Philips SC5363/10 - Reviews

roterend
Waterdicht
Oplaadtijd
6 uur

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 43 reviews reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

JVV82 07-01-2018

Visapure Advenced

Makkelijk in gebruik en handig schoon te maken

Na twee weken testen merk je echt verschil. Ik heb een redelijk gevoelige huid, maar merk na deze korte tijd al vooruitgang. De Vispure ligt makkelijk in de hand en de koppen zijn makkelijk te verwisselen. En vooral ook makkelijk schoon te maken. Ik gebruik hem vooral ’s avonds net voor het slapen. In plaat van normaal reinigen (met wattenschijfjes en lotion/melk) gebruik ik nu de Visapure. Van tevoren dacht ik dat ik er veel langer mee bezig zou zijn dan hoe ik normaal mijn gezicht reinigde. Maar dat valt reuze mee, de programma’s zouden zelfs iets langer mogen duren, maar dan zet ik hem gewoon voor een 2e keer aan. Alleen de massagekop duurt langer, al is dat helemaal niet erg, want het werkt ontzettend ontspannend. De fresh eyes heb ik minder gebruikt, omdat ik hier geen last van heb. Maar als ik hem gebruik moet je er goed aan denken dat je vooral het apparaat zijn werk laat doen en niet te hard drukt. Het handige van de Visapure is dat deze automatisch de verschillende koppen herkent en daarop zijn tijd aanpast. Ook bijgeleverde etui is makkelijk om alles bij elkaar op te bergen.

Pluspunten

• Makkelijk te reinigen
  • Paast tijdsduur automatisch aan

Minpunten

• vrij prijzig

Char29 31-12-2017

Goed apparaat

Ik heb van mezelf een gemengde huid, maar vooral een droge. Door het borsteltje voelt mijn gezicht goed gereinigd en kan ik er weer fris tegenaan. Ook het grotere massage opzetstuk vind ik heerlijk, mijn gezicht voelt dan ontspannen aan. Ik ben zelf van het zo minimaal mogelijke producten gebruiken en dit past wel in mijn schema. Mijn gezicht is door dit apparaat super schoon en voelt heerlijk aan.

Pluspunten

• Goed grip
  • Overal te gebruiken
  • Werkt goed

Minpunten

• Beetje groot

Stephanier 31-12-2017

Goede reiniging voor de gevoelige en gemengde huid

Na 3 weken gebruik merk ik duidelijk een verschil. Mijn huid ziet er rustiger uit, voelt zachter en gladder aan. De poriën op mijn neus en neus zijn voelbaar gladder en ik heb minder zichtbare mee-eters. Daarnaast heb zijn de rode vlekken op mijn wangen minder rood geworden. Omdat de programma's kort duren passen ze makkelijk in mijn ochtend- en avond routine.

Ik gebruik de borsteltjes zoals aangegeven en zet de Visapure dan nog een keer aan op de hardere stand voor mijn neus en kin.

Het oogmassage opzetstuk voelt koel en fris aan, maar ik zie niet direct verschil na gebruik.

Pluspunten

• 2 snelheidsinstellingen en timerfunctie
  • Schakelt vanzelf uit nadat programma is afgelopen
  • Geschikt voor de gevoelige huid
  • Waterdicht en kan onder de douche gebruikt worden
  • De batterij gaat 2 weken mee

Minpunten

• Geen optie om oog make-up te verwijderen

Stephanier 30-12-2017

Perfecte reiniging voor de gevoelige huid

Na 3 weken gebruik merk ik duidelijk een verschil. Mijn huid ziet er rustiger uit. De poriën op mijn neus en neus zijn voelbaar gladder en ik heb minder zichtbare mee-eters. Daarnaast heb zijn de rode vlekken op mijn wangen minder rood geworden. Omdat de programma's

Het massasage opzetstuk zorgt ervoor dat mijn huid een stuk zachter aanvoelt en gebruik ik tegenwoordig ook om mijn nachtcreme mee in te masseren. Met

