Princess 112412 Panini Grill

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 112412 Panini Grill op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Willem 21-05-2020

Mis diverse dingen aan de grill, verder perfect.

Geschreven voor: Princess 112412 Panini Grill

Mis aan en uit knop, Kunststof handgreep smelt naast de bovenste grillplaten, geen temperatuur in te stellen, 220 volt snoer is erg kort, geen temperatuurregelaar, kunststof handgreep naast bovenste grillplaat smelt weg.

Pluspunten

• Snel heet
  • Opvangbakje voor vocht

Minpunten

• Mis aan/uit knop
  • Slechts één temperatuur
  • Kunststof handgreep smelt naar grillplaat
  • Korte 220 volt snoer
  • Moeilijk schoon te maken bovenste plaat

Sahela 28-08-2019

Prima

Geschreven voor: Princess 112412 Panini Grill

Ik maak de allerlekkerste tosties, vele variaties mogelijk. Wraps, sandwiches, boterhammen, vlees, ook nuttig om dingen mee op te warmen

Pluspunten

• Doet wat die moet doen
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• maakt veel geluid (getik)
  • lomp om op te bergen
  • Aan/uit knopje ontbreekt

bob 29-06-2017

Buitenkant wordt ook heet.

Geschreven voor: Princess 112412 Panini Grill

Had het apparaat gekocht vanwege goede recensies. De buitenkant van het apparaat wordt zeer heet wat ik vervelend vind in gebruik en gevaarlijke situaties kan veroorzaken en het is ook energie verspilling. Ik heb het daarom ook terug gebracht.

Pluspunten

• energie wordt omgezet in warmte.

Minpunten

• wordt heet aan buitenkant.
  • snel vies.

bob 11-03-2017

Wat is er zo goed aan.?

Geschreven voor: Princess 112412 Panini Grill

Ik heb deze vandaag gekocht. Ik snap niet waarom deze zo goed is beoordeeld. Er zit een handvat boven maar niet onder om samen te knijpen. Als je het handvat naar beneden duwt gaat de achterkant omhoog. Het handvat zit dicht bij het hete deel. Niet alleen de bakplaten worden heet maar ook de bovenkant van het apparaat waar je je makkelijk aan kunt verbranden. Toen ik mijn tosti er tussen deed sprong hij uit omdat het apparaat te warm werd maar mijn tosti was not niet klaar. Na een paar keer uit en aan gegaan te zijn gegaan heb ik mijn tosti klaar verklaard al was hij niet echt knapperig. Op de verpakking staat dat er een makkelijk snoer opberg systeem in zit maar het is maar 1 meter. Dus je hebt waarschijnlijk een verleng snoer nodig. Ik ga hem morgen terug brengen.

Pluspunten

• 2000 watt

Minpunten

• bovenkant apparaat wordt heet.
  • kan niet samen knijpen of duwen.
  • slaat uit voor tosti klaar is.

LMey 12-05-2015
Geschreven voor: Princess 112412 Panini Grill

Ik heb dit apparaat al een tijdje in huis. Ik vind het formaat en vorm heel fijn want hierdoor worden de gebruiksmogelijkheden groter. Ik maak er voornamelijk tosti's in maar ik gebruik hem ook graag voor vlees en vis. Ook voor groentes heb ik hem wel eens gebruikt. Vooral kip vind ik gemakkelijker sappig klaar te maken dan normaal in de pan, doordat je hem van twee kanten tegelijk verwarmt. Onderin zit een schuif vakje waar de kruimels en vet in belanden. Deze kun je er uitschuiven en gemakkelijk schoonmaken.

jdek57 30-10-2014

update
inmiddels bij BCC voor 25 euro een tweede apparaat voor bij mijn vriendin gekocht. Stekkers ingevet zodat die makkelijk in en uit het stopcontact gaan. Prima oplossing.

Lucyver 10-11-2016

Waarmee heeft u de stekker (pootjes neem ik aan) ingevet?
Bij voorbaat dank voor het antwoord

jdek57 12-07-2014
Geschreven voor: Princess 112412 Panini Grill

Ik heb dit apparaat gekocht vanwege de leuke prijs 25,48 bij Blokker 15% extra korting, Daar kun je geen bult aan vallen voor een 2000 watt met vrij grote bakplaten en nog een lekbakje.
De basis zaken doet hij uitstekend, wordt zeer snel goed heet, grild het vlees snel dicht ( ik heb wel eens een grill gehad die sudderde het vlees op 1000 watt, al het sap eruit)

De nadelen ontdek je al bij het eerste gebruik:
Er zit geen aan/uit knop op! Je moet in de keuken het randaarde stekker eruit trekken om te stoppen en af te koelen. Iedereen weet dat je bij die dikke randaarde stekkers 2 handen nodig hebt, een voor de stekker en met de andere het stopcontact vast houden anders trek je dat van de muur.
Daarnaast glijd het apparaat nogal, geen anti slip voetjes, samen met het vrij korte snoer kun je raden wat er kan gebeuren, Juist hij glijdt weg HEET. Erg dom van de fabrikant dat daar niet over is nagedacht. antie slip en aan/uit schakelaar kost misschien 50 cent extra.

Nu vind ik, hij doet zijn werk perfect maar wel onveilig.