Philips BSC111/06 - Reviews

roterend
Waterdicht
Bedrijfstijd
20 min.

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 21 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

CYP2018 06-06-2018

Prima apparaat

De huid voelt zo heerlijk schoon en zacht aan na gebruik, water en/of crèmes zijn voor mij niet voldoende.
Het is ook een zachte massage voor het gezicht, die poriën opent en onzuiverheden verwijdert.
Voor mij een prima hulpmiddel voor een gezichtsreiniging om de paar dagen. Aanrader.

Pluspunten

• bediening
  • resultaat
  • gewicht
  • goed voor de kleinere handen
  • prima voor op vakantie

Minpunten

• laadtijd accu
  • 1 roteersnelheid
  • geen timer

Anneke 02-06-2018

Super, er gaat een wereld voor me open!

Dit is mijn eerste elektrische gezichtsreiniger en ik ben er helemaal blij mee. Ik heb zelf een moeilijke huid met littekens van oa. acne en echt mijn huid is schoner en ziet er veel beter uit, littekens zijn niet weg maar ze lijken minder hard en minder aanwezig en mijn poriën kleiner. Ik was bang dat het borsteltje snel vies zou worden maar ook dit is niet het geval, hij is heel makkelijk schoon te spoelen en is weer stralend wit. Er zit 1 borsteltje bij maar er zijn er nog andere borsteltjes verkrijgbaar deze wil ik zeker ook uit proberen.
Het formaat is super, zou niet groter willen en de accu gaat lang mee. Kortom nooit meer wat anders voor mijn gezicht.

Pluspunten

• waterdicht
  • makkelijk in gebruik
  • Batterijduur
  • beschermkapje voor borsteltje
  • formaat

Minpunten

• accu had Ion kunnen zijn

Dewi83 30-05-2018

Zichtbaar gladdere huid

Iedere avond gebruik ik de VisaPure om mijn gezicht te reinigen. Mijn huid is sinds die tijd zichtbaar en voelbaar gladder geworden. Na het reinigen voelt mijn gezicht erg schoon en fijn aan en de gezicht crème die ik daarna gebruik wordt veel beter door de huid opgenomen.

Pluspunten

• batterij gaat lang mee
  • design
  • compact

Minpunten

• geen timer

Esther11 29-05-2018

Fijn product

Het is een fijn product. Voelt goed aan op de huid. Voor mij geldt dat ik het wel dadelijks moet.
Fijn dat het klein en handzaam is. Het apparaat maakt niet veel geluid. Een uitgebreidere handleiding was fijn geweest.

Pluspunten

• Klein
  • Effectief

saartje28 28-05-2018

fijn apparaat

Ik vind het een zeer fijn apparaat. Het design vind ik mooi en ook de kleur roze. Zelf heb ik hem nu 3 weken in gebruik en ik heb hem nog maar 1 keer op hoeven te laden. De batterij gaat super lang mee. Het is ook ideaal dat hij waterproof is en dat hij gewoon in de douche gebruikt kan worden. Vanaf het eerste gebruik voelt mijn huid erg zacht aan. Ook omdat mijn huid wat onzuiver is, is dit voor mij de ideale manier om mijn huid toch grondig te kunnen reinigen. Mijn huid is er schoner van geworden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Loes78 27-05-2018

Gebruiksvriendelijke gezichtsreiniger

Lekker compact, daardoor makkelijk in gebruik. Simpel zonder toeters en bellen. Snel te gebruiken.
Doordat er maar 1 stand én 1 kop is, kun je geen snelheid (hard/zacht) instellen. Dat is het enige nadeel wat mij betreft.

Pluspunten

• Compact
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• maar 1 stand
  • vrij korte haren, daardoor wat ruw

Ricky67 26-05-2018

Makkelijk apparaat

Ik gebruik de gezichtsreiniger nu enige tijd en ben heel tevreden omdat mijn huid na de reiniging schoon en glad aanvoelt.
Mijn idee is dat een gezichtspeeling hierdoor overbodig wordt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bianca72 25-05-2018

Een heel goed product.

Een heel goed product. Na twee weken dagelijks gebruik is een duidelijk zichtbare verbetering van de huid waar te nemen. Ergonomisch gezien zijn er denk ik verbeterpunten, zodat hij makkelijker te sturen is over het gezicht. Verder is het jammer dat er niet een ingebouwde timerfunctie op zit. Het is lastig in te schatten hoe snel de geadviseerde minuut om is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nina24 25-05-2018

Perfecte gezichtsreiniger!

Het is echt een heel fijn apparaat. Het maakt je gezicht goed reinigen een stuk eenvoudiger en snel, want je bent maar een minuutje kwijt. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Snel op te laden
  • Goede diepe reiniging

Minpunten

• Extra borsteltje bij te bestellen

Tessa28 25-05-2018

Mini-versie met topresultaat!