Het oogmassage opzetstuk voelt koel aan, maar ik zie niet direct verschil na gebruik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

elfje11 29-12-2017

Fijne gezichtsreiniger

Ik heb een makkelijke huid, maar daardoor schiet de dagelijkse verzorging er nog wel eens bij in. Wel merk ik daardoor dat mijn huid dan droger wordt.
De Philips visa pure heb ik bijna dagelijks gebruikt, en was makkelijke in te passen in mijn routine aangezien het mee in de douche kan. De borstel reinigt snel en doeltreffend en mijn huid werd er direct zachter en minder droog van.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Lange batterijduur
  • Doet zijn werk goed

Minpunten

• Standaard niet heel stabiel

Char29 27-12-2017

Efficient en mooi

Dit is een mooi apparaat, wel een beetje aan de grote kant. Het is daarom wat lastig om op te bergen als je niet veel ruimte hebt. Wel is het design zelf mooi, ziet er clean uit en houdt het verder goed vast. De opzetstukken zijn goed in gebruik en het borsteltje voelt lekker zacht. Door de verschillende standen is het voor alles en iedereen te gebruiken. Ook voelen de massage standen ontspannend. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Fransje74 25-12-2017

Verrassend frisse oogmassage

Borsteltje is heerlijk zacht. Werkt erg goed voor het reinigen van de huid met een facewash. Massage vind ik heerlijk een paar keer per week. Jammer dat het op het voorhoofd niet echt kan maar dat ligt niet zo zeer aan het apparaat als wel aan het feit dat je daar gewoon snel het bot raakt.
Rest van gezicht werkt heerlijk.
Het meest verrassend vond ik het opzet stuk voor de massage onder de ogen. Dat heeft een heerlijk fris gevoel aan de ogen in de ochtend: [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

EstherR45 25-12-2017

Fantastisch product, makkelijk in gebruik

Ik heb de visapure nu 2 weken getest. En ik merk echt verschil tussen het gebruik van de visapure en hoe ik normaliter mijn gezicht schoonmaak.

Mijn normale routine bestaat uit het schoonmaken van mijn gezicht met een watje en wat reinigingsmelk en tonic, waarna ik mijn creme aanbreng. Met deze methode blijft mijn huid toch wat droog aanvoelen. Vooral op mijn voorhoofd heb ik last van droge plekjes en schilfers.

Met de visapure heb ik dat gevoel niet. Ik maak mijn gezicht goed nat en de borstel ook en gebruik mijn normale reinigingsmiddelen. Doordat de borstel draait haalt deze ook de dode huidcellen en schilfers van mijn gezicht. Hierdoor voelt mijn huid zachter en gladder aan. Ik heb het gevoel alsof de creme beter in mijn huid trekt met de visapure als met mijn normale routine.

De voordelen voor mij zitten hem in het feit dat je geen aparte reinigingsmiddelen hoeft aan te schaffen. Je kunt gewoon je eigen spullen blijven gebruiken. Ook past het apparaat zelf het programma aan als je er een andere kop op zet. Je hoeft dus niet zelf bij te houden hoe lang een programma zou moeten duren.

De programma's duren niet niet lang, je bent met 1 minuut klaar met het schoonmaken van je gezicht. De borstel heeft 20 seconden nodig per zone om schoon te maken. tussentijds hoor je een piepje waardoor je weet dat je van zone moet wisselen.

Verder gaat de batterij lang mee na 1x opladen.
Het design is mooi, ligt lekker in de hand, en voelt niet zwaar aan tijdens het gebruik.

Een nadeel vind ik wel dat de borstel wat langzaam droogt. Als ik de borstel 'savond gebruik is hij voor mijn gevoel de volgende ochtend nog wat vochtig.

De kop voor frisse ogen doet mijn voor mijn gevoel niet veel, al voelt het wel lekker fris aan.

De massage kop gebruik ik niet vaak, maar voelt ook lekker aan. Al weet ik niet wat het effect zou moeten zijn.

