De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tristar RA-2742 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

v*************@l****** 04-01-2022

Getest

Geschreven voor: Tristar RA-2742

Vind het product mooi om te zien, makkelijk te koppelen en schoon te maken. Vind het klein voor 4 personen, voor 2 personen goed te doen.
Heb dit mogen testen.

Pluspunten

• Makkelijk te koppel
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Te klein voor 4 personen

HenrietteGN 29-12-2021

Lekker compact en super handig

Geschreven voor: Tristar RA-2742

Compacte gourmet set. Helemaal handig met z'n 2-en. Ik vond het snoer wel te kort, erg onhandig qua stroom. Verder werd de gourmet snel warm, vleesjes waren zo gaar. Na gebruik was het ook snel afgekoeld.

Pluspunten

• compact
  • handig met z'n 2-en
  • handig op een kleinere tafel
  • wordt snel warm
  • koelt snel af

Minpunten

• kort snoer

Serge145 27-12-2021

Goed idee!

Mooi concept.

Om te beginnen is het product echt praktisch in gebruik iedereen heeft ze eigen grill. De grillen zijn doorgelinkt met een euro kabel en elke grill is appart aan te zetten of uit te zetten. Je hebt 2 verdiepingen voor je pannetjes dus er kunnen aan 2 grills makkelijk 2 personen. Wel zal ik aanraden omdat iedereen er wel 4 vleesjes op legt, er een extra set bij te kopen ivm iedereen dan een eigen grill heeft. Wij vonden het vooral handig omdat we op een grill alle echt rauwe vlees konden doen denk aan biefstuk of zalm. En de andere gewoon de hamburgertjes en al die andere dingen. Zeker als er zwangere mensen zijn in de familie is dit een uitkomst.

Het grill oppervlak is wat aan de kleine kant maar is te doen. Het concept is goed bedacht en ben er zeker een voorstander van. Daarnaast maar 1 stekker nodig ivm het doorlussen en het heeft ook een nadeel, jawel. Het kan maar op 1 stand gezet worden kwa hitte, dat had eventueel ook nog een optie kunnen zijn om aan te passen want je gaat heel snel eten zo aangezien iets snel gaar is of anders aanbrand. Maar begrijp ook wel dat dit de prijs weer zal opschroeven dus al met al prijs kwaliteit is het een top product.

Wij raden het product hier aan!

Pluspunten

• Verschillende platen
  • Doorlusbaar

Minpunten

• Wat aan de kleine kant

pimnijhof 21-12-2021

Ideale steengrill voor kleine en grote gezelschappen

Geschreven voor: Tristar RA-2742

Ik mocht deze Tristar RA-2742 testen, Er is door Tristar goed nagedacht over het ontwerp. Bij een normale steengrill is vaak het probleem dat niet iedereen bij de bakplaat kan. Door het slimme koppel ontwerp van Tristar is dat nu verledentijd. Door het koppelen kan iedereen bij zijn eigen bakplaat, en is het over de tafel hangen verleden tijd. De bakplaat is licht in gewicht, word snel warm en wat ook zeer belangrijk is: verdeeld de warmte heel goed. Enig nadeel is dat de onderplaat erg dicht op de bovenplaat zit waardoor nier alles er tussen past wat je op het pannetje hebt zitten.

Pluspunten

• snel warm
  • goede warmte op de gehele plaat
  • goed te koppelen
  • iedereen kan goed bij de plaat

Minpunten

• ruimte onder plaat is krap

Edgar 19-12-2021

Leuk idee voor 2 kleine eters per plaat!

