Tefal GC 702D - Reviews

Kleuren
rvs, zwart

marmon 13-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Geweldig apparaat

Ik heb al eerder een beoordeling ingestuurd over dit apparaat. Als hij werkt is het een geweldig apparaat. Maar, na enkele maanden gebruiken deed hij iets meer. Heb hem terug gestuurd. Zoals de meesten (wat ik lees) zou dat een gebruikers fout zijn, en is het apparaat gereset. Hij doet het weer, dus dat is goed, en ik ben er blij mee. Maar, als het bij iedereen een gebruikers fout is, klopt er dus blijkbaar iets niet in de gebruikers beschrijving. Maar, als hij het doet een geweldig apparaat, waar je veel mee kan. Kleur indicator niet geheel te vertrouwen. (is vaak al doorbakken als apparaat aangeeft medium)

Pluspunten

• voor vele doeleinden te gebruiken
  • makkelijk in gebruik, mager koken

Minpunten

• blijkbaar erg storings gevoelig

Siouxsie 25-06-2016 Product paar weken in bezit

Geweldig apparaat

We hebben deze grill nu een aantal weken in ons bezit en het is een geweldig apparaat. Heel eenvoudige bediening. Snelle opwarmtijd. Zelfs biefstukjes met verschillende gaarheid tegelijkertijd bereid en perfect. Tosti's zijn heerlijk. Kortom wij zijn echt helemaal tevreden. Ook het schoonmaken is een fluitje van een cent.

marmon 25-06-2016 Product half jaar in bezit

Tot voor kort geweldig apparaat

7,3
Duur, maar door de vele mogelijkheden geen spijt van aankoop. Tot voor enkele maanden geleden. Wat ik nu ook voor programma instel, na instellen springt indicator op M, en is hier niet van af te brengen. Vanmorgen contact gezocht met tefal. Als hij het doet, een fantastisch apparaat, werd dagelijks gebruikt. Hoop dat het snel verholpen is

Rossana De Francisci 03-05-2016

Molto buoni

È molto versatile ed utile. Ho cucinato molti piatti con ottimi risultati. La funzione manuale è preferibile in molti casi ma anche quelle automatiche non sono male. Unica pecca il consumo elettrico.

Zina 02-05-2016 Product kwartaal in bezit

Top multi grill tefal

Heel handige apparat , kan voor tosten , grillen , opwarmen enz ... Ingezet worden . Top apparaat dus. Heeft bij grillen van vlees een gaarheid sensor .

Danie 02-05-2016 Product kwartaal in bezit

Tefal OptiGrill

Na even te hebben getwijfeld (over de prijs) toch gekozen voor de Tefal OptiGrill. Het apparaat is stevig en makkelijk schoon te maken. Sinds januari heeft de grill een vaste plek op het aanrecht en wordt het apparaat dagelijks gebruikt. Ik ben geen keukenprinses, maar met de voorgeprogrammeerde programma's zet ik tegenwoordig niet alleen meer tosti's maar ook lekkere stukken vlees, vis en groenten op tafel. De kleurenindicator is hierbij ook een handig hulpmiddel. Nog geen seconde spijt gehad van deze aankoop.

Reijnen 01-05-2016 Product kwartaal in bezit

Tefal GC702D

Erg veelzijdig apparaat. Grill werkt perfect en de grillplaten zijn makkelijk schoon te krijgen in de vaatwasser. Om tosti's te maken kun je het beste de manuele instelling gebruiken anders duurt het erg lang voor de platen weer warm zijn voor de volgende tosti.

Anoniem 01-05-2016 Product half jaar in bezit

Top apparaat

Het apparaat werkt super ik ben zelf op dieet en grill alles. Het kan niet mislukken dankzij de voorgeprogrammeerde kookprogramma's of het nu vis, vlees of groente is.

Roger 30-04-2016 Product kwartaal in bezit

Goede contactgril voor alledaags gebruik

Heb deze contactgril nu een aantal maanden. Erg tevreden mee. Gebruik hem meerdere malen per week. Grilplaten zijn afneembaar wat een grote pluspunt is. En ook het vetafdruiprekje is afneembaar en ontzettend handig. Dus het apparaat is makkelijk in onderhoud.

Apparaat maakt goede toasties, alleen door het gewicht van apparaat worden sneetjes brood een beetje plat. Verder goed alternatief voor snel vlees garen. Andere medium hebben toch mijn voorkeur.

Rikie 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

Aan te raden product

Product met veel grill mogelijkheden. Door kleurcode gemakkelijk in gebruik en gemakkelijk te reinigen.