Wat zit er allemaal in het pakket:

- reisetui
- lader
- fresh eyes kop
- borstel voor gevoelige huid
- massage kop
- kapje voor op de borstel
- houder voor alle koppen
- handleiding [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Joyce82 23-12-2017

Makkelijk in gebruik en handig schoon te maken

Na twee weken testen merk je echt verschil.
Ook bijgeleverde etui is makkelijk om alles bij elkaar op te bergen.

moryana45 22-12-2017

Fantastisch product, makkelijk in gebruik

Ik heb de visapure nu 2 weken getest. Het product ziet er mooi uit, ligt lekker in de hand. Bij dit apparaat zit een reisetui, lader, houder, kapje voor op de borstel, borstel voor extra gevoelige huid, fresh eyes kop en een massage kop.
Voor mijn gevoel doet de kop voor fresh eyes niet zoveel, al voelt het wel lekker fris aan. De massage kop gebruik ik 1x in de week en voelt lekker aan.
De kop voor gevoelige huid gebruik ik 2x per dag.
mijn huid heeft vooral op het voorhoofd last van schilfers. Normaliter reinig ik mijn huid met een watje met reinigingsmelk en daarna een lotion. Daarna smeer ik creme op mijn gezicht. Met het gebruik van de visapure merk ik dat de schilfers minder worden, en mijn huid er glad uitziet en zacht aanvoelt. Let wel op dat je je gezicht en de borstel goed nat maakt voor het gebruik.
Het grootste voordeel vind ik dat het apparaat automatisch herkent welke kop je er op zet en daar het programma op aanpast. Zo ben je lekker snel klaar. Het normaal reinigen van je gezicht duurt 20 seconden per zone, dus 60 seconden in totaal.
De kop voor fresh eyes duurt 15 seconden per oog. Let wel dat je niet te hard drukt. De behandeling moet fijn blijven aanvoelen.
De massage kop duurt 1,5 minuut per kant. Deze behandeling duurt voor mijn gevoel wat te lang.
Ik heb het apparaat ook bij mij vriend mogen testen. Hij vond vooral de massage kop erg fijn.

Pluspunten

• reisetui
  • batterij gaat lang mee
  • mooi design

Minpunten

• prijs iets aan de hog kant
  • borstel droog langzaa

Gea 22-12-2017

Ideaal

Voor mensen met een gevoelige huid is dit ideaal. Je huid wordt met apparaat echt weer mooi zuiver schoon. Tevens is het fijn dat je er vlot klaar mee bent. Hij heeft een soort van pauzemoment als je over moet gaan op een ander gebied in je gezicht. Zo blijf je niet te lang op 1 plek en pak je alle gebieden mooi mee. Ook de 2 andere koppen zijn heel fijn. Ik gebruik hem dagelijks voor het slapen gaan en neem er zo'n 10 minuten voor.

Pluspunten

• Vlot
  • Batterijduur lang

GeaRB 22-12-2017

ideaal

Ideaal in gebruik onder de douche maar ook gewoon 's avonds even snel voor de spiegel. Het apparaat geeft duidelijk aan hoe lang je per gebied nodig hebt. Zo 'overbelast' je je huid ook niet. Ik merkte zelf al na een paar dagen al een aanzienlijk verschil. De 3 opzetstukken die erbij zitten gebruik ik allemaal. Ik vind zelf het massage opzetstuk het fijnst. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 22-12-2017

Mijn huid straalt

Super fijn apparaat, om je gezicht mee te reinigen.
Hij is waterdicht, waardoor het makkelijk te gebruiken is. Na gebruik voelt mijn huis schoon aan! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sandraa90N 22-12-2017

Mooi design, doet wat het beloofd

Sinds aantal weken gebruik ik het apparaat voor gezichtsverzorging van Philips, de VisaPure voor de gevoelige huid.
Het apparaat ziet er mooi uit, is gebruiksvriendelijk. 3 verschillende opzetstukken, 1 voor massage van het gezicht, 1 voor reiniging (eventueel in combinatie met eigen reinigingsproduct) en 1 opzetstuk voor het tegengaan van wallen en zakjes onder de ogen. Over het laatste opzetstuk kan ik geen eerlijke review geven, ik heb hier zelf weinig last van en zie dus geen resultaat.
De overige 2 zijn zeer prettig in gebruik en doen wat ze beloven.
Het apparaat is zo 'slim' dat het merkt welk opzetstukje er op zit en past daar zijn sterkte en tijdsduur bij aan.