Geschreven voor: Tristar RA-2742

Ik heb het genoegen gehad om de Tristar RA-2742 te testen. Het idee om grillplaten uit te kunnen breiden is een goed verzonnen systeem. Zo heb je ook minder schoonmaakwerk als je maar met zijn 2'en zou gaan gourmetten. Ik ben alleen een grote eter en dan kom je toch echt ruimte te kort als je maar 1 plaat zou gebruiken. De 2 grillplaten zijn bedoeld voor 4 personen, maar ik vind en vond het voor 3 personen precies goed. De grillplaten waren lekker snel warm, waardoor je bijna gelijk kon beginnen. Naast het snelle opwarmen was het eten ook heel snel klaar (eigenlijk te snel) om te kunnen eten. De platen hebben geen temperatuurregelaar waardoor je de plaat niet lager kan zetten. Dit resulteert dan ook in verbrand eten en tijdens het gourmetten zijn de platen niet makkelijk schoon te maken. Achteraf zijn de platen dan wel weer heel makkelijk schoon te maken, wat ons eigenlijk ook verbaasde. Doordat de plaatjes erg smal zijn is het heel moeilijk om het eten te kunnen omkeren met een hout spateltje. Dit zou ik dan eerder vervangen voor een tang zodat je het makkelijker kan omdraaien op een kleine oppervlakte. Het afkoelstation voor de pannetjes is erg handig, maar wel hadden de pannetjes overal een opstaande rand moeten hebben in plaats van 1 schuine rand. Om te zorgen dat de pannenkoekenmix of het ei moeilijker uit het pannetje kan. Ook tijdens het bakken is de schuine rand niet handig, want daardoor gaat het eitje krom staan en zich branden aan de grill.

Ik vind het voornamelijk heel erg leuk bedacht en voor 4 kleinere eters een prima alternatief.

Pluspunten

• Uitbreidbaar
  • Snel schoon te maken
  • Snel warm
  • Afkoelstation voor de pannetjes

Minpunten

• Geen temperatuurregelaar
  • Te klein voor grote eters
  • Te smalle plaat
  • Houten spatels (te smalle plaat)

Jit123 19-12-2021

Een leuke campingset, maar niet voor thuis

Geschreven voor: Tristar RA-2742

Deze racletteset leek me een bijzonder goed concept. Een set waarmee verschillende sets aan elkaar gekoppeld konden worden zodat iedereen er goed bij kan. Dat vind ik nl. het meest vervelende van deze manier van eten/koken: dat je er niet goed bij kan. Helaas zijn mijn bevindingen iets minder positief. Door dat de sets nu een soort opgesplitst zijn is het kookoppervlakte wel erg klein geworden en zit ook de hele tafel onder de oliespetters. Toegegeven de sets zijn licht, je kan ze dichter bij je plaatsen en de grillplaten zijn snel afgekoeld en er makkelijk af te halen om schoon te maken, er zijn teveel nadelen die zwaarder wegen. De nadelen zijn het feit dat er een klein kookoppervlakte is, dat er snel gemorst wordt, dat ze niet in warmte verstelbaar zijn (alleen een aan- en uitknop) en dat ze niet in de vaatwasser schoongemaakt kunnen worden. Het is wel een goede set om mee naar de camping te nemen.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Uit te breiden met sets
  • Makkelijk uit elkaar te halen

Minpunten

• Klein kookoppervlak
  • Snel vies eromheen
  • Niet vaatwasbestendig
  • Niet in warmte verstelbaar

Michèle 17-12-2021

Aanrader, zeer gebruiksvriendelijk apparaat

Geschreven voor: Tristar RA-2742

Ik heb deze set een aantal weken mogen testen, toen ik de set voor het eerst zag dacht ik in eerste instantie dat de grillplaten erg klein waren. Maar het tegendeel is waar. Zodra je gaat bakken merk je dat er voldoende ruimte is, zeker met de 2 pannetjes erbij.

De racletteset bestaat uit 2 losse setjes die te koppelen zijn aan elkaar. Deze is uit te breiden tot maximaal 5 sets. 1 setje kan door 2 personen gebruikt worden, maar naar mijn mening zijn ze daar net te klein voor en kies ik voor ieder een apart racletteset.

De grillplaat is goed om vlees, vis en groentes te bakken, mijn kinderen gebruiken vooral de pannetjes om pannenkoeken en eieren in te bakken. Het enige nadeel aan de pannetjes is dat er vrij weinig ruimte zit tussen het pannetje en de grillplaat. Wat wel een groot voordeel is, is als je het pannetje op de onderste rij zet dit als warmhoud plaat dient.

De sets zijn mooi compact, lichtgewicht en makkelijk op te bergen en zeer makkelijk schoon te maken, de anti aanbaklaag werkt prima. De pannetjes en grillplaat zijn vaatwasserbestendig.
Elke plaat is afzonderlijk van elkaar aan en uit te zetten, ook als ze nog gekoppeld zijn.

