Philips BSC111/06 - Reviews

roterend
Waterdicht
Bedrijfstijd
20 min.

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BSC111/06 op Kieskeurig.nl.

sabine66 21-11-2018

heel blij mee

Geschreven voor: Philips BSC111/06

Sinds 4 weken gebruik in nu de visaPure mini gezichtsreiniger samen met mijn gezichtsreiniger, en ik ben er heel tevreden over. Ik heb zelf best veel last van puistjes, maar sinds ik dit product gebruik merk ik dat ze veel sneller weg gaan. Ook merk ik dat mijn gezicht veel beter word gereinigd. Het voelt ook super fijn aan op het gezicht. Na het gebruik voelt mijn gezicht super zacht en schoon aan. Echt een aanrader!

WenMen 04-09-2018

Handig, comfortabel en effectief

Geschreven voor: Philips BSC111/06

Het apparaat ligt prettig in de hand en het is ligt, dus eenvoudig om mee te nemen. Ondanks dat er maar één stand mogelijk is, wordt het gewenste effect nog steeds bereikt. De variatie met de verschillende borstels is erg prettig, zo is er geschikte borstel voor elk moment van de dag.

oester62 28-08-2018

Het doet wat wordt beloofd.

Geschreven voor: Philips BSC111/06

Het werkt oke',de borsteltjes wel snel aangeslagen door de gebruikte emulsie Q10 e.d

Er zou een 1 minuut timer piepje op moeten zitten dat is handiger dan tot 60 sec te tellen.

Bij het beschermkapje terugplaatsen wil er wel snel een aantal haartjes van het borsteltje tussen komen, met als gevolg een verminkt borsteltje als je niet oplet.
Dat kan beter ,met een ruimer kapje.

Joan8009 24-08-2018

Handig reisformaat

Geschreven voor: Philips BSC111/06

Heel fijn product wat de huid goed reinigt. Op vakantie was dit een handig meeneem formaat en heeft mijn huid goed verbeterd.

Isabo 24-08-2018

Makkelijk in gebruik maakt grondig schoon.

Geschreven voor: Philips BSC111/06

Heel fijn product. Makkelijk in gebruik en makkelijk aan te passen op uw eigen huidtype door de verschillende borstelkoppen.
Maakt erg goed schoon en je huid voelt zacht aan.

23Sanne 14-08-2018

Prima product in handig formaat

Geschreven voor: Philips BSC111/06

Prima product in handig formaat. Ook vind ik het handig dat het product onder de douche gebruikt kan worden.

Kimmie21112001 11-08-2018

IK HOU VAN DIT DING

Geschreven voor: Philips BSC111/06

Ik gebruik het nu een maand en het is geweldig het reinigt je huid heel erg goed en voelt super schoon aan ook als je na het gezicht wassen het borsteltje wilt wassen is het super snel schoon hou ervan raad het iedereen aan!

Charlotte1989 08-08-2018

Gezichtsreiniging in de 21e eeuw

Geschreven voor: Philips BSC111/06

Werkt prima, zit maar 1 knop op dus je kan niets verkeerd doen, ik zou alleen willen dat de accu iets langer meegaat als dat ie nu doet. Ik gebruik m ongeveer 2 minuten en dan gaat ie 4 a 5 dagen mee voor het lampje begint te knipperen.

Pleun0103 02-08-2018

Super fijn in gebruik

Geschreven voor: Philips BSC111/06

Ik vind het een heel fijn product. Er is allen nadeel en dat is dat er veel product onder in het borsteltje blijft zitten.

SK01 13-07-2018

Aanrader!

Geschreven voor: Philips BSC111/06

Ik ben erg blij met de VisaPure; minder oneffenheden, 'schonere' huid, zeer eenvoudig in gebruik en de batterij gaat minimaal een week mee (met 2x daags gebruik). kortom een aanrader!

CYP2018 06-06-2018

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips BSC111/06

De huid voelt zo heerlijk schoon en zacht aan na gebruik, water en/of crèmes zijn voor mij niet voldoende.
Het is ook een zachte massage voor het gezicht, die poriën opent en onzuiverheden verwijdert.
Voor mij een prima hulpmiddel voor een gezichtsreiniging om de paar dagen. Aanrader.

Pluspunten

• bediening
  • resultaat
  • gewicht
  • goed voor de kleinere handen
  • prima voor op vakantie

Minpunten

• laadtijd accu
  • 1 roteersnelheid
  • geen timer

Anneke 02-06-2018

Super, er gaat een wereld voor me open!

Geschreven voor: Philips BSC111/06

Dit is mijn eerste elektrische gezichtsreiniger en ik ben er helemaal blij mee. Ik heb zelf een moeilijke huid met littekens van oa. acne en echt mijn huid is schoner en ziet er veel beter uit, littekens zijn niet weg maar ze lijken minder hard en minder aanwezig en mijn poriën kleiner. Ik was bang dat het borsteltje snel vies zou worden maar ook dit is niet het geval, hij is heel makkelijk schoon te spoelen en is weer stralend wit. Er zit 1 borsteltje bij maar er zijn er nog andere borsteltjes verkrijgbaar deze wil ik zeker ook uit proberen.
Het formaat is super, zou niet groter willen en de accu gaat lang mee. Kortom nooit meer wat anders voor mijn gezicht.