• Gebruiksvriendelijk
  • Slim apparaat
  • Handige opzetstukken
  • makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Oogopzetstuk in mijn geval niet veel resultaat

KirstenA89 21-12-2017

Philips VisaPure Advanced Sensitive (SC5363/10)

Super fijne reiniging. VisaPure is snel in gebruik en omdat je hem onder de douche kunt gebruiken makkelijk toe te passen in je dagelijkse routine! Reinigingsprogramma mag van mij iets langer ik zet hem dan ook een tweede keer aan om neus kin en nek te reinigen na wangen en voorhoofd. Massage is lekker op je wangen dit programma mag van mij dan wel iets korter. Te gebruiken met eigen reinigingsproduct dus je hoeft niet speciaal iets aan te schaffen.

Ik raad visapure zeker aan!

Pluspunten

• Makkelijk
  • Snel
  • Goede reiniging

Lotje2003 20-12-2017

weer een frisse huid

Ik gebruik de visapure nu precies twee weken en ben tot nu toe erg enthousiast!

Het is nog te kort om te zien of het mijn huid ook echt zal verbeteren maar daar ben ik eigenlijk wel van overtuigd.

Mijn huid voelt echt schoon en zacht aan na het reinigen met het zachte borsteltje.
Ik doe er reinigingsmelk of facewash op.
Ik gebruik dagelijks getinte dagcrème en met deze reiniging is mijn gezicht ook echt schoon.

Het massage opzet stuk is ook erg fijn. Het voelt gewoon goed.
Zelf masseerde ik mijn gezicht nooit maar dat doe je nu in 1 moeite door !

Het opzet stuk voor de massage van de ogen, hier heb ik geen geduld voor. Maar dat komt omdat ik denk dat dit niet zo heel veel zal uithalen. Maar dat is mijn eigen gevoel. Hij voelt zoals in de omschrijving ook staat, erg fris/koud aan. En dat klopt !

Het apparaat ligt lekker in de hand.

Ik vind het alleen wel best prijzig.
Dat is misschien het enige min puntje ? [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ingrid4 20-12-2017

Goed werkend apparaat

Dit gezichtsverzorgingsapparaat van Philips werkt heel erg goed. Normaal ben ik te lui om mijn gezicht goed te reinigen. Maar met dit apparaat gaat dat heel makkelijk. Tijdens het douche heb je je gezicht zo gereinigd. Mijn gezicht wordt er veel gladder van en ik heb er een veel egaler huid van gekregen. Je kunt gewoon je eigen reinigingslotion gebruiken. De bijgeleverde massage opzetstuk geeft een rustgevend gevoel. De batterij van het apparaat gaat lang mee. Ik heb het nu twee weken en nog steeds niet hoeven opladen. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Goede batterij
  • Zachte huid

Ingrid4 20-12-2017

Goed werkend apparaat

Dit gezichtsverzorgingsapparaat van Philips werkt heel erg goed. Normaal ben ik te lui om mijn gezicht goed te reinigen. Maar met dit apparaat gaat dat heel makkelijk. Tijdens het douche heb je je gezicht zo gereinigd. Mijn gezicht wordt er veel gladder van en ik heb er een veel egaler huid van gekregen. Je kunt gewoon je eigen reinigingslotion gebruiken. De bijgeleverde massage opzetstuk geeft een rustgevend gevoel. Echt een aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Elfje11 20-12-2017

Fijne gezichtsreiniger

De 2 andere opzetstukken (massage en koeling ogen) heb ik eenmalig gebruikt, maar voegen voor mij niets toe. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nicole1990 20-12-2017

Heerlijke gezichtsreiniger, werkt goed & snel resultaat

Onlangs de Philips VisaPure gekocht, vooral vanwege de borstel voor gevoelige huid. Deze borstel werkt erg goed! Nu een aantal weken het apparaat in gebruik, ik merk veel vooruitgang: zachte huid en minder onzuiverheden. De massage borstel is ook heerlijk, gebruik ik persoonlijk minder evenals de opzetborstel voor de ogen.

Handig dat je het product onder de douche kunt gebruiken! En dat je naast de huidige borstels nog meer mogelijke opzetstukjes kan bestellen.

Pluspunten

• Waterdicht
  • Meerde opzetstukken mogelijk
  • Snel resultaat
  • Zachte huid

Minpunten

• Opzetborstel 'frisse ogen'