Een aantal weken heb ik mijn Philips Visapure Mini in gebruik, en ik ben erg enthousiast! Tot nu toe heb ik hem nog geen 1x op hoeven laden, terwijl ik hem vrijwel iedere avond en ochtend gebruik. Eerst gebruikte ik alleen water en een gezichtsreiniger, maar ik heb toch het idee dat ik in evenveel tijd mijn huid nog beter kan reinigen met deze borstel. Even natmaken, reiniger op mijn gezicht, borstelen en klaar! Het kleine maatje ligt fijn in de hand. Schoonmaken gaat heel makkelijk; afspoelen onder de kraan, en af en toe leg ik het borsteltje in een bakje met gekookt water. Opzetborsteltjes zijn makkelijk te bestellen, dus zo weet je zeker dat je apparaat hygiënisch in orde blijft! Als resultaat voelt mijn huid superzacht aan en neemt het mijn dag- en nachtcrème nog beter op.
Het enige jammere vind ik dat deze versie geen timer heeft, die aangeeft wanneer je moet wisselen van gezichtszone. Verder heb ik niks aan te merken op dit product! Ik mocht dit product testen voor Philips, maar vind het zeker waard om deze aan te schaffen wanneer dit ooit nodig zou zijn!

Pluspunten

• Accuduur
  • Makkelijk en snel in gebruik

Minpunten

• Geen timer

liefbloempje 23-05-2018

Fijne gezichtsreiniger

Ik vond het een fijne gezichtsreiniger. Ik heb het idee dat ik hiermee mijn gezicht schoner krijg dan met tonic/schoonmaakdoekjes.
Sinds dat ik hem gebruik heb ik een minder droog voorhoofd en is mijn huid zachter dan eerst.

Pluspunten

• Zorgt voor zijdezachte huid

Minpunten

• opladen duurt lang

PauW89 23-05-2018

Heel makkelijk in gebruik en goede reiniging

Het product is heel gemakkelijk in gebruik en voelt degelijk aan door z'n metalen behuizing. Het product ziet er goed vormgegeven uit. Het is handig dat hij waterdicht is, waardoor je hem ook onder de douche kunt gebruiken. Ik heb zeker het idee dat deze beter reinigt dan bijvoorbeeld doekjes of watjes. Enige minpuntje: het product heeft wel weinig opties zoals bijvoorbeeld maar één rotatiesnelheid, draaibeweging, etc. Wel is hij gemakkelijk uit te breiden door andere opzetborstels erbij te kopen. Al met al een degelijk product.

Pluspunten

• Goede reiniging
  • Makkelijk in gebruik
  • Degelijk/stevig product
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Weinig mogelijkheden

snoepiejudge 23-05-2018

Geweldig apparaat!

De visa pure mini is een erg handig apparaat!

Ik beveel dit product aan omdat ik het een heel makkelijk en fijn product vind.
Zelf gebruikte ik schoonmaak doekjes om mijn gezicht te reinigen en eens in de week een masker die helpt met een diepe reiniging van de poriën en de mee eters.

Door de Visa pure mini is dit allemaal niet meer nodig!
Het apparaat reinigt je hele gezicht en is makkelijk te gebruiken onder de douche en met eventuele crèmes/lotions.
Zelfs de mee-eters zijn zichtbaar verminderd na het gebruik van de visa pure mini.

Ik ben heel erg tevreden over het product! zou het zeker aanraden.

Pluspunten

• klein
  • makkelijk in gebruik
  • goede batterij
  • diepe reiniging

Nina24 22-05-2018

Echt super blij met de visapure!

Heel fijn apparaat! Het maakt het reinigen van mijn huid zoveel eenvoudiger. Mijn huid ziet er nu super uit en het is in 1 minuut klaar . Echt een aanrader [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Deen 22-05-2018

Goede gezichtsreiniger

Zeer gebruiksvriendelijk en reinigt gezicht erg goed! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

amila 09-05-2018

dik tevreden

ik heb visa pure mini 2 mnden geleden gekocht en ben heel te vreden mee. gezicht huid ziet er super uit. gebruikt het om de ene dag met normale borstel en 1 keer in de week scrub. echt een aanrader

Debster 07-04-2018

Heel prettig

Deze mini ligt goed in de hand. Gebruik het onder de douche en heb verschillende borsteltjes. Huid voelt glad en schoon. Heel fijn product en de investering waard

Ellieeee1 21-03-2018

Fijn product

ik heb erg last van schilfertjes op mijn huid. Dit zorgt ervoor dat mijn make-up er niet mooi uit ziet. Sinds ik gebruik maak van de Philips VisaPure is mijn huid egaal en heb ik minder last van pukkeltjes op mijn gezicht. Omdat mijn huid egaal is zit mijn make-up ook veel mooier! Het is makkelijk in gebruik. Ik gebruik het 2 keer per dag en ik merk dat mijn huid veel schoner is en de onzuiverheden minder worden. Het werk op bepaalde gebieden op mijn gezicht poriën verkleinend. Je kan er ruim een week mee doen zonder het op te laden. Ik kan niet meer zonder!

zeeuwsvrouwtje 14-03-2018

Mooi, zacht, makkelijk in gebruik.

Ik vind de borstel mooi en hij is makkelijk in gebruik. Ik vind de snelheid wat langzaam, maar dit is waarschijnlijk wel wat zachter (en dus beter?) voor je gezicht. Helaas snel weer opladen, bij mij al na twee keer gebruikt te hebben. Geen probleem op zich, maar mijn verwachting lag anders. Voor de rest geen minpunten; prima borstel voor een prima prijs!

MF18 14-03-2018

Top product!

De gezichtsreiniger is handig ontworpen is ideaal dat je die onder de douche kan gebruiken! De batterij gaat heel lang mee en je hoeft deze maar zelden op te laden, ik ben er super blij mee raad het iedereen aan