Philips SC5363/10 - Reviews

roterend
Waterdicht
Oplaadtijd
6 uur

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SC5363/10 op Kieskeurig.nl.

Bellaatje 05-08-2019

Een musthave voor elke vrouw

Geschreven voor: Philips SC5363/10

Ik had al jaren een Philips Visapure essentials en deze beviel ook goed. Het enige min puntje hiervan vindt ik: als je te dicht bij de haargrens komt dan neemt hij je haar mee in zijn draai wat vervelend is. Nu deze VisaPure Advanced sinds vorige week in mijn bezit en ik moet zeggen geweldig! Hij heeft een andere draai/pulseer beweging als de essentials en ik heb een uitvoering met 3 opzetstukken; massage - super lekker! oogverkoeling / lichte massage - super! en de standaard reinigingsborstel - kende ik en bevalt goed. Daarnaast had ik nog een extra borstel besteld, de scrub en die bevalt ook super!

rousty 11-06-2019

Zéér korte levensduur voor duur apparaat

Geschreven voor: Philips SC5363/10

Tot gisteren was ik vol lof over de visa-pure.
Uitstekende werking,goede reiniging,zalige massage,frisse oogblik.
Plots doet de visa pure niets meer:start niet meer als ik aan-uit knop inschakel,lichtje gaat niet aan als ik hem wil opladen :( :(
En dit allemaal na 11 maand(zie mijn vorige revieuw op 27 juli 2018 zeer kort na aankoop),voor toch een zéér dure aankoop die ik van mijn echtgenoot kreeg,Jammer genoeg is hij niet meer in het bezit van het aankoop bewijs,typisch mannen hé dat weggooien.

Luna24 05-06-2019

Fijn product met leuke extra vanwege de oog en massage opzet

Geschreven voor: Philips SC5363/10

Nadat mijn oude Visa Pure voor de 4e keer kapot is gegaan (dit keer buiten de garantie) besloten om deze aan te schaffen.

De extra opzetstukken zijn een grote plus.
Nu maar hopen dat deze wel langer mee gaat!

Sdrassa 21-05-2019

Doet exact wat het belooft

Geschreven voor: Philips SC5363/10

Het is een ontzettend fijn apparaat, met name voor de gevoelige huid. Ik zou iedereen dit apparaat aanraden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

AK94 06-03-2019

Mijn huid is zuiverder

Geschreven voor: Philips SC5363/10

Door het gebruik van de Philips VisaPure Advanced is mijn huid zuiverder. Ik schrub een keer per week met de daarvoor bestemde scrubborstel en de rest van de week wissel ik af met de gewone bostel kop en de borstelkop met koolspons. Mijn acne is sterk afgenomen en mijn huid voelt zacht aan. Ik maak ook regelmatig gebruik van de massagekop, echt een genot!

Sonja123 05-03-2019

Fijn product, helaas korte levensduur

Geschreven voor: Philips SC5363/10

Heb de VisaPure met veel plezier dagelijks gebruikt. Helaas na één jaar al haperingen. Omdat het binnen de garantie viel, een nieuwe gekregen. Helaas gebeurde hetzelfde na een jaar. Toen viel het niet meer binnen de garantie helaas.
Omdat ik het apparaat zo fijn vond maar zelf een nieuwe aangeschaft, hiermee gebeurde weer 2x hetzelfde. Blijkbaar geen levensduur van langer dan een jaar, of ik heb 4 keer pech gehad..

Herman1954 14-02-2019

Perfecte reiniging, ook voor mannen

Geschreven voor: Philips SC5363/10

Hij werkt perfect, ik had zelf al meer als 6 maanden niet meer gedouched en heb met de Visapure in een paar avonden de grijze aanslag van mijn gezicht verwijderd.
Ook op andere gebieden zoals de a-nus en het geslacht werkt de reinigging optimaal en is het resultaad goed zichtbaar.
Echt een aanrader voor mensen met wat "achterstallig onderhoud"

Laura0627 09-09-2018

Dit product maakt waar wat het belooft

Geschreven voor: Philips SC5363/10

Handig in gebruik en je huid wordt er nog schoner van dan wanneer je het alleen met een reinigings product schoonmaakt. Het resultaat is snel te zien.

voetbalfan 27-07-2018

grondige reiniging

Geschreven voor: Philips SC5363/10

prima toestel voor een diepe,grondige reiniging van mijn gelaat.
massage kop geeft een deugddoende gezichtsmassage.
frisse ogen kop,geeft verkoeling aan de ogen.

