Philips HD4467 - Reviews

Regelbare thermostaat
Uitneembare grillplaten
Anti-aanbaklaag

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD4467 op Kieskeurig.nl.

Joost 11 08-11-2014

Apparaat werkt handig, prima resultaat. Uitgekozen in de winkel omdat het er degelijker uitzag dan concurrerende tafelgrills.

MAAR: Na een paar weken gebruik (ca. 10x tosties) blijken de kunststofdelen van het apparaat niet tegen de hitte te kunnen. Bij de handgrepen en de scharnieren wordt het oppervlak bobbelig op de plaatsen dicht bij de grillplaten.
Gereclameerd bij Philips consumentenservice, apparaat werd omgeruild door een nieuwe. Ook daarbij trad het zelfde probleem op. Weer gebeld, ze willen het wel wéér omruilen, maar ik verwacht geen verbetering. Ze zeggen dat het probleem niet bekend is (standaardreactie, ik weiger dat te geloven, iedereen die het apparaat op stand 4 of 5 gebruikt moet dit probleem krijgen). Dus ga ik het apparaat retourneren en krijg de aankoopprijs vergoed.

De retourservice werkt uitstekend. Maar het produkt deugt niet: Er wordt m.i. een verkeerde soort kunststof gebruikt. Het materiaal zal niet direct in je eten terecht komen, maar degenereert wel, ik kan niet beoordelen of er na langere tijd gebruik onderdelen zouden gaan barsten of afbreken.

Jammer. Het ontkennen van het probleem geeft mij minder vertrouwen in het merk Philips.

Willem XX 18-05-2013
  • Product kwartaal in bezit

Een grill lijkt een eenvoudig product. Je zet hem aan en hij moet het doen. Dit product van Philips heeft extra als verschillende temperatuurstanden en mogelijkheden om open/dicht/half-open te grillen. De indicator geeft aan wanneer hij volledig opgewarmd is. De grillplaten steken iets uit het apparaat. Niet zo handig als je dit per ongeliuk aanraakt.
De grillplaten zijn los te halen om goed schoon te maken. Na enige tijd komt er ondanks de schoonmaakbeurten in de hoekjes en de randen wat aanslag die ik er niet meer afkrijg. Nog vreemder is dat na ieder gebruik wat zwart stof op het aanrecht achterblijft. Het zit ook onder de grillplaten. Dat wil je niet in je eten hebben!

esmp 12-06-2013

Erna
Slecht product. platen trekken krom en de beschermlaag vd platen laat los.

Joost 11 08-11-2014

Ook gemerkt: de kunststofdelen zijn niet hittebestendig! Zwart stof zal degenererende kunststof zijn, oppervlak zwelt op en brokkelt af.
Mijn apparaat is door Philips omgeruild, maar de nieuwe heeft na enkele weken het zelfde probleem.
Gaat nu retour, aankoopprijs wordt vergoed.

Melissavhb 11-03-2018

Op aanraden gekocht maar zelf niet aan te raden

Geschreven voor: Philips HD4467

We kochten dit toestel, op aanraden van de verkoper. Maar na meermaals te gebruiken, niet tevreden met het resultaat.

Anders 10-02-2017

de grill is zo glad als een spiegel op het houten aanrecht.

Geschreven voor: Philips HD4467

De onderkant van de grill is spiegeltje glad, er zit geen rubbervoetje o.i.d. onder. Dus alle geweldige prestaties ten spijt lag bij ons de hele maaltijdop de grond.. hete grill en al doordat bij openen de grill van het aanrecht af vloog.

Normaal heeft zo iets rubber voetjes, bij deze is alles gladplastic, hij gaat bij ons voortaan dus op een dubbere onderzetter.
Vervelende les.

AJ29 25-09-2015

Product voldoet uitstekend aan de verwachtingen

Geschreven voor: Philips HD4467

We gebruiken deze grill nu een aantal weken en het gaat uitstekend. De platen zijn snel warm en het grillen van het vlees verloopt voorspoedig. ook het schoonmaken is een fluitje van een cent. We zijn tevreden en blij met deze aanwinst boor de keuken. Bovendien is deze grill niet zo massaal en gemakkelijk op te bergen

Fientjuuuuuhhh 17-05-2015

fantastisch!

Geschreven voor: Philips HD4467

Ik heb dit gekregen als cadeau voor mijn verjaardag en het werkt perfect voor vlees, vis, groenten en brood!. zeker aan te raden

Belle 12-10-2014

voldoet aan alle verwachtingen

Geschreven voor: Philips HD4467

Gemakkelijk in gebruik, ook voor te reiniging en om op te bergen.
Is multifunctioneel en bovendien snel warm.

Wichtje 27-08-2014

Een uitkomst!