Pluspunten

• Compact
  • Anti aanbaklaag
  • Vaatwasserbestendig
  • Uitbreidbaar

Minpunten

• Korte snoer

t**************@l****** 17-12-2021

Kleine raclette, makkelijk schoon te maken

Geschreven voor: Tristar RA-2742

De grootte van de raclette viel eerlijk gezegd tegen. het is een erg compact apparaat en gelukkig kun je meerdere componenten aan elkaar koppelen want anders heb je weinig ruimte en duurt tafelen wel extreem lang. Het apparaat is erg licht en makkelijk afneembaar en doordat het zo compact is, ook makkelijk mee te nemen.

Het fijne ia dat iedereen zijn eigen grillplaat heeft maar hier kun je nauwelijks vlees en groenten tegelijk opleggen waardoor je heel eenzijdig en een voor een eet. Dat is wel jammer. Qua vormgeving is er niks speciaals aan en ziet hij er gewoon als een doorsnee raclette uit. Niets mis mee dus.

Pluspunten

• Compact
  • Lichtgewicht

Minpunten

• Kleine grillplaat

MichelK11 17-12-2021

compact en toch groots in gebruik

Geschreven voor: Tristar RA-2742

Ik heb de Tristar Connectable Raclette Set een aantal weken mogen testen.
het eerste wat opvalt is dat de set erg klein lijkt, maar al snel blijkt dat gezichtsbedrog, want in gebruik is het een ander verhaal.

De twee raclette stellen zijn elk geschikt voor twee personen. Je kunt ze eenvoudig met elkaar verbinden door middel van de connectie kabel. En je kunt ze afzonderlijk aan/uit zetten.
Je hebt de mogelijkheid om liefst 5 sets op deze manier te verbinden.

De raclette set is licht en gewicht en lekker compact. Op tafel nemen de sets niet veel ruimte in, en door het ontwerp kun je met een grotere groep deze raclette set goed gebruiken en kan iedereen er goed bij zonder over de hele tafel te moeten hangen als je er een stukje vlees op wilt leggen.

De set is makkelijk in gebruik en het schoonmaken gaat snel en simpel.
De individuele grillplaten zijn afneembaar en voorzien van anti-aanbaklaag, waardoor het simpel met een doek is te reinigen.

De grillplaat is goed om diverse vlees, vis, of groenten te grillen.
Het pannetje is ideaal geschikt om eieren in te bakken, of kleine pannenkoeken.
Je moet wel opletten dat je de inhoud van het pannetje niet te vol doet want de ruimte tussen het pannetje en de warmte elementen is niet zo groot.
Als je de pannetjes niet gebruikt kun je deze handig plaatsen in de ruimte onderin de set.

Pluspunten

• compact
  • uitbreidbaar tot 5 sets
  • snel op temeratuur

Minpunten

• tussenruimte bij de pannetjes is wat smal

w**********@g******** 17-12-2021

Compact en handig racletteset

Geschreven voor: Tristar RA-2742

Ik heb de Tristar raclette uitgeprobeerd en ben er zeer tevreden over. Het is een compact apparaat, waardoor er genoeg plek over blijft voor het vlees en de bijgerechtjes op tafel.
De setjes kunnen met elkaar verbonden worden dmv een verlengsnoertje. Dit is niet hinderlijk op tafel.
De sets zijn snel heet. Wat ik wel mis is een temperatuurregelaar. Nu is het aan of uit.
Het is geschikt voor kleine vleesjes, de grilplaat is nl snel vol!
Er is ruimte om het hete pannetje onderin het apparaat te plaatsen om af te koelen.
Het apparaat is makkelijk schoon te maken door het materiaal van de afneembare gril en de pannetjes.

Pluspunten

• Compact
  • Snel heet
  • Gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• Erg smal

DJansen 16-12-2021

Leuke raclette

Geschreven voor: Tristar RA-2742

Wij hebben deze Raclette set een aantal weken mogen testen. De set bestaat uit mini gourmet stellen, welke met elkaar gekoppeld kunnen worden. Hier kunnen tot 5 apparaten op elkaar worden aangesloten. Er kan geen temperatuur worden ingesteld, ze staan aan of uit, maar kunnen wel los van elkaar worden ingeschakeld.

