Philips VisaPure BSC111

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips VisaPure BSC111 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

CYP2018 06-06-2018

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

De huid voelt zo heerlijk schoon en zacht aan na gebruik, water en/of crèmes zijn voor mij niet voldoende.
Het is ook een zachte massage voor het gezicht, die poriën opent en onzuiverheden verwijdert.
Voor mij een prima hulpmiddel voor een gezichtsreiniging om de paar dagen. Aanrader.

Pluspunten

• bediening
  • resultaat
  • gewicht
  • goed voor de kleinere handen
  • prima voor op vakantie

Minpunten

• laadtijd accu
  • 1 roteersnelheid
  • geen timer

Anneke 02-06-2018

Super, er gaat een wereld voor me open!

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Dit is mijn eerste elektrische gezichtsreiniger en ik ben er helemaal blij mee. Ik heb zelf een moeilijke huid met littekens van oa. acne en echt mijn huid is schoner en ziet er veel beter uit, littekens zijn niet weg maar ze lijken minder hard en minder aanwezig en mijn poriën kleiner. Ik was bang dat het borsteltje snel vies zou worden maar ook dit is niet het geval, hij is heel makkelijk schoon te spoelen en is weer stralend wit. Er zit 1 borsteltje bij maar er zijn er nog andere borsteltjes verkrijgbaar deze wil ik zeker ook uit proberen.
Het formaat is super, zou niet groter willen en de accu gaat lang mee. Kortom nooit meer wat anders voor mijn gezicht.

Pluspunten

• waterdicht
  • makkelijk in gebruik
  • Batterijduur
  • beschermkapje voor borsteltje
  • formaat

Minpunten

• accu had Ion kunnen zijn

Dewi83 30-05-2018

Zichtbaar gladdere huid

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Iedere avond gebruik ik de VisaPure om mijn gezicht te reinigen. Mijn huid is sinds die tijd zichtbaar en voelbaar gladder geworden. Na het reinigen voelt mijn gezicht erg schoon en fijn aan en de gezicht crème die ik daarna gebruik wordt veel beter door de huid opgenomen.

Pluspunten

• batterij gaat lang mee
  • design
  • compact

Minpunten

• geen timer

Esther11 29-05-2018

Fijn product

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Het is een fijn product. Voelt goed aan op de huid. Voor mij geldt dat ik het wel dadelijks moet.
Fijn dat het klein en handzaam is. Het apparaat maakt niet veel geluid. Een uitgebreidere handleiding was fijn geweest.

Pluspunten

• Klein
  • Effectief

Loes78 27-05-2018

Gebruiksvriendelijke gezichtsreiniger

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Lekker compact, daardoor makkelijk in gebruik. Simpel zonder toeters en bellen. Snel te gebruiken.
Doordat er maar 1 stand én 1 kop is, kun je geen snelheid (hard/zacht) instellen. Dat is het enige nadeel wat mij betreft.

Pluspunten

• Compact
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• maar 1 stand
  • vrij korte haren, daardoor wat ruw

Nina24 25-05-2018

Perfecte gezichtsreiniger!

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Het is echt een heel fijn apparaat. Het maakt je gezicht goed reinigen een stuk eenvoudiger en snel, want je bent maar een minuutje kwijt. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Snel op te laden
  • Goede diepe reiniging

Minpunten

• Extra borsteltje bij te bestellen

Tessa28 25-05-2018

Mini-versie met topresultaat!

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Een aantal weken heb ik mijn Philips Visapure Mini in gebruik, en ik ben erg enthousiast! Tot nu toe heb ik hem nog geen 1x op hoeven laden, terwijl ik hem vrijwel iedere avond en ochtend gebruik. Eerst gebruikte ik alleen water en een gezichtsreiniger, maar ik heb toch het idee dat ik in evenveel tijd mijn huid nog beter kan reinigen met deze borstel. Even natmaken, reiniger op mijn gezicht, borstelen en klaar! Het kleine maatje ligt fijn in de hand. Schoonmaken gaat heel makkelijk; afspoelen onder de kraan, en af en toe leg ik het borsteltje in een bakje met gekookt water. Opzetborsteltjes zijn makkelijk te bestellen, dus zo weet je zeker dat je apparaat hygiënisch in orde blijft! Als resultaat voelt mijn huid superzacht aan en neemt het mijn dag- en nachtcrème nog beter op.
Het enige jammere vind ik dat deze versie geen timer heeft, die aangeeft wanneer je moet wisselen van gezichtszone. Verder heb ik niks aan te merken op dit product! Ik mocht dit product testen voor Philips, maar vind het zeker waard om deze aan te schaffen wanneer dit ooit nodig zou zijn!

Pluspunten

• Accuduur
  • Makkelijk en snel in gebruik

Minpunten

• Geen timer

liefbloempje 23-05-2018

Fijne gezichtsreiniger

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Ik vond het een fijne gezichtsreiniger. Ik heb het idee dat ik hiermee mijn gezicht schoner krijg dan met tonic/schoonmaakdoekjes.
Sinds dat ik hem gebruik heb ik een minder droog voorhoofd en is mijn huid zachter dan eerst.

Pluspunten

• Zorgt voor zijdezachte huid

Minpunten

• opladen duurt lang

PauW89 23-05-2018

Heel makkelijk in gebruik en goede reiniging

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Het product is heel gemakkelijk in gebruik en voelt degelijk aan door z'n metalen behuizing. Het product ziet er goed vormgegeven uit. Het is handig dat hij waterdicht is, waardoor je hem ook onder de douche kunt gebruiken. Ik heb zeker het idee dat deze beter reinigt dan bijvoorbeeld doekjes of watjes. Enige minpuntje: het product heeft wel weinig opties zoals bijvoorbeeld maar één rotatiesnelheid, draaibeweging, etc. Wel is hij gemakkelijk uit te breiden door andere opzetborstels erbij te kopen. Al met al een degelijk product.

Pluspunten

• Goede reiniging
  • Makkelijk in gebruik
  • Degelijk/stevig product
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Weinig mogelijkheden

snoepiejudge 23-05-2018

Geweldig apparaat!

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

De visa pure mini is een erg handig apparaat!

Ik beveel dit product aan omdat ik het een heel makkelijk en fijn product vind.
Zelf gebruikte ik schoonmaak doekjes om mijn gezicht te reinigen en eens in de week een masker die helpt met een diepe reiniging van de poriën en de mee eters.

Door de Visa pure mini is dit allemaal niet meer nodig!
Het apparaat reinigt je hele gezicht en is makkelijk te gebruiken onder de douche en met eventuele crèmes/lotions.
Zelfs de mee-eters zijn zichtbaar verminderd na het gebruik van de visa pure mini.

Ik ben heel erg tevreden over het product! zou het zeker aanraden.

Pluspunten

• klein
  • makkelijk in gebruik
  • goede batterij
  • diepe reiniging