Solis Grillmaster Top 794

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Solis Grillmaster Top 794 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ramon CR 18-05-2016

Prijzig maar goed

Geschreven voor: Solis Grillmaster Top 794

Het is een grote contactgrill waarvan de platen goed op temperatuur blijven, doordat de afneembare platen zelf het hitte-element in zich hebben blijft hij zij de hitte goed constant. Toch vaatwasmachinebestendig... Natuurlijk geen metaal bij de grillplaten met anti-aanbaklaag gebruiken,toch is alles gemakkelijk schoon te maken. Tot nu toe voldeed, (evt vochtig), keukenpapier, ook bij rijkelijk gemarineerd vlees... 2400 watt zorgt voor max 230 graden af te lezen op temp/timer display warmte opengeklapt prima aan tafel... verschillende standen voor bovenplaat die je boven je product kan houden of er heel zachtjes op laten drukken... Resultaat mooi gebruind vlees ook bij de bijvoorbeeld dunne minutesteaks. De temp. regeling in stappen van vijf graden.. De prijs is hoog.. Maar wilde een zeer degelijke grill en deze had alle features die ik wilde. Kwaliteit voelt heel degelijk aan.. Maar op moment van schrijven net twee maanden in bezit..