Philips Viva Collection HD9621 - Reviews

Kleuren
grijs
Bakcapaciteit mand 1
0,8 kg

Beoordeling op basis van 56 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Wendy 16-05-2017 Product paar dagen in bezit

Wat een geweldig product!

Afgelopen weekend de nieuwe airfryer direct getest met verschillende mensen en het is echt een verbluffend lekker resultaat!!! Mijn zoontje van 9 noemde de frietjes verrassend lekker!
We hebben drumsticks gemaakt, frietjes, snacks en loempiaatjes (ja we testen uitgebreid haha) De baktijd is iets langer, maar de producten smaken veel lekkerder. De drumsticks hadden een knapperig laagje en de loempia's kon je eten zonder vette vingers of druipend vet! Wij zijn 100% fan geworden!
Oh en de app is ook geweldig! Lekkere recepten en veel info. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Geen nare luchtjes
  • Gezond en lekker
  • Gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• Frietjes kunnen iets droger zijn
  • gewone kroketten worden niet bruin

jackie1nl 13-06-2017 Product paar weken in bezit

geweldig

Ik heb de airfryer nu 3 weken in mijn bezit en heb eerst alles goed willen testen voor ik mijn oordeel hier over wilde geven.
we zijn s gestart met aardappelschijfjes wat kruiden toegevoegd en na 10 min hadden we heerlijke schijfjes op tafel.
we hadden de smaak te pakken ik had gelezen dat appelflappen ook mogelijk was en had nog appels liggen die op moesten bladerdeeg gehaald en hup de airfryer in waren vrij snel klaar enige min punt is dat er maar 2 per keer in het mandje passen dan ben je in totaal meer tijd kwijt dan de oven.
ik heb daarna nog mini appelflappen gemaakt voor de kids hier kon ik meer tegelijk van klaarmaken en deze vielen erg in de smaak en zal ik zeker vaker maken.
kip wilde ik ook zeker proberen aangezien het snel droog is was het wel een uitdaging om te testen.
had kipfilet over dat in de marinade gezet en die werden lekker alleen na het afkoelen vond ik ze wat droog dus beter warm opeten.
ook eten wij veel vis we wilde nog een pangafilet lekker in de kruiden gezet en folie en in de airfryer vis was niet droog en de smaken kwamen goed naar voren.
ook heb ik kleine gehaktballetjes gemaakt deze waren ook met 10 min klaar en hebben we heerlijk van genoten bij de bbq handig met kids aangezien ze even warm moesten worden gemaakt dan hoeven ze niet lang te wachten.
Mijn grootste uitdaging werd een rolade deze hadden we gekregen en ik dacht waarom ook niet hup de airfryer in en we hadden hem in 35 min gaar en hij was heerlijk mals echt een aanrader dit scheelt mij behoorlijk veel tijd met het bakken ben er normaal wel een uur mee bezig als het niet langer is.
ook uien en champignons met aardappelpartjes waren overheerlijk en snel klaar.
tot nu toe ben ik zeer tevreden oer de airfryer en wil hem ook zeker niet missen al heb ik wel een paar min puntjes maar dat is niet echt voor het bereiden van het eten want dat is tot nu toe top.

1 : ik vind het snoer wat kort ik heb maar een klein aanrecht en kan hem niet echt kwijt waar ik wil aangezien daar geen stopcontact zit.
2 : dat de losse onderdelen allemaal prijzig zijn in aanschaf

Pluspunten

• handig in gebruik
  • minder vet
  • makkelijk schoon te maken
  • bespaart tijd

Minpunten

• kort snoer
  • dure hulpstukken

Janny1977 13-06-2017 Product paar weken in bezit

Wat een fijn apparaat

Ik was enigzins sceptisch, zag slappe frikadellen en kleurloze kroketten voor me. Maar niets is minder waar. Het smaakt ons allemaal prima!. Krokante frietjes, en ook Krokante bitterballen, kroketten en kaassoufles. Ook de frikadellen zijn niet slap en kleurloos. Het voordeel is dat je huis niet ruikt naar frituur! Ook geen gedoe met mandjes en vet en vet spetters! Het apparaat is zo klaar voor gebruik, alles in het mandje even wachten en ping!!! Je kunt genoeg frietjes kwijt in het mandje voor het gezin dat is heel fijn. Op een verjaardag ook heel makkelijk de bitterballen opwarmen zonder dat je steeds naar de schuur moet en de rest vd avond naar frituur stinkt. Behalve voor frituur hapjes , heb ik er ook heerlijk mager vlees mee gemaakt, geweldig! Ik ben er heel tevreden over!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • geen frituurlucht in huis
  • vetarm
  • meer opties dan alleen snacks

Kabes 12-06-2017 Product paar weken in bezit

Onmisbaar

De airfryer is in korte tijd onmisbaar geworden in onze keuken. Hij ziet er niet alleen erg stijlvol uit, maar zorgt ook voor heerlijke gerechten op tafel!