Geschreven voor: Philips HD4467

Sinds 26 aug. 2014 in mijn bezit (gisteren dus); vandaag meteen uitgeprobeerd. Een schouderkarbonade + biefstuk gegrild. Oh, wat heerlijk, de biefstuk was heerlijk mals en sappig.
Mijn man en ik moeten voorzichtig zijn met vetten... met dit apparaat is dat een uitkomst.

arfo 09-08-2014

Groot maar makkelijk

Geschreven voor: Philips HD4467

Eerst het negatieve puntje, bij mij liet de antiaanbaklaag al binnen een paar dagen los, netjes opgelost door Philips, maar nog steeds vind ik de platen niet lekker, krijg ze moeilijk schoon en er komen donkere plakken op. verder is hij makkelijk, lekker groot zodat er veel oppast, vlees is makkelijk en dan zie je hoeveel vet er eigenlijk inzit, wordt netjes opgevangen door de lekbakjes. Je kan hem voor veel bereidingen gebruiken. Platen zijn makkelijk los te halen en mogen in de vaatwasser al zou ik het niet doen

Reppelcity 07-08-2014

Volledig naar wens

Geschreven voor: Philips HD4467

....alles wat een goede grill moet hebben!
verschillende standen, grillhoogtes, uitneembare platen (-> afwasmachine!), aparte lekbakjes, eenvoudig rechtop weg te bergen (-> weinig plaats voor nodig)

Liesbet 11-04-2014

Goede prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Philips HD4467

Dit toestel is zijn geld zeker waard! Het grillen zonder vet gaat zeer goed, het vlees is zeer lekker. We hadden wel gehoopt dat het toestel heter zou worden.
Nog een voordeel: de platen gaan er zeer gemakkelijk aan en af wat het afwassen snel laat verlopen.

Els50 17-02-2014

deze gril het design uitstekend en is gebruiksvriendelijk makkelijk schoon te houden.

Geachte Heer/Mevrouw

Hierbij wil ik u meedelen dat deze gril niet de zelfde kwaliteit is als de vorige die ik gehad heb, brand veel sneller aan en tosti's plakken aan de platen vast. met de andere gril heb ik veel vlees gegrild en met deze nog niet een keer omdat het dan misschien nog erger is.

Debestetester 30-12-2013

Gemakkelijk in gebruik en prima resultaten. Veelzijdig apparaat.

Geschreven voor: Philips HD4467

Tosti's maken gaat uitstekend; dit was de hoofdzakelijke reden om het apparaat aan de schaffen.
De prijs is pittg, maar we gaan ervan uit dat het apparaat minstens zo lang meegaat als ons vorige merkloze tosti-apparaat.

We grilden ook vis en dat ging prima, mooie bruine streepjes aan beide kanten en gaar. We volgden het advies uit de gebruiksaanwijzing over de dikte van de 'plakken'. Gemakkelijk ook, want je hoeft de vis niet meer om te draaien zoals je in een pan wel zou doen.

herfra100 02-12-2013

Eenvoudig en doeltreffend

Geschreven voor: Philips HD4467

Zeer tevreden, wij eten alleen vegetarisch, wordt gebruikt voor veggie- burgers, worsten,seitan, de smaak is veel beter dan we vroeger een pan gebruikte, als blijft ook langer warm dan in een pan.

Vanity002 02-12-2013

Zeer gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Philips HD4467

Apparaat wordt heel regelmatig gebruikt.
Hamburgers bakken zonder vetstof , tosti's, panini;s
Super tevreden over het resultaat en de gemakkelijke bediening.

Viv52 02-12-2013

Doet probleemloos wat hij hoort te doen ...

Geschreven voor: Philips HD4467

Handige grill die alles probleemloos grilt van croques tot steaks.
Gemakkelijk proper te maken door uitneembare antikleef bakplaten.
Mooi van design en handig in gebruik.

Opaatje 02-12-2013

Leuk hulpmiddel in de keuken. Biedt aantal mogelijkheden...

Geschreven voor: Philips HD4467

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Ook heel gemakkelijk qua onderhoud...

Jammer dat er geen nederlandstalige handleiding bij zat, maar nam contact op en kreeg de link om te downloaden.

Rudie48 21-07-2013

een goed apparaat dat aan onze verwachtingen voledoet

Geschreven voor: Philips HD4467

We waren toe aan een nieuwe grillplaat en op internet onderzoek gedaan en zo zijn we op deze grill uitgekomen. We gebruiken de grill voor het maken van een tosti maar ook voor grillen van vlees etc. We hebben er geen spijt van gehad dat we deze gekocht hebben.

Piet2207 15-06-2013

Prima aankoop

Geschreven voor: Philips HD4467

Goede aankoop geweest en erg tevreden. Stevig apparaat met grote beker. Na schoonmaken is het afdrogen wel wat moeilijk door vele uitsparingen en schroefdraad etc in het plastic gedeelte waar beker op moet worden geschroefd.

Royw 18-04-2013

Handig Tosti ijzer dat meer kan

Geschreven voor: Philips HD4467

We gebruiken het als Tosti ijzer, bakplaat en om te gratineren. Weer een fantastisch multifunctioneel ontwerp van eigen bodem. Het apparaat is ook makkelijk schoon te maken en op te bergen.