Shahriar 29-04-2016 Product paar dagen in bezit

Goed product

Doet wat hij moet doen, makkelijk te bedienen,
Duidelijk handleding, met andere worden een perfecte product

274au 29-04-2016 Product half jaar in bezit

Tefal OptiGrill

In de zoektocht naar een goede contact grill uiteindelijk gekozen voor deze OptiGrill van Tefal vanwege de ingebouwde kooksensor die automatisch de temperatuur en bereidingstijd bepaalt. Dat klonk ideaal!
In de praktijk:
- De gril heeft een normaal formaat is voldoende groot om voor 2 personen een avondmaal op te bereiden. Voor meer personen zal je echter snel ruimte tekort komen.
- Het is dan ook jammer dat het niet mogelijk is de grill volledig open te klappen (180 graden) om zo het grilloppervlak te verdubbelen. Deze GC 702D opent slecht 90 graden.
- De lichtjes en pieptonen geeft duidelijk weer wat het apparaat aan het doen is en hoe ver de bereiding van je maaltijd gevorderd is.
- De platen zijn eenvoudig te verwijderen en schoon te maken. (Deze mogen ook in de vaatwasser.)
- De kooksensor werkt bij de meeste programma's (het programma voor steak en hamburgers bijvoorbeeld) erg goed en nauwkeurig, met perfecte resultaten. De programma's voor varkensvlees (het worst-icoontje) en kip hanteert echter veel te lange bereidingstijden waardoor je - als je blind op het apparaat afgaat - met uitgedroogd vlees eindigt. Een kipfiletje wil ie bijvoorbeeld zonder problemen 20 minuten grillen voordat aangegeven wordt dat deze helemaal gaar is. Op ongeveer de helft van die tijd zou hij al kunnen (en dus eigenlijk moeten) stoppen.
- De bovenste grillplaat is vrij zwaar, waardoor vlees aardig platgedrukt kan worden (zeker wanneer het zo'n 10 minuten of langer aan bereidingstijd nodig heeft). Dit draagt er ook aan toe bij dat je stukje vlees (kipfilet bijvoorbeeld) wat droger wordt dan gewenst doordat het vocht eruit geperst wordt.

Al met al een prettig apparaat dat je veelal behoed van te lang of te kort gebakken vlees. Een paar verbeterpunten zijn er echter wel voor de volgende generatie:
- Het kip- en varkensvleesprogramma hanteert te ruime bereidingstijden
- Vlees wordt soms te veel platgedrukt door de relatief zware bovenste grillplaat, wat een droger stukje vlees tot gevolg heeft. De mogelijkheid om de plaat vast te zetten in een positie (op een hoogte) zou uitkomst bieden.
- De grill 180 graden kunnen openen en zo een dubbel zo groot grilloppervlak creëren zou een welkome toevoeging zijn.

Berrymartje 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

Wat een geweldig apparaat

Ik wilde al zo lang een grill maar vond steeds geen geschikte..tot deze! Hij is precies wat ik zocht..perfect dat de platen er gemakkelijk uit te halen zijn, daardoor blijft hij perfect schoon. Hij meet de temperatuur een geeft indicatie van gaarheid. Heerlijk grillen dus!

kathleen 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

Zalig toestel

Voor een absolute kook en keuken leek gelijk ik is dit een zalig toestel. Wordt bijna dagelijks gebruikt...zeer uiteenlopend van vlees tot groenten,toast. .van ontbijt over lunch naar avondmaal. Echt super tevreden van deze aankoop!

BertvandeBult 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

Had ik eerder moeten aanschaffen!!!!

Wat een geweldig apparaat. Makkelijk in gebruik, goed schoon te maken en wat het allerbelangrijkste is, is het grilresultaaat. Eigenlijk een beetje verslaafd geraakt aan grillen. Wordt meerdere malen per week gebruikt. Onmisbaar geworden in onze keuken.

leni 29-04-2016 Product paar dagen in bezit

goed en makkelijk

snel en makkelijk in gebruik .instellen gaat makkelijk,snel warm ,makkelijk schoon te maken, kan gewoon in de vaatwasser

Bartek 29-04-2016

This grill is awesome !!!!

This grill meets 100% of my expectations. Without any problems grilling meat literally everything. It heats up while grilling takes literally a few minutes (even with very thick meat) and washing it literally wiping with a sponge and water. I use it at least 2 times a day does not make me problems. This is really a product worth the money. And more importantly, I do not use even a gram of fat.
The ideal product for someone who wants to eat healthy. Thanks to him I started to eat fish several times a week. Enjoy your meal and I highly recommend !!!!

PeetersC 29-04-2016 Product maand in bezit

Prachtige stevige grill

Goedkoop is duurkoop, dus een bekend merk gezocht en zijn we uitgekomen bij Tefal.Toch nog verder gekeken op het www en via (buitenlandse) filmpjes op You Tube de beslissing genomen en de grill gekocht.Minpuntje was dat er een minimale gebruiksaanwijzing bij zat.Dankzij filmpjes en uitproberen, zijn we super tevreden met deze grill.Het is niet zomaar even grillen, je moet erbij blijven vanwege het zachte piepje.Maar grillen duurt niet lang en zonder vet.Conclusie: het is een goede grill en we hebben geen spijt van deze aankoop.

Meindert 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

goed product, degelijke machine

gril plaat met voldoende mogelijkheden en uiterst gebruik vriendelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding

Sabine 29-04-2016

Es ist ein super,nützliches Gerät welches ich nicht mehr missen möchte.Egal ob Fleisch,Fisch oder Gemüse alles gelingt prima und schmeckt super. Der Gar Punkt wird optimal getroffen. Selbst ein einfaches Sandwitch mit Käsefüllung schmeckt köstlich :))) Einfach Toll

Ich möchte den Grill auf keinen Fall mehr missen und kann ihn jeden nur empfehlen,das habe ich bereits bei Freunden und Verwandten getan !