De set is na gebruik eenvoudig schoon te maken. De anti-aanbaklaag werkt goed, waardoor vet en etensresten eenvoudig met een doekje kunnen worden verwijderd. Daarnaast is de grillplaat los te halen, waardoor je hem ook gemakkelijk in een sopje kunt afwassen.
De pannetjes zitten wat dicht op het verwarmingselement, waardoor je wat beperkt bent in wat er in de pannetjes bereid kan worden.

Pluspunten

• Losse sets

Minpunten

• hoogte van pannetjes

Maro 14-12-2021

Lekker compact

Geschreven voor: Tristar RA-2742

Wij mochten deze Tristar Connectable Raclette Set een aantal weken testen.
Wat ons als eerste opviel toen we het uit de doos haalde was, dat de set erg klein leek. Maar het was natuurlijk ook een vier-persoons raclette-set en geen acht-persoon welke wij hiervoor hadden.

De set bestaat uit:
twee raclette stellen met afneembare grillplaten;
twee aansluitsnoeren;
een connectie snoer;
vier pannetjes;
vier houten spatels;
gebruiksaanwijzing.

De twee raclette stellen, elk voor twee personen. Met afneembare grillplaat, daaronder een ruimte voor je pannetje om te grillen. De warmte, de grill-functie, komt van boven. Daar zit het warmte element. Daaronder zit nog een ruimte waar je het pannetje kunt plaatsen om het of een beetje warm te houden of om te stallen wanneer je het even niet gebruikt. Handig vonden wij, want waar moet je het anders zo gauw laten.

Wat wij fijn, gemakkelijk en handig vonden was dat je elk raclette stel heel gemakkelijk ergens kunt plaatsen waar jij het op dat moment het handigst vindt. Je kunt ze namelijk los van elkaar plaatsen en gebruiken. Elk op een eigen tafel bijvoorbeeld. Of achter elkaar, of één aan de ene kant van de tafel en de andere helemaal aan de andere kant van de tafel. Ideaal. Ook fijn, wanneer je maar met twee personen wilt eten en niet veel ruimte hebt, Zet je gemakkelijk één raclettestel neer. De rest van de tafel heb je dan niet meteen helemaal vol staan. Talloze mogelijkheden. De set is dus samen en afzonderlijk te gebruiken. Het is zelfs zo dat je deze set in totaal met vijf stuks aan elkaar zou kunnen koppelen.

Fijn dat de set lekker compact is en laag in energie gebruik. Daarnaast is het licht in gewicht. Zo neem je het gemakkelijk mee ergens naar toe, om gezellig te gaan eten. De set is lekker snel op temperatuur. Nadeel vonden wij, dat de set of uit of aan staat. Je kunt de temperatuur niet instellen.

De afneembare grill-platen zijn voorzien van een anti-aanbaklaag. En deze was voor ons anders dan we gewend waren. Dus in het begin was het even zoeken wat voor ons het beste zou werken. Wat wij zelf het fijnst vonden uiteindelijk was, de platen aan het begin invetten. En dan gedurende de avond af en toe tussendoor met een keukenpapiertje alvast wat afnemen. En nadien meteen onder water zetten. Dan is het schoonmaken zo gedaan. Dat is natuurlijk heel erg fijn. Want niets is er ergerlijker dan een moeilijk schoon te maken grillplaat na een gezellig avond lekker gegeten te hebben.

De grillplaat leent zich goed voor allerlei kleine hapjes: vlees, vis, vega. Maar ook groenten laten zich heerlijk grillen. Het pannetje hebben we o.a. gebruikt om te gratineren. En om kleine pannenkoekjes te bakken. Wanneer je het pannetje gebruikt moet je wel even goed opletten dat wat er in zit niet te hoog/ groot is. Het kan zo gemakkelijk het grill-element raken namelijk. De tussenruimte had voor ons daarom iets hoger mogen zijn.

Wat wij ook zo ideaal vonden was, dat je de sets, wanneer ze gekoppeld waren toch los van elkaar kunt aan en af zetten. Zo fijn. Want dan kun je één stel al afzetten wanneer jij al klaar bent en de rest nog even doorgaat. Al met al fijn en handig. Lekker compact.

