Philips HD 4467 - Reviews

Regelbare thermostaat
Uitneembare grillplaten
Anti-aanbaklaag

Beoordeling op basis van 18 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Willem XX 18-05-2013 Product kwartaal in bezit

Een grill lijkt een eenvoudig product. Je zet hem aan en hij moet het doen. Dit product van Philips heeft extra als verschillende temperatuurstanden en mogelijkheden om open/dicht/half-open te grillen. De indicator geeft aan wanneer hij volledig opgewarmd is. De grillplaten steken iets uit het apparaat. Niet zo handig als je dit per ongeliuk aanraakt.
De grillplaten zijn los te halen om goed schoon te maken. Na enige tijd komt er ondanks de schoonmaakbeurten in de hoekjes en de randen wat aanslag die ik er niet meer afkrijg. Nog vreemder is dat na ieder gebruik wat zwart stof op het aanrecht achterblijft. Het zit ook onder de grillplaten. Dat wil je niet in je eten hebben!

esmp 12-06-2013

Erna
Slecht product. platen trekken krom en de beschermlaag vd platen laat los.

Joost 11 08-11-2014

Ook gemerkt: de kunststofdelen zijn niet hittebestendig! Zwart stof zal degenererende kunststof zijn, oppervlak zwelt op en brokkelt af.
Mijn apparaat is door Philips omgeruild, maar de nieuwe heeft na enkele weken het zelfde probleem.
Gaat nu retour, aankoopprijs wordt vergoed.

Joost 11 08-11-2014 Product paar dagen in bezit

Apparaat werkt handig, prima resultaat. Uitgekozen in de winkel omdat het er degelijker uitzag dan concurrerende tafelgrills.

MAAR: Na een paar weken gebruik (ca. 10x tosties) blijken de kunststofdelen van het apparaat niet tegen de hitte te kunnen. Bij de handgrepen en de scharnieren wordt het oppervlak bobbelig op de plaatsen dicht bij de grillplaten.
Gereclameerd bij Philips consumentenservice, apparaat werd omgeruild door een nieuwe. Ook daarbij trad het zelfde probleem op. Weer gebeld, ze willen het wel wéér omruilen, maar ik verwacht geen verbetering. Ze zeggen dat het probleem niet bekend is (standaardreactie, ik weiger dat te geloven, iedereen die het apparaat op stand 4 of 5 gebruikt moet dit probleem krijgen). Dus ga ik het apparaat retourneren en krijg de aankoopprijs vergoed.

De retourservice werkt uitstekend. Maar het produkt deugt niet: Er wordt m.i. een verkeerde soort kunststof gebruikt. Het materiaal zal niet direct in je eten terecht komen, maar degenereert wel, ik kan niet beoordelen of er na langere tijd gebruik onderdelen zouden gaan barsten of afbreken.

Jammer. Het ontkennen van het probleem geeft mij minder vertrouwen in het merk Philips.

Anders 10-02-2017

de grill is zo glad als een spiegel op het houten aanrecht.

De onderkant van de grill is spiegeltje glad, er zit geen rubbervoetje o.i.d. onder. Dus alle geweldige prestaties ten spijt lag bij ons de hele maaltijdop de grond.. hete grill en al doordat bij openen de grill van het aanrecht af vloog.

Normaal heeft zo iets rubber voetjes, bij deze is alles gladplastic, hij gaat bij ons voortaan dus op een dubbere onderzetter.
Vervelende les.

AJ29 25-09-2015

Product voldoet uitstekend aan de verwachtingen

We gebruiken deze grill nu een aantal weken en het gaat uitstekend. De platen zijn snel warm en het grillen van het vlees verloopt voorspoedig. ook het schoonmaken is een fluitje van een cent. We zijn tevreden en blij met deze aanwinst boor de keuken. Bovendien is deze grill niet zo massaal en gemakkelijk op te bergen

Wichtje 27-08-2014

Een uitkomst!

Sinds 26 aug. 2014 in mijn bezit (gisteren dus); vandaag meteen uitgeprobeerd. Een schouderkarbonade + biefstuk gegrild. Oh, wat heerlijk, de biefstuk was heerlijk mals en sappig.
Mijn man en ik moeten voorzichtig zijn met vetten... met dit apparaat is dat een uitkomst.

arfo 09-08-2014

Groot maar makkelijk

Eerst het negatieve puntje, bij mij liet de antiaanbaklaag al binnen een paar dagen los, netjes opgelost door Philips, maar nog steeds vind ik de platen niet lekker, krijg ze moeilijk schoon en er komen donkere plakken op. verder is hij makkelijk, lekker groot zodat er veel oppast, vlees is makkelijk en dan zie je hoeveel vet er eigenlijk inzit, wordt netjes opgevangen door de lekbakjes. Je kan hem voor veel bereidingen gebruiken. Platen zijn makkelijk los te halen en mogen in de vaatwasser al zou ik het niet doen

Rudie48 21-07-2013

een goed apparaat dat aan onze verwachtingen voledoet

We waren toe aan een nieuwe grillplaat en op internet onderzoek gedaan en zo zijn we op deze grill uitgekomen. We gebruiken de grill voor het maken van een tosti maar ook voor grillen van vlees etc. We hebben er geen spijt van gehad dat we deze gekocht hebben.

