Philips HD9217/00

Philips Avance Collection HD9650

Philips Avance Collection HD9650 Best Reviewed nov 2017
9,2 (35)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Louisa1664 20-06-2018

Super en zo makkelijk

Zo blij met deze Airfryer. Van de week allereerst de patatjes klaargemaakt...dat ging erg gemakkelijk. De patatjes waren heerlijk knapperig, de smaak was goed! Wat ik nu al een pluspunt vind is dat je niet ruikt dat er patat is 'gebakken. Ik ga van de week nog meer gerechten uitproberen. Zeer benieuwd naar de resultaten.

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Heerlijk

Monique1980 20-06-2018

We zijn overtuigd

We hebben de airfryer nu 2 weken in huis en al meerdere keren gebruikt. De eerste keer voor aardappeltjes (niet uit de diepvries). De aardappeltjes waren ok maar heb wel eens beter gehad. Inmiddels ook al 2x de ovensnacks geprobeerd. Deze waren echt heel lekker. Ik dacht altijd dat een kroket alleen lekker was uit de frituur maar deze kroket was heerlijk. Lekker krokant en grote voordeel is dat hij niet vet is. Ook de andere snacks (bamischijf, frikandel en kaassoufle) zijn zeer goed bevallen. Ook al een keer speklapjes in de airfryer gedaan en deze smaakten erg goed. Lekker krokant. Kan hem dus overal voor gebruiken. Alles bij elkaar dus erg tevreden en zullen hem zeker vaker gebruiken.

Pluspunten

• Smaakt allemaal goed
  • Geen luchtjes in huis
  • Geen vette snacks

Minpunten

• Geen digitale klok bij deze uitvoering

Fleur 19-06-2018

Philips HD9217/00

Sinds kort hebben we de Philips HD9217/00 Airfryer in huis. We hebben eigenlijk nooit een frituurpan gekocht vanwege het ongezonde imago, de geurtjes en het gedoe met schoonmaken. Op al deze punten stelt de Airfryer ons zeker niet teleur. De patatjes worden nu zonder vet of olie bereid en zijn heerlijk knapperig (beter dan uit de oven), geen geurtjes en de bakjes kunnen zo in de vaatwasser. We zijn dan ook erg blij met de Airfryer en gebruiken hem ook veel vaker bij andere gerechten. Wat er is zoveel meer klaar te maken in de Airfryer, dat er een wereld voor mij open is gegaan in de keuken

Pluspunten

• geen vieze geurtjes
  • snel warm en klaar voor gebruik
  • geen gedoe met schoonmaken
  • eenvoudig te bedienen
  • veel meer dan alleen een frituurpan

Minpunten

• ruimte in de keukenkastjes

EefNootdorp 19-06-2018

Meer dan een friteuse

Na ongeveer twee weken de Airfryer in gebruik te hebben kan ik zeggen aangenaam verrast te zijn. Aanvankelijk was het idee dat de Airfryer de friteuse zou vervangen en dus zou gebruikt worden voor friet en snacks. Het mag duidelijk zijn dat deze perfect uit de Airfryer komen. Ik heb dan wel de friet en frikandellen voor de Airfryer gebruikt. Ook ben ik allerlei andere gerechten gaan testen in de Airfryer. Niet alles blijkt een succes te zijn. Groenten kwamen er uitgedroogd en niet lekker uit. Vooral kip(filet) en garnalen zijn heerlijk uit de Airfryer. Voordeel is dat er geen vet nodig is. Hij is dus perfect om gezond te koken. Ondertussen heb ik wel door dat je de Airfryer kunt gebruiken voor bijna alles wat je in de oven ook kunt klaarmaken. Alleen gaat het sneller, omdat je niet moet voorverwarmen. De Airfryer maakt gelukkig niet vreselijk veel lawaai. Handig is om een bakpapiertje te gebruiken, zodat het makkelijker schoonmaken is. Onderdelen mogen ook gewoon in de vaatwasser. Online zijn veel recepten en tijdstabellen te vinden. Kortom, ik vind hem een absolute aanrader.