Pluspunten

• snel op temperatuur
  • lekker compact
  • set is uit te breiden
  • incl. houten spateltjes
  • laag in energie gebruik

Minpunten

• snoer wat aan de korte kant
  • pannetje met te hoge inhoud raakt de grill

HaticeB 13-12-2021

Gebruiksgemak

Geschreven voor: Tristar RA-2742

Ik mocht deze Tristar Connectable Raclette Set testen. Met z'n allen aan tafel en gezellig gourmetten. Wij zijn met vier personen en je kan tot 10 personen uitgebreid gourmetten. Een verscheidenheid aan slimme functies ronden het perfecte raclette-pakket: een handig en compact ontwerp dat minder ruimte op tafel inneemt en ik kon moeiteloos opbergen, een boven grill voor het warmhouden van aardappelen en het koken van groenten, stukjes vlees, spek of garnalen, en eenvoudige re-reiniging. Een handig en compact ontwerp dat minder ruimte op tafel inneemt. Met een eenvoudige aan / uit-schakelaar kan je makkelijke aan en uit zetten, zodat je kunt starten en stoppen wanneer je maar wilt. Het enige dat ontbreekt, is je eetlust!

Pluspunten

• afneembare grill
  • 10 personen
  • neemt geen ruimte aan tafel

kmdckrs 13-12-2021

Mooi en uitbreidbaar design

Geschreven voor: Tristar RA-2742

▪ De Raclette is compact en weegt echt weinig. Ideaal om mee te nemen, wat we dus ook een avondje hebben gedaan naar mijn ouders.
▪ Uitbreidmogelijkheden zijn ideaal. Dit is ook de nummer 1 reden waarom ik zo enthousiast ben over dit product. Je kan meerdere Tristar Raclette aansluiten (totaal 5) zodat je met een grotere groep kan eten(max 10 mensen). Zo zit je niet moeilijk over de tafel te hangen naar 1 groot apparaat. Dit werkt zo fijn. Vooral mijn zoon vond het erg leuk, zijn eigen raclette voor zijn neus.
▪ Het design is over nagedacht. De afneembare grillplaten zijn uiteraard voorzien van een anti-aanbaklaag en daaronder ruimte voor de pannetjes. Alles is zeer makkelijk bereikbaar door de vorm van de raclette. Je kan hem makkelijk verplaatsen met de geïntegreerde handvatten en het indicatielampje laat weten wanneer de raclette warm genoeg is.
▪ Uiteraard bevat het pakket ook nog spatels en pannetjes

Pluspunten

• Uitbreidbaar
  • Handig
  • Compact

cp 12-12-2021

Klein, maar dapper! topper!

Geschreven voor: Tristar RA-2742

Ik heb deze Connectable Raclette Set mogen testen. Er zitten 2 sets in de doos, elk met 2 pannetjes en 2 houten spatels. 1 Set is voor 2 personen.
Je kunt sets evt. aan elkaar koppelen met een kabel tot maximaal 5 sets. Aan de 1e set komt het aansluitsnoer. Dit snoer is wel wat aan de korte kant (70cm), maar meestal gebruik je met een gourmetstel toch een verlengsnoer, dus dit valt te overzien. De verbindingskabel tussen de onderlinge sets is 60cm, een mooie afstand, waardoor je ook afstand van elkaar kunt houden.
Het viel direct op hoe compact (23.8*10.4cm) en licht een set is. Het is een soort torentje. Omdat het zo compact is heb je meer ruimte op tafel over voor alle andere dingen die je op tafel wilt plaatsen. Ondanks dat het een compact “torentje” is met antislipvoetjes, bleek hij heel stabiel, zelfs wanneer je je vlees platdrukt op de bovenplaat blijft hij stabiel staan.
Onderin is ruimte om je lege pannetje te stallen, daarboven een grillplaat waar je heerlijkheden in je pannetje kunt kokkerellen (bv groente, eitjes, pannenkoekjes of raclette). Bovenop de afneembare grillplaat waar je vlees op kunt bakken. De grillplaatjes lagen niet waterpas waardoor het vet allemaal direct aan 1 zijde in een hoek liep, maar achteraf bleek dat we helemaal geen vet nodig hadden.
Het is een antiaanbaklaag die zo goed werkte, dat we helemaal geen vet nodig bleken te hebben. Ook de pannetjes hadden een goede antiaanbaklaag en een schuine voorkant waardoor je je gerechtjes er zo uit kunt laten glijden.
Ik weet niet wat de reden is (omdat hij kleiner is? omdat we geen vet hoefden te gebruiken?), maar hij spetterde ook niet zo erg, waardoor de omgeving niet zo vies werd.
Door de goede antiaanbaklaag en de bakplaat die afneembaar is, was het setje ook heel gemakkelijk schoon te maken. De ruimte tussen grillplaat voor je pannetje en bovenste grillplaat is misschien wat aan de kleine kant als je grote handen hebt qua schoonmaken, maar voor het gebruik geen probleem.
Er zit een aan/uitschakelaar per set op. Je kan niet de temperatuur stellen. We hebben een temperatuurregelaar niet gemist. Hij was snel warm en de gerechten waren snel klaar, wat fijn is, omdat je niet heel lang hoeft te wachten. Maar het ging niet té hard.
Als je 2 sets aan hebt staan zou hij volgens de doos 800 watt gebruiken, maar Toon geeft 900 watt aan.
Doordat de set zo compact is en zuinig in verbruik is, is hij ook heel geschikt voor op camping of boot.
Hij gaat zeker mee in onze caravan!

