Cuisinart GR35E

Anti-aanbaklaag
Tefal GC3060
7,6 (11)

Pigmans 26-03-2015 Product jaar of meer in bezit

We hebben in het clubhuis van onze sportclub een 2-tal van deze apparaten staan. We gebruiken de apparaten met name om tosti's te maken maar een hamburger grillen gaat ook prima.

De apparaten worden intensief gebruikt en functioneren na een jaar nog steeds goed. Handig dat de platen losgemaakt kunnen worden en daardoor makkelijk schoon te houden zijn.

Een aanrader dit mooie product.

Jussie O 25-03-2015 Product paar weken in bezit

Deze Cuisinart grill staat in mijn keuken en is echt top. Gebruik de grill vaak en doet het goed. Gebuik is goed en platen gaan in de vaatwasser. Ik er blij mee!

Tante Ans 08-02-2015 Product kwartaal in bezit

Eindelijk een grill gevonden die zowel compact als krachtig is en die ik eenvoudig schoon kan maken. Vanwege de beperkte ruimte in mijn keuken ben ik steeds op zoek naar kleinere apparaten. Helaas voordat ik deze grill kocht, een aantal goedkopere varianten geprobeerd de afgelopen paar jaar, wat ertoe leidde dat ik de grill na een tijdje niet meer gebruikte ; niet warm genoeg, lastig schoonmaken etc. De cuisinart grill gebruik ik nu wekelijks om gerechten mee te bereiden. Erg blij met deze toevoeging in mijn keuken!