede gebruiksvriendelijke krachtige handmixer.
ligt fijn in de hand. Mixt veel sneller en in kortere tijd een beslag glad of de slagroom stijf dan de mixers die we voorheen hadden.

mama 06-06-2016 Product paar dagen in bezit

super mixer

makkelijk in gebruik en licht in gewicht. pas een paar dagen in bezit dus gebruiksduur is niet bekend

Zeer Tevreden Gebruiker 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

MFQ36400 na jaren een prima nieuwe

De mixer laat zich veel makkelijker dan de oude hanteren. Het is lichter maar werkt veel steviger. Dit komt waarschijnlijk door de goede balans in het apparaat.

Corrie 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

Corrie en de mixer

Goed ding werkt goed. Heel blij mee kan niet meer zonder. Gebruik hem iedere dag Goede aankoop. Heb hem zelf ook

JP van den Bent Stichting Vriezenveen 24-05-2016 Product paar dagen in bezit

Goede degelijke mixer

Goede en degelijke mixer voor een goed prijs! Eenvoudig in gebruik, daardoor goed te bedienen door onze clienten. Past in iedere keuken!

Gerda 04-05-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch Ergo mixer

eenvoudige degelijke krachtige mixer, die precies doet waarvoor ik het nodig heb en scoort voor mij hoog in prijs/kwaliteit

Bas 03-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prima mixer zonder poespas

Mooie slanke mixer die niet zwaar is. 5 snelheden waarvan de traagste precies goed is om niet direct het beslag om je oren te krijgen zoals bij andere mixers het geval is.
Verrassend was de mogelijkheid om een staafmixeronderdeel onderaan de mixer aan te sluiten, echter moet deze wel apart gekocht worden omdat ik de standaard versie met alleen kloppers en kneedhaken gekocht heb.

Anneke 28-04-2016 Product paar dagen in bezit

Handmixer Bosch MFQ36400

Prima mixer, licht gewicht met goede mogelijkheden en erg stil. Voorzien van gardes en deeghaken. Doet wat hij moet doen.

Btiw 29-01-2016 Product paar dagen in bezit

zeer goede prijs/kwaliteit werkt prima en is zeer stil.
turbo mogelijkheid erg fijn en de kwaliteit van de
materialen zijn dik in orde.

Esther 22-01-2016 Product paar weken in bezit

De mixer is niet zwaar
Maakt nauwelijks geluid
En ligt heel fijn in de hand door het materiaal ( niet glad en hard)

wim 19-01-2016 Product paar dagen in bezit

ruime gebruiksmogelijkheden, stille en toch krachtige motor. Voorzien van een praktisch,lang snoer en ligt zeer goed in de hand.

Alie 18-01-2016 Product paar weken in bezit

Het apparaat heeft vijf standen en een turbostand, en is erg makkelijk te bedienen. De hulpstukken zijn simpel te bevestigen en los te halen. Er zijn ook veel optionele hulpstukken die je er extra bij kan bestellen. Naar mijn idee een goede prijs-kwaliteitverhouding. Door de softgrip is hij fijn vast te houden.

Astrid 15-01-2016 Product paar weken in bezit

Altijd aan het klooien met het snoer van je handmixer? Oordoppen nodig als je mixt? Neem dan deze handmixer van Bosch. Stil, ligt fijn in de hand, voelt degelijk aan en doet precies wat hij moet doen, namelijk mixen!