De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 130 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MFQ36400 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Mw. de Haan 23-10-2020

Mixer raakte van binnen vervuild.

Krachtige mixer.

Mixer stuift veel tijdens mixen.

Na gebruik van ongeveer 2 jaar raakte de mixer van binnen vervuild. Fijne deeltjes (bloem, cacao) kwamen in het huis van de mixer terecht en werden uitgestoten tijdens het mixen. Dan kan je je deeg, beslag of slagroom weggooien. Een afrader dus.

Flow 29-01-2018

Goed product

Geschreven voor: Bosch MFQ36400

Goede mixer, niet zwaar, prima mogelijkheden en stil.
Gardes en deeghaken worden meegeleverd. Prima product.

Pluspunten

• stil
  • degelijk

Agnes 26-10-2017

Handig in gebruik; ligt goed in de hand

Geschreven voor: Bosch MFQ36400

Veel power zit er in dit kleine apparaat; Makkelijk schoon te maken en fijn dat je ook nog een staafmixer erop aan kan sluiten.

Browny 24-01-2017

Topmixxer geweldig

Geschreven voor: Bosch MFQ36400

Een nieuwe mixer waren we nodig, de HEMA mixer was defect. (Snoer probleem). Wilde nu een betere. Een met langer snoer, betere toeren regeling en minder herrie. Dat is gelukt met deze Bosch. Geluid is waanzinnig weinig. Ligt goed in de hand,is sterk, en heeft in de grip iets van rubber. En niet te vergeten een lang snoer. Een topper. Had het hier al gelezen en het is echt zo.

Pluspunten

• Geluid
  • Lang snoer
  • Sterk
  • Vormgeving
  • Kleur

Minpunten

P.S. 21-01-2017

Blij met de Bosch handmixer.

Geschreven voor: Bosch MFQ36400

Omdat ik na gebruik van mijn redelijk nieuwe Philips handmixer de keuken moest gaan poetsen en schone kleren aan moest trekken vanwege het vreselijke gespetter heb ik besloten om de Bosch handmixer te kopen. Ik heb hem vanmorgen ontvangen en gelijk uitgeprobeerd. Ik weet niet wat me overkomt, geen gespetter meer in de keuken. Zelfs met het kloppen van slagroom in een vrij lage kom spetterde hij niet.
Ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Geen gespetter in de keuken
  • Ligt goed in de hand
  • 5 standen

Lievelise 21-06-2016

Stevig en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch MFQ36400

Dit is een hele fijne, solide mixer. Prima standen en houd heel erg fijn vast door het rubber laagje aan het handvat.

inge 12-06-2016

krachtige mixer

Geschreven voor: Bosch MFQ36400

Een goede gebruiksvriendelijke krachtige handmixer.
ligt fijn in de hand. Mixt veel sneller en in kortere tijd een beslag glad of de slagroom stijf dan de mixers die we voorheen hadden.

mama 06-06-2016

super mixer

Geschreven voor: Bosch MFQ36400

makkelijk in gebruik en licht in gewicht. pas een paar dagen in bezit dus gebruiksduur is niet bekend

Lubbers 02-06-2016

Degelijk ogende, stille, ergonomische handmixer + staafmixer aankoppelbaar

Geschreven voor: Bosch MFQ36400

Deze mixer net gekocht en even kort uitgeprobeerd. Nog een zwaar werk mee gedaan. Wat direct opvalt, is dat dit apparaat door z'n 'softgrip' lekker in de hand ligt. De snelheidsknop heeft 5 standen. De laagste is ook lekker langzaam (voorkomt dat je keukenblok ineens toch onder de slagroom zit bv )de hoogste heeft een lekker toerental. Er is 1 stand naar links (toptoerental) die terugveert. Bij al dit geweld blijft het geluidsnivo aangenaam laag; de mixer murmelt maar zo'n beetje voor zich heen, in plaats van te janken als een straaljager. Prettig!
Leuk is ook de mogelijkheid tot ombouw naar staafmixer. Die staafmixer wordt bediend met de standenknop naar links.
Gebruik als staafmixer (=optioneel: we hebben die overigens niet) levert een wat onnatuurlijke stand van de hand op, omdat de hand vrij ver achterover moet worden gehouden en de bediening van de knop met de duim lijkt dan niet eenvoudig cq natuurlijk meer te gaan; duimstand wat verkramp. Dit is echter slechts een mening op basis van een inschatting !!! De optionele staafmixer zou ik dus zelf eerst uit willen proberen voor aankoop.
De koppelingen voor de mix- en deeghaken zitten onder wegschuifbare klepjes. Zo ook de staafmixerkoppeling. Netjes weg- en afgewerkt dus!
Met z'n 450 watt zou deze Bosch voor de meeste (van onze) keukenklussen ruim moeten voldoen. Zeker gezien de 'power' van z'n voorganger (175 watt!).
Betrouwbaarheid is gezien de korte tijd in bezit niet relevant. Al met al ziet het er goed uit en lijkt deze mixer als handmixer z'n geld meer dan waard te zijn.

