Princess Panini Grill - Reviews

Regelbare thermostaat
2000 watt

8,1

LMey 12-05-2015 Product jaar of meer in bezit

Ik heb dit apparaat al een tijdje in huis. Ik vind het formaat en vorm heel fijn want hierdoor worden de gebruiksmogelijkheden groter. Ik maak er voornamelijk tosti's in maar ik gebruik hem ook graag voor vlees en vis. Ook voor groentes heb ik hem wel eens gebruikt. Vooral kip vind ik gemakkelijker sappig klaar te maken dan normaal in de pan, doordat je hem van twee kanten tegelijk verwarmt. Onderin zit een schuif vakje waar de kruimels en vet in belanden. Deze kun je er uitschuiven en gemakkelijk schoonmaken.

jdek57 30-10-2014 Product kwartaal in bezit

update
inmiddels bij BCC voor 25 euro een tweede apparaat voor bij mijn vriendin gekocht. Stekkers ingevet zodat die makkelijk in en uit het stopcontact gaan. Prima oplossing.

jdek57 12-07-2014 Product paar dagen in bezit

7,3
Ik heb dit apparaat gekocht vanwege de leuke prijs 25,48 bij Blokker 15% extra korting, Daar kun je geen bult aan vallen voor een 2000 watt met vrij grote bakplaten en nog een lekbakje.
De basis zaken doet hij uitstekend, wordt zeer snel goed heet, grild het vlees snel dicht ( ik heb wel eens een grill gehad die sudderde het vlees op 1000 watt, al het sap eruit)

De nadelen ontdek je al bij het eerste gebruik:
Er zit geen aan/uit knop op! Je moet in de keuken het randaarde stekker eruit trekken om te stoppen en af te koelen. Iedereen weet dat je bij die dikke randaarde stekkers 2 handen nodig hebt, een voor de stekker en met de andere het stopcontact vast houden anders trek je dat van de muur.
Daarnaast glijd het apparaat nogal, geen anti slip voetjes, samen met het vrij korte snoer kun je raden wat er kan gebeuren, Juist hij glijdt weg HEET. Erg dom van de fabrikant dat daar niet over is nagedacht. antie slip en aan/uit schakelaar kost misschien 50 cent extra.

Nu vind ik, hij doet zijn werk perfect maar wel onveilig.