Pluspunten

• Geen vet nodig
  • Snel
  • Onderdelen mogen in de vaatwasser

NNie 17-06-2018

Ideaal in het gebruik

Wat een fijn product van Philips!
Handig en makkelijk in gebruik. Voor kleine snacks (zoals bv tosti) tot heerlijke maaltijden. Ik denk dat deze veel gaan gebruiken!

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Alles werkt soepel

Natalie_d 15-06-2018

Super Product!

Wij frituren niet graag thuis, dus wij maakten zo veel mogelijk in de traditionele oven klaar.
Maar wat een verschil met de Airfryer!
Alles is in een mum van tijd klaar en heerlijk krokant!
Sinds we deze hebben, gebruiken we hem haast elke dag, want je kan er echt bijna alles in klaarmaken!
Dit ook bijna zonder geurhinder, enkel bij de lade te openen, een lichte geur.
Super toestel!

• Bereidingstijd

M. Buck 15-06-2018

Voor 2 personen groot genoeg

We hebben de Philips Airfryer nu een paar weken in huis en ik ben positief verrast! Niet alleen vervangt deze Airfryer onze frituurpan, maar ook een afbakbroodje of een saucijzenbroodje is zo gebakken! Voorverwarmen is niet nodig en dat scheelt heel veel tijd. Ten opzichte van de frituurpan veel minder vervelende geurtjes en natuurlijk veel minder vet. Zelfs mijn zoon wil liever niet meer frituren, dit is net zo lekker!

Pluspunten

• Snel warm
  • Minder geuren
  • Veelzijdiger dan een frituurpan
  • Makkelijker schoon te maken

Minpunten

• Net iets te klein voor een gezin
  • Geen digitale klok, dus minder precies te timen

SabineDG 12-06-2018

Snel en gezond eten

Ik ben recent naar een appartement verhuisd en ik heb de Philips Airfryer aangeschaft omwille van praktische redenen (geen olie, geen geurtjes) en het mooie design. Het toestel neemt niet veel plaats in en staat met deze speciale kleuren heel mooi op het aanrecht. Na een aantal bereidingen zoals frietjes, kaaskroketten, bitterballen, kippenbillen... kan ik concluderen dat het toestel heel snel de gerechten bakt / frituurt en absoluut geen geurtjes verspreid, wat ideaal is in een appartement. Het is makkelijk in te stellen, warmt zeer snel op en is zeer praktisch en snel weer schoon te maken. Daarnaast is het bakken zonder olie nog eens supergezond. Het krijgt een lekker krokant korstje. Het snoer is niet zo lang, maar er is een handig systeem om het snoer weer praktisch op te bergen bij niet gebruik.

Pluspunten

• Snel en gezond
  • Gemakkelijk schoon te maken
  • Goede Prijs / Kwaliteit
  • Er komen geen geurtjes vrij
  • Heel makkelijk in gebruik

Melissa 11-06-2018

Leuk design, onmisbaar keukenapparaat !

Toen ik de airfryer uit de doos haalde had ik nooit gedacht dat ik hem zo vaak ging gebruiken. Hij kan makkelijk in de keuken blijven staan want in tegenstelling tot een gewone friteuse laat deze geen vetvlekken achter. Het design is mooi en makkelijk afwasbaar. Nog een groot verschil met een traditionele friteuse is dat je in de airfryer veel meer kan maken dan frieten alleen. Ik bereidde al frietjes, kikkererwten , kip , zelfs wokgroenten kan je hierin maken!
Ik zou hem niet meer kunnen missen in mijn keuken.

Pluspunten

• Opbergbaar snoer
  • Geen geurhinder
  • Geen vetvlekken
  • Makkelijk afwasbaar
  • Oneindige mogelijkheden

Minpunten

• Beperkte accessoires

SabineDG 11-06-2018

Snel en gezond eten

Pluspunten

• Snel en gezond
  • Prijs / Kwaliteit
  • Geen geurtjes
  • Makkelijk schoon te maken
  • Makkelijk in gebruik