Pluspunten

• compact
  • connectable
  • minder spetteren
  • gemakkelijk schoonmaken
  • geschikt voor camping/boot

Minpunten

• korte aansluitsnoer
  • geen termperatuurregelaar

s***************@g******** 10-12-2021

Meer ruimte op tafel en walmt minder.

Geschreven voor: Tristar RA-2742

Ik heb dit product getest en het is echt een leuk handzame gourmetset.
Met zijn vijven hebben we hem gebruikt en dan kom je uiteraard een pannetje en spateltje tekort, maar dat mag de pret niet drukken.

Tja het is gewoon super handig dat je deze in de lengte kunt plaatsen en dat je dan niet alle ruimte krijt bent van de tafel voor alle lekkernijen.

Voordeel is ook dat deze minder walmt omdat je gewoon minder vet en olie gebruikt omdat het oppervlakte kleiner is en er dus minder restvet blijft walmen. Op zich dus perfect

Op de doos staat heel groot 3in1, maar ik zou niet weten wat er 3 aan is. Het is gewoon een grill en een bakplaat. Onderin is alleen de plek om je pannetje te stallen als je er niets in hebt zitten.

Pluspunten

• niet te groot
  • handzaam
  • niet te duur

Minpunten

• 3in1 functie is onduidelijk
  • extra pannetje was handig geweest

S************@h********** 10-12-2021

Fijne grill

Geschreven voor: Tristar RA-2742

Wij hebben deze gourmet mogen testen en hem dezelfde avond nog in gebruik genomen.

In de doos zitten 2 erg leuke mini setjes met elk 2 pannetjes en 2 houten spatels.
De setjes zijn makkelijk aan elkaar te zetten doormiddel van het koppel snoer. Het snoer is voor ons lang genoeg omdat we een kleine tafel hebben, maar voor een grotere tafel zou dit te kort kunnen zijn.

De grill heeft een sterke anti aanbaklaag en is goed schoon te maken doordat hij los erop zit.
De grill word goed heet waardoor je eten snel gaar is, dat vind ik een plus punt.
Enige wat ik mis is een temperatuur knop, want soms word hij te heet en dan bakt het snel aan.
Zelf vind ik de grill voor 2 personen net te klein, eerder een 1 persoons grill.

Al met al ben ik zeer tevreden over de gourmet en ga ik hem zeker nog uitbreiden.