Zeer Tevreden Gebruiker 30-05-2016

MFQ36400 na jaren een prima nieuwe

Geschreven voor: Bosch MFQ36400

De mixer laat zich veel makkelijker dan de oude hanteren. Het is lichter maar werkt veel steviger. Dit komt waarschijnlijk door de goede balans in het apparaat.

Corrie 29-05-2016

Corrie en de mixer

Geschreven voor: Bosch MFQ36400

Goed ding werkt goed. Heel blij mee kan niet meer zonder. Gebruik hem iedere dag Goede aankoop. Heb hem zelf ook

JP van den Bent Stichting Vriezenveen 24-05-2016

Goede degelijke mixer

Geschreven voor: Bosch MFQ36400

Goede en degelijke mixer voor een goed prijs! Eenvoudig in gebruik, daardoor goed te bedienen door onze clienten. Past in iedere keuken!

Gerda 04-05-2016

Bosch Ergo mixer

Geschreven voor: Bosch MFQ36400

eenvoudige degelijke krachtige mixer, die precies doet waarvoor ik het nodig heb en scoort voor mij hoog in prijs/kwaliteit

Bas 03-05-2016

Prima mixer zonder poespas

Geschreven voor: Bosch MFQ36400

Mooie slanke mixer die niet zwaar is. 5 snelheden waarvan de traagste precies goed is om niet direct het beslag om je oren te krijgen zoals bij andere mixers het geval is.
Verrassend was de mogelijkheid om een staafmixeronderdeel onderaan de mixer aan te sluiten, echter moet deze wel apart gekocht worden omdat ik de standaard versie met alleen kloppers en kneedhaken gekocht heb.

Anneke 28-04-2016

Handmixer Bosch MFQ36400

Geschreven voor: Bosch MFQ36400

Prima mixer, licht gewicht met goede mogelijkheden en erg stil. Voorzien van gardes en deeghaken. Doet wat hij moet doen.

Btiw 29-01-2016
Geschreven voor: Bosch MFQ36400

zeer goede prijs/kwaliteit werkt prima en is zeer stil.
turbo mogelijkheid erg fijn en de kwaliteit van de
materialen zijn dik in orde.

Bloemetjes 23-01-2016
Geschreven voor: Bosch MFQ36400

Een hele fijne mixer! Geen zwaar apparaat, het geluid in minimaal! Super.................eigenlijk te goed, want ik bak nu te veel met zo'n handige en fijne mixer!

Esther 22-01-2016

De mixer is niet zwaar
Maakt nauwelijks geluid
En ligt heel fijn in de hand door het materiaal ( niet glad en hard)

wim 19-01-2016
Geschreven voor: Bosch MFQ36400

ruime gebruiksmogelijkheden, stille en toch krachtige motor. Voorzien van een praktisch,lang snoer en ligt zeer goed in de hand.

Alie 18-01-2016
Geschreven voor: Bosch MFQ36400

Het apparaat heeft vijf standen en een turbostand, en is erg makkelijk te bedienen. De hulpstukken zijn simpel te bevestigen en los te halen. Er zijn ook veel optionele hulpstukken die je er extra bij kan bestellen. Naar mijn idee een goede prijs-kwaliteitverhouding. Door de softgrip is hij fijn vast te houden.

Willeke 18-01-2016
Geschreven voor: Bosch MFQ36400

Ik heb deze mixer gekocht omdat ik een mixer zocht zonder poespas en met veel Watt. Deze mixer maakt heel weinig geluid en doordat ie 450 watt heeft, is hij heel snel klaar met kloppen!

Astrid 15-01-2016
Geschreven voor: Bosch MFQ36400

Altijd aan het klooien met het snoer van je handmixer? Oordoppen nodig als je mixt? Neem dan deze handmixer van Bosch. Stil, ligt fijn in de hand, voelt degelijk aan en doet precies wat hij moet doen, namelijk mixen!

bosch mixer MFQ36400 12-01-2016
Geschreven voor: Bosch MFQ36400

doet wat het moet doen: mixen. Ligt goed in de hand. Niet zwaar. Ziet er degelijk uit. Pas goed te beoordelen bij langer gebruik.

Cees 09-01-2016
Geschreven voor: Bosch MFQ36400

Een eenvoudige mixer die erg licht is in het gebruik en met gemak ook zwaar deeg kan kneden. Niet alleen een goedkope, maar vooral ook een kwalitatief bezien prima aankoop!

Niklaas 09-01-2016
Geschreven voor: Bosch MFQ36400

Erg handig is dat de mixer verschillende standen heeft. Van langzaam tot snel. Maakt geen herrie. Werkt erg prettig. Goed apparaat voor niet teveel geld.