Samsung MB-SY256SB/WW - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung MB-SY256SB/WW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

mitchell1234 13-02-2024

Snelle uhs-I SD kaart

Geschreven voor: Samsung MB-SY256SB/WW

Ik heb dit product enkele weken mogen testen

Een snelle UHS-I kaart die in een goeie camera 4k kan filmen of snel burst kan schieten.
Op de computer krijg ik 193mb/s lees en 128mb/s schrijf snelheden

Pluspunten

• snel
  • groot geheugen

m*************@g******** 05-02-2024

Goede SD card voor mooie prijs

Geschreven voor: Samsung MB-SY256SB/WW

Ik heb de afgelopen periode deze SD kaart mogen testen.
Voor de test ben ik aan de slag gegaan met mijn systeem camera (o.a. in Burst) voor foto’s en beperkt video. Ook uploaden naar mijn bewerkingssoftware.
Het is een krachtige UHS 1 kaart die daarmee door de meeste, zo niet alle, moderne camera’s worden ondersteund.
Zelfs met dubbele opslag (JPEG en RAW) kreeg ik het kaartje niet vol dus ruim voldoende opslag wat mij betreft.
Snelheidsklasse is U3, V30 en dat merk je met foto’s in Burst en 4K video. Het overzetten van bestanden naar de laptop ging ook snel.
Wat mij betreft een prima kwaliteit SD kaart voor een relatief goede prijs.
Kortom goede prijs / kwaliteit verhouding voor deze kaart.

Pluspunten

• Snelheid
  • Toepasbaarheid
  • Geheugen
  • Prijs

Minpunten

• Niets ontdekt tijdens testen

Sebastianus 01-02-2024

Top SD kaart

Geschreven voor: Samsung MB-SY256SB/WW

Ik heb deze kaart een aantal weken mogen testen en in korte periode dat ik hem nu gebruik verloopt alles vlekkeloos. De lange garantieperiode van 10 jaar geeft vertrouwen voor intensief gebruik.

De SD kaart laat zich makkelijk installeren. Je steekt de kaart erin en hij start vanzelf op. Dat is bij andere kaarten nog wel eens anders.

Grote en zware bestanden worden snel gedownload en echt met de snelheid waar de kaart voor staat. Ze halen makkelijk de opgegeven schrijf en leessnelheid.

Bij gebruik in systeemcamera kan hij makkelijk de continue beelden verwerken en gaat de kaart dat makkelijk af. Ik ben nog niet tegen een limiet opgelopen en dat geeft vertrouwen.

Ook het overzetten van de foto’s rechtstreeks naar de verschillende nabewerkingsoftware verloopt probleemloos.

Kortom aantrekkelijke SD kaart met goede garanties en veelzijdig inzetbaar.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Snelle verwerking
  • Goede garantie voorwaarden

Minpunten

• geen

Dirk Kamminga 30-01-2024

Super SD kaart

Geschreven voor: Samsung MB-SY256SB/WW

Afgelopende week heb ik deze Samsung PRO Ultimate kaart getest in mijn LUMIX DC-FZ82 Bridge camera en ben tot de conclusie gekomen dat er best wel winst te behalen is met een goede SD kaart.
Ik had een (dacht ik ) al snelle kaart SD want er stond 633* op de SD kaart.
Maar nu ik deze Samsumg Pro een week heb getest kan ik wel zeggen dat deze veel sneller is bij het wegschrijven van de foto's en video's, het is net dat mijn camera beter werkt.
Ook het verplaatsen van mijn foto's en video's naar mijn pc gaat een stuk sneller.
Waar ik het ook heel goed aan kon merken was al ik mijn functie "Post Focus" gebruikte ik kon achteraf veel sneller alles inlezen.
Alles met alles heb ik deze week weer veel geleerd en daarom geeft ik deze Samsung Pro kaart een 10.

Pluspunten

• Camera gaat beter werken
  • Snelle overdracht data
  • Minder problemen

H*******@g******** 26-01-2024

Goed geheugenkaart

Geschreven voor: Samsung MB-SY256SB/WW

Ik mocht dit product testen en ben er zeer tevreden over. Het heeft een grote geheugen capaciteit waardoor je er veel foto's/ bestanden op kwijt kan. De sd-kaart ziet er compact en strak uit. De kwaliteit van de schrijfsnelheid ben ik ook zeer tevreden over.