De airfryer is handig en snel in gebruik, geeft geen vieze geurtjes en het eten wordt een stuk gezonder bereid. Met een heerlijk resultaat.

Let wel goed op welke producten geschikt zijn voor de airfryer! Op internet kan je bovendien heerlijke recepten vinden.

Het product is erg veelzijdig en eigenlijk onmisbaar. De oude frituurpan is inmiddels de deur uit!

Pluspunten

• Veelzijdigheid
  • Geen vieze geurtjes
  • Resultaat

Minpunten

• Ouderwetse timerklok

Lschelli 11-06-2017 Product paar weken in bezit

Nieuwe favoriet!

Zer tevreden over de Airfryer! Niet enkel voor frietjes, snacks en andere gerechten te maken die in een friteuse zo vettig zijn. Daarnaast kan je een veelwoud aan andere gerechten in dit apparaat maken, allemaal op een GEZONDE manier. Minder vet, dezelfde lekkere smaak. Ik ben helemaal verkocht, en niet omdat het toestel zo 'cute' is :-)

Pluspunten

• Lekkere, gezonde kost
  • Geen geurtjes
  • Makkelijk in gebruik
  • Mooi
  • Minder vet

Parel1680 11-06-2017 Product paar weken in bezit

Ik ben overtuigd

Sinds een paar weken de airfryer in mijn bezit. Ik was aanvankelijk wat sceptisch. Toch ben ik overtuigd. We hebben hem nu al een paar keer gebruikt en het valt me niets tegen. Er gaat best aardig wat friet in het mandje en het gaat ook redelijk snel. En dat alles een stuk gezonder dan in een friteuse. Het enige nadeel vind ik de analoge knop. Het is soms lastig in te stellen en als je per ongeluk te ver draait dan krijg je het niet makkelijk weer terug gezet.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Analoge knop is niet meer van deze tijd.

Skoobanul 11-06-2017 Product paar weken in bezit

Nog niet overtuigd

Ik heb de Airfryer nu een aantal keer gebruikt, maar ben nog niet overtuigd. De eerste paar maaltijden smaakten vreselijk naar "nieuw apparaat". De vervelende smaak begint nu een beetje weg te trekken.
Voor deze moderne tijd vind ik een analoge timer eigenlijk niet meer kunnen. De knop is erg onnauwkeurig, en als je hem per ongeluk iets te ver draait (omdat de schaalverdeling moeilijk af te lezen is), kun je hem ook heel moeilijk weer terugdraaien.
Ik vind alles heel droog worden, eigenlijk té droog. De aardappelkroketjes moesten door iedereen met een slok water weggespoeld worden. Snacks blijven er erg "rauw" uitzien (geen mooi kleurtje), maar smaakten wel goed.
Ik heb het idee dat ik een mini-heteluchtoven op mijn aanrecht heb staan, en zie nog niet goed wat deze Airfryer zou toevoegen aan mijn heteluchtoven.
Het schoonmaken gaat prima. Het mandje en de bak gaan gewoon in de vaatwasser. Ik ben wel benieuwd hoe het hitte-element er na een paar keer gebruik uit gaat zien en of dat goed schoon te krijgen is. Lijkt me erg vreemd om extra accessoires te moeten gaan kopen om te zorgen dat het hitte-element niet te vies wordt; dat zou m.i. Een standaard accessoire moeten zijn.
Kortom: ik ben nog niet overtuigd, maar blijf de Airfryer zeker proberen.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken (vaatwasser)

Minpunten

• Smaak niet echt lekker
  • Timer onnauwkeurig

Kimiba 10-06-2017 Product paar weken in bezit

Airfryer is Top!!

Ik gebruik nu een maand de Airfryer en dit product heeft m'n verwachting overtroffen. Frietjes zijn knapperig, maar zonder vet. Ook snacks zijn lekker. Kippenvleugels ook goed geslaagd. Had ik de Airfryer maar veel eerder aangeschaft.

Tamara 10-06-2017 Product paar weken in bezit

veelzijdig te gebruiken Airfryer

Wij zijn zeer tevreden over de Airfryer.
De Airfryer is heel makkelijk in gebruik. Slechts 2 bedienknoppen die voor zichzelf spreken. 1 knop voor de temperatuur en de ander om hem aan te zetten en tegelijkertijd de tijd in te stellen.
Zeer verrast waren wij over de snelle bereidingstijd van bijv. snacks. Je hoeft deze Airfryer niet voor te verwarmen, wat een zeer groot pluspunt is. De snacks kwamen er zeer knapperig uit!. En dat zonder frituurvet!.
De Airfryer maakt een zacht geluid tijdens het bereiden, maar totaal niet storend. Ook de geur is minimaal, dus super om binnenshuis te gebruiken.
De Airfryer is na een korte afkoel tijd heel makkelijk schoon te maken. De meeste onderdelen kunnen trouwens ook in de vaatwasser!.
Daarnaast heeft deze Airfryer een mooie vormgeving en mooie kleuren