Philips HD 4467/90 - Reviews

Regelbare thermostaat
Uitneembare grillplaten
Anti-aanbaklaag

Joost 11 08-11-2014 Product paar dagen in bezit

Apparaat werkt handig, prima resultaat. Uitgekozen in de winkel omdat het er degelijker uitzag dan concurrerende tafelgrills.

MAAR: Na een paar weken gebruik (ca. 10x tosties) blijken de kunststofdelen van het apparaat niet tegen de hitte te kunnen. Bij de handgrepen en de scharnieren wordt het oppervlak bobbelig op de plaatsen dicht bij de grillplaten.
Gereclameerd bij Philips consumentenservice, apparaat werd omgeruild door een nieuwe. Ook daarbij trad het zelfde probleem op. Weer gebeld, ze willen het wel wéér omruilen, maar ik verwacht geen verbetering. Ze zeggen dat het probleem niet bekend is (standaardreactie, ik weiger dat te geloven, iedereen die het apparaat op stand 4 of 5 gebruikt moet dit probleem krijgen). Dus ga ik het apparaat retourneren en krijg de aankoopprijs vergoed.

De retourservice werkt uitstekend. Maar het produkt deugt niet: Er wordt m.i. een verkeerde soort kunststof gebruikt. Het materiaal zal niet direct in je eten terecht komen, maar degenereert wel, ik kan niet beoordelen of er na langere tijd gebruik onderdelen zouden gaan barsten of afbreken.

Jammer. Het ontkennen van het probleem geeft mij minder vertrouwen in het merk Philips.

Willem XX 18-05-2013 Product kwartaal in bezit

Een grill lijkt een eenvoudig product. Je zet hem aan en hij moet het doen. Dit product van Philips heeft extra als verschillende temperatuurstanden en mogelijkheden om open/dicht/half-open te grillen. De indicator geeft aan wanneer hij volledig opgewarmd is. De grillplaten steken iets uit het apparaat. Niet zo handig als je dit per ongeliuk aanraakt.
De grillplaten zijn los te halen om goed schoon te maken. Na enige tijd komt er ondanks de schoonmaakbeurten in de hoekjes en de randen wat aanslag die ik er niet meer afkrijg. Nog vreemder is dat na ieder gebruik wat zwart stof op het aanrecht achterblijft. Het zit ook onder de grillplaten. Dat wil je niet in je eten hebben!

lobo077 29-08-2011 Product kwartaal in bezit

Zeer tevreden, of je nu vlees, vis,tosti's of groente grilt, alles is eenvoudig en snel klaar gemaakt.
De gril is erg gemakkelijk schoon te maken dankzij de losse grilplaten. Verticaal op te bergen dus beslaat relatief weinig plaats.