Piet2207 15-06-2013

Prima aankoop

Goede aankoop geweest en erg tevreden. Stevig apparaat met grote beker. Na schoonmaken is het afdrogen wel wat moeilijk door vele uitsparingen en schroefdraad etc in het plastic gedeelte waar beker op moet worden geschroefd.

Royw 18-04-2013

Handig Tosti ijzer dat meer kan

We gebruiken het als Tosti ijzer, bakplaat en om te gratineren. Weer een fantastisch multifunctioneel ontwerp van eigen bodem. Het apparaat is ook makkelijk schoon te maken en op te bergen.

Lex062 20-12-2012

Grillt goed, afvoer van vet slecht

Producten als hamburgers geven veel vet vrij tijdens het grillen. Een gedeelte van het vet kan via het het druppelgootje in het daarvoor bestemde bakje vloeien maar het meeste vet zal onder de grillplaten terecht komen in het inwendige van de grill. Dit valt niet schoon te maken en veroorzaakt rook en stank.
Ergo niet aan te bevelen deze grill ondanks dat zijn goede grill werking.

tostieter11 08-11-2012

valt tegen , had anders verwacht

ik had gedacht lekkere tosti's te kunnen maken.eerste gaat prima , maar als ik er dan een volgende inleg wordt deze echt niet bruin !

Passie1234 20-10-2012

Praktisch apparaat eenvoudig te bedienen

Dit apparaat is makkelijk te bedienen en eenvoudig schoon te maken. Het vet loopt tijdens het bakken mooi naar de hoek en kan opgevangen worden door het bijgeleverde bakje. De platen kunnen worden losgemaakt en zijn hierdoor goed schoon te maken.

bravo 08-09-2012

Simpel maar doet zijn werk goed

Goed apparaat, erg snel op temperatuur. Gebruik hem voor vlees/vis, maar voor een goeie tosti is dit apparaat ook erg geschikt wellicht nog wel beter dan een tosti apparaat waar alleen vierkante bammetjes in passen.

We hebben echter één minpunt ontdekt en ben erg benieuwd of men bij Philips haar FMEA goed heeft los gelaten op dit product! Helaas heeft mijn wederhelft de grill platen uit de vaatwasser apart opgeborgen. Na het inschakelen en niet beseffende dat de grill platen elders opgeborgen waren begon het apparaat te smelten!!!! Dus kijk goed uit en check altijd of je de grill platen in het apparaat hebt of misschien liggen je grill platen ergens anders ;)

SJHM 03-09-2012

Super apparaat!

Of je nou je broodjes wilt toasten of je saté wilt grillen, het maakt niet uit, want het apparaat is handig in gebruik en bovendien gemakkelijk schoon te maken!

langejaap 28-08-2012

een goed product dat doet wat er wordt beloofd

een handig toestel dat gebruiksvriendelijk is en handelbaar makkelijk schoon te houden als je hem uitklapt staan de platen niet horizontaal wat weer wel te goede komt voor het afvoer van het vet wat keurig in de opvangbakjes loopt,door de warmte vrij komend aan de onderkant van de gril is het raadzaam om hem ergens op te zetten,anders beschadigd de tafel of het tafellaken

Kees53 20-05-2012

Voldoet geheel aan de verwachting

Is makkelijk in het gebruik. Heeft genoeg mogelijkheden om diverse producten te grillen. Resultaten zijn goed door voldoende vermogen.

Wim11111 20-05-2012

Erg handig voor vlees, vis, tosti maar ook broodjes.

Fijn apparaat, makkelijk schoon te maken. Zo gebruikt en zo weer aan de kant. Makkelijk voor allerlei gerechten.

lobo077 29-08-2011 Product kwartaal in bezit

Zeer tevreden, of je nu vlees, vis,tosti's of groente grilt, alles is eenvoudig en snel klaar gemaakt.
De gril is erg gemakkelijk schoon te maken dankzij de losse grilplaten. Verticaal op te bergen dus beslaat relatief weinig plaats.