Pluspunten

• waterdicht
  • makkelijk in gebruik
  • Batterijduur
  • beschermkapje voor borsteltje
  • formaat

Minpunten

• accu had Ion kunnen zijn

Dewi83 30-05-2018

Zichtbaar gladdere huid

Geschreven voor: Philips BSC111/06

Iedere avond gebruik ik de VisaPure om mijn gezicht te reinigen. Mijn huid is sinds die tijd zichtbaar en voelbaar gladder geworden. Na het reinigen voelt mijn gezicht erg schoon en fijn aan en de gezicht crème die ik daarna gebruik wordt veel beter door de huid opgenomen.

Pluspunten

• batterij gaat lang mee
  • design
  • compact

Minpunten

• geen timer

Esther11 29-05-2018

Fijn product

Geschreven voor: Philips BSC111/06

Het is een fijn product. Voelt goed aan op de huid. Voor mij geldt dat ik het wel dadelijks moet.
Fijn dat het klein en handzaam is. Het apparaat maakt niet veel geluid. Een uitgebreidere handleiding was fijn geweest.

Pluspunten

• Klein
  • Effectief

saartje28 28-05-2018

fijn apparaat

Geschreven voor: Philips BSC111/06

Ik vind het een zeer fijn apparaat. Het design vind ik mooi en ook de kleur roze. Zelf heb ik hem nu 3 weken in gebruik en ik heb hem nog maar 1 keer op hoeven te laden. De batterij gaat super lang mee. Het is ook ideaal dat hij waterproof is en dat hij gewoon in de douche gebruikt kan worden. Vanaf het eerste gebruik voelt mijn huid erg zacht aan. Ook omdat mijn huid wat onzuiver is, is dit voor mij de ideale manier om mijn huid toch grondig te kunnen reinigen. Mijn huid is er schoner van geworden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Loes78 27-05-2018

Gebruiksvriendelijke gezichtsreiniger

Geschreven voor: Philips BSC111/06

Lekker compact, daardoor makkelijk in gebruik. Simpel zonder toeters en bellen. Snel te gebruiken.
Doordat er maar 1 stand én 1 kop is, kun je geen snelheid (hard/zacht) instellen. Dat is het enige nadeel wat mij betreft.

Pluspunten

• Compact
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• maar 1 stand
  • vrij korte haren, daardoor wat ruw

Ricky67 26-05-2018

Makkelijk apparaat

Geschreven voor: Philips BSC111/06

Ik gebruik de gezichtsreiniger nu enige tijd en ben heel tevreden omdat mijn huid na de reiniging schoon en glad aanvoelt.
Mijn idee is dat een gezichtspeeling hierdoor overbodig wordt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bianca72 25-05-2018

Een heel goed product.

Geschreven voor: Philips BSC111/06

Een heel goed product. Na twee weken dagelijks gebruik is een duidelijk zichtbare verbetering van de huid waar te nemen. Ergonomisch gezien zijn er denk ik verbeterpunten, zodat hij makkelijker te sturen is over het gezicht. Verder is het jammer dat er niet een ingebouwde timerfunctie op zit. Het is lastig in te schatten hoe snel de geadviseerde minuut om is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nina24 25-05-2018

Perfecte gezichtsreiniger!

Geschreven voor: Philips BSC111/06

Het is echt een heel fijn apparaat. Het maakt je gezicht goed reinigen een stuk eenvoudiger en snel, want je bent maar een minuutje kwijt. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Snel op te laden
  • Goede diepe reiniging

Minpunten

• Extra borsteltje bij te bestellen

Tessa28 25-05-2018

Mini-versie met topresultaat!

Geschreven voor: Philips BSC111/06

Een aantal weken heb ik mijn Philips Visapure Mini in gebruik, en ik ben erg enthousiast! Tot nu toe heb ik hem nog geen 1x op hoeven laden, terwijl ik hem vrijwel iedere avond en ochtend gebruik. Eerst gebruikte ik alleen water en een gezichtsreiniger, maar ik heb toch het idee dat ik in evenveel tijd mijn huid nog beter kan reinigen met deze borstel. Even natmaken, reiniger op mijn gezicht, borstelen en klaar! Het kleine maatje ligt fijn in de hand. Schoonmaken gaat heel makkelijk; afspoelen onder de kraan, en af en toe leg ik het borsteltje in een bakje met gekookt water. Opzetborsteltjes zijn makkelijk te bestellen, dus zo weet je zeker dat je apparaat hygiënisch in orde blijft! Als resultaat voelt mijn huid superzacht aan en neemt het mijn dag- en nachtcrème nog beter op.
Het enige jammere vind ik dat deze versie geen timer heeft, die aangeeft wanneer je moet wisselen van gezichtszone. Verder heb ik niks aan te merken op dit product! Ik mocht dit product testen voor Philips, maar vind het zeker waard om deze aan te schaffen wanneer dit ooit nodig zou zijn!

Pluspunten

• Accuduur
  • Makkelijk en snel in gebruik

Minpunten

• Geen timer