Kubb 07-07-2018

Uitstekend product

Geschreven voor: Philips SC5363/10

Vanaf de eerste dag had ik gelijk het gevoel dat ik een schonere huid kreeg. Ik heb hem al twee maanden en mijn huid wordt er alleen maar beter van.

Deathproof 04-07-2018

de borstel stopt veel te snel met draaien.

Geschreven voor: Philips SC5363/10

Heel erg tevreden maar ik heb 1 opmerking. De borstel stopt te snel met draaien waarna je weer op de aanknop moet drukken. Dit is vervelend als je net fijn bezig bent met het reinigen van het gezicht. Het zou fijn zijn als er een mogelijkheid is om de borstel blijvend te laten draaien of een ander programma te kiezen waarbij de borstel langer draait.

Kit57 29-06-2018

Geweldig gezicht verzorgings apparaat

Geschreven voor: Philips SC5363/10

Geweldig apparaat ik ben er erg blij mee
Het borsteltje reinigt mijn gezicht goed en de oog en massage
Opzetstukjes zijn ook super dus ik vind het een top apparaat!!

Laura123 23-06-2018

Product makkelijk te gebruiken

Geschreven voor: Philips SC5363/10

Erg zijn systeem, handig formaat om eventueel mee te nemen op reis. Opzetborstels zijn heel fijm. Gebruik tot nu toe alleen de sensitive borstel en massage borstel. Niet verwacht dat het reinigen zo snel ging, vind ik positief. Gebruik het meer als nareiniging als ik make up op heb gedaan. Batterij gaat ook lang mee.

Anony321 15-06-2018

Super

Geschreven voor: Philips SC5363/10

Werkt super! Merkt al snel verschil na aantal keer gebruik. Je huid is zichtbaar rustiger en schoner. Na gebruik voelt het dan ook erg schoon. Ook erg handig dat het apparaat de verschillende kopjes zelf herkent.

moryana45 08-06-2018

Prachtig product

Geschreven voor: Philips SC5363/10

Ik gebruik het product nu een aantal maanden. Het is fijn en gemakkelijk in gebruik. Hij kan onder de douche of in bad worden gebruikt. Hij geeft automatisch aan hoe lang de kop over de zone moet. En gaat automatisch uit als de behandeling klaar is.

Anoniem 10-05-2018

Doet wat het beloofd!

Geschreven voor: Philips SC5363/10

Mijn vorige VisaPur hield er mee op ( schijnt vaker een probleem te zijn. Eerst een goedkopere reinigingsborste geprobeerd, de prijs van VisaPur is hoog, maar dat beviel niet. Dus toch de beslissing genomen meer geld uit te geven in de hoop dat die langer meegaat dan de vorige. Deze werkt op dit moment in ieder geval helemaal volgens de verwachting.

Ilse90 23-04-2018

Je huid wordt echt schoon.

Geschreven voor: Philips SC5363/10

Ik gebruik de visapure nu een aantal maanden en zal niet meer zonder kunnen. Wat maakt hij mijn huid goed schoon! Veel beter dan met mijn handen. Ook is mijn huid veel minder droog en heb ik minder last van onzuiverheden.

Quonne 26-03-2018

Heel fijne gezichtsverzorging

Geschreven voor: Philips SC5363/10

Fijn apparaat ligt goed in de hand na een paar dagen al resultaat dat mijn huid er beter uit ziet en niet zo dof meer is.

Vera43 24-03-2018

Gezichtsverzorging voor eigen wellness

Geschreven voor: Philips SC5363/10

zeer handig voor gebruik. Eerst reinigen met borsteltje. Daarna een zalige gezichtsmassage, mijn gezicht krijgt een betere doorbloeding. Waardoor ze gaat stralen. Snelle levering van extra Opzetborstel.

Een aanrader!

JaimeIrina 22-03-2018

Erg effectief, maar

Ik heb de VisaPure gehaald voor me vriendin in Rusland,
Maar heb het een maand gebruikt voor dat ik naar haar toe ging.
Me huid is aanzienlijk schoner en minder vet,
Maar pas op met lange haren door de roteerde opzetstuk.
Doe ze op een staart is mijn advies.
Ik ga zelf de mannelijke versie halen, omdat het echt werkt!