Pluspunten

• Uitbreidbaar
  • Goed warm
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Kleine grill voor 2 pers.
  • Geen warmte knop

Suuz84 10-12-2021

Fijn gourmetstel

Geschreven voor: Tristar RA-2742

Toen ik hem binnen kreeg hebben we hem gelijk de volgende dag in gebruik genomen.
Hij heeft mooi stevige pannetjes die je heel makkelijk op de onderste houder kunt zetten als je ze even niet nodig hebt.
Hij wordt geleverd met houten spatels die meteen krassen voorkomen in de pannetjes en wat fijn is aan de pannetjes en aan de grilplaat is dat je voelt dat er een goede antiaanbaklaag op zit.
Mede door deze laag is hij snel en makkelijk schoon te maken.
Hij bestaat uit drie lagen zo kun je op de onderste laag je pannetje neerzetten als je hem even niet nodig heb en op de laag daar boven als je even lekker wat groente wilt bakken of een pannenkoekje.
De bovenste laag is de grilplaat waarbij je maar een klein beetje boter nodig hebt.
Deze kun je er makkelijk afnemen waardoor je ook over goed bij kunt met schoonmaken.
Hij is super ligt qua gewicht en makkelijk op te bergen omdat hij niet veel ruimte in beslag neemt.
Wat ik zelf erg leuk vind is dat je hem kunt uitbreiden en niet meer hutje mutje moet zitten om bij je pannetje te kunnen.
Je kunt er makkelijk extra toestellen aankoppelen door de bijgeleverde snoeren die je bij het bestellen van elk aan te koppelen stuk.
Zo kun je zelfs aan een grote tafel genieten want je eigen gourmetstelletje voor je.
Je kunt de set uitbreiden met totaal 5 racletten en kun je dus makkelijk met een grote groep genieten van dit leuke gourmetstel met leuke opties.
Wel moet ik eerlijk zeggen dat het bij geleverde snoer voor de stroomvoorziening erg kort is maar dit wordt goedgemaakt doordat je nu maar 1 stopcontact nodig hebt ondanks dat je met meerdere personen bent.
Je kunt hem ook makkelijk gebruiken als je zelf even een avondje wat vlees wilt grillen.
Het aanschaf bedrag is misschien iets aan de prijs maar het wel zeker waard.

Pluspunten

• Goede anti aanbak
  • Losse racletten
  • Zeer licht in gewicht
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Kort snoer
  • Niet veel ruimte tussen de verdiepingen

s**********@m***** 08-12-2021

Compact en gebruiksvriendelijk apparaat

Compact en gebruiksvriendelijk apparaat
Wij hebben dit apparaat mogen testen en met pakjesavond gelijk in gebruik genomen.
Het zat goed en makkelijk verpakt.
In de doos zitten twee losse sets die onderling met elkaar worden verbonden. Hierdoor geschikt voor vier personen. En wil je lekker met twee personen genieten heb je maar 1 set nodig lekker compact. Omdat je de sets kan uitbreiden ook uitermate geschikt voor grotere groepen.
Door het compacte design kan je het apparaat dicht bij je bord plaatsen en je hebt meer ruimte op de tafel.

Het apparaat heeft 3 lagen waardoor meerdere mogelijkheden.
Bovenste laag is een afneembare grillplaat.
Middelste laag voor gebruik bakpannetje.
Onderste laag om je pannetje op weg te zetten als je klaar bent of even wil pauzeren.
Het apparaat is snel opgewarmd.
De grillplaat en pannetjes kunnen in de vaatwasser en de rest is makkelijk schoon te maken met een doekje.

Pluspunten

• Afneembare grillplaat
  • Snel opgewarmd
  • Compact
  • Uitbreiding mogelijk
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Korte snoer

Meisjemikkie 06-12-2021

Handig en compact grillapparaat

Geschreven voor: Tristar RA-2742

Wij mochten dit product testen... dat was een feestje. Het begint er al mee dat het zoals het plaatje doet vermoeden, twee kleinere sets zijn die je kan koppelen. Bovenop een grilplaatje met daaronder een vak om in het pannetje te bakken en daaronder een plaat die niet verwarm is. hier kan je je pannetje wegzetten als je m niet gebruikt.
Het grote voordeel voor ons is dat de apparaten wat verder bij elkaar vandaan staan en dat je er dus rechter voor zit. Je hoeft niet iedere keer te gaan staan wil je je vlees of groente om moeten draaien. Zeker nu, in de periode van afstand houden is dit een superhandig apparaat. Na gebruik kan je de plaat en de pannetjes in de afwasmachine zetten en het apparaat zelf afnemen met een doekje

Pluspunten

• twee plaatjes die wat verder bij elkaar staan
  • vraagt weinig vermogen
  • Makkelijk schoonmaken
  • uit te breiden met meerdere sets

Minpunten

• Een beetje aan de prijs?