Cuisinart GR35E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Cuisinart GR35E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Pigmans 26-03-2015
Geschreven voor: Cuisinart GR35E

We hebben in het clubhuis van onze sportclub een 2-tal van deze apparaten staan. We gebruiken de apparaten met name om tosti's te maken maar een hamburger grillen gaat ook prima.

De apparaten worden intensief gebruikt en functioneren na een jaar nog steeds goed. Handig dat de platen losgemaakt kunnen worden en daardoor makkelijk schoon te houden zijn.

Een aanrader dit mooie product.

Jussie O 25-03-2015
Geschreven voor: Cuisinart GR35E

Deze Cuisinart grill staat in mijn keuken en is echt top. Gebruik de grill vaak en doet het goed. Gebuik is goed en platen gaan in de vaatwasser. Ik er blij mee!

Tante Ans 08-02-2015
Geschreven voor: Cuisinart GR35E

Eindelijk een grill gevonden die zowel compact als krachtig is en die ik eenvoudig schoon kan maken. Vanwege de beperkte ruimte in mijn keuken ben ik steeds op zoek naar kleinere apparaten. Helaas voordat ik deze grill kocht, een aantal goedkopere varianten geprobeerd de afgelopen paar jaar, wat ertoe leidde dat ik de grill na een tijdje niet meer gebruikte ; niet warm genoeg, lastig schoonmaken etc. De cuisinart grill gebruik ik nu wekelijks om gerechten mee te bereiden. Erg blij met deze toevoeging in mijn keuken!