Aukey 30000mAh Quick Charge 3.0 Dual USB Powerbank PB-T11 - Black zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Aukey 30000mAh Quick Charge 3.0 Dual USB Powerbank PB-T11 - Black zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Lupus_EJ 03-10-2018

Powerbank laadt andere apparaten niet op

Ik kocht deze power bank voor een lange reis. Ik heb er slechts enkele keren een iPhone en een iPad mee kunnen opladen voordat de power bank het begaf. Uiteraard kom je er pas achter als je er echt gebruik van moet maken...
Het probleem zit niet in het opladen van de power bank zelf, dat lijkt prima te lukken. Ik gebruik er de power charger van Aukey voor (die met 2 + 4 poorten). Zou dus zeker voldoende moeten zijn. Het is ook simpel te checken omdat het LED lampje fel wit brandt als de powerknop 2 seconden wordt ingedrukt. En ik heb de powerknop ook van groen naar wit zien gaan, een indicatie dat de powerbank bijna vol is.
Desondanks weigert het ding andere apparaten op te laden. iPhone, iPad, Wifi Walker, een kleine GPS logger, geen enkel apparaat kan ik laden.
Ik heb alle stappen uit de handleiding exact gevolgd (inderdaad, ik vergat niet het laden te starten door op de centrale knop te drukken), maar de powerbank weigert gewoon andere apparaten laden. Van een fysieke beschadiging van beide poorten is niets te zien (het zou ook toevallig zijn als beide USB uitgangen tegelijk beschadigd zouden zijn). Het kan haast niet anders dan dat er in de elektronica iets niet goed werkt.

Minpunten

• Laadt andere apparaten niet op
  • zwaar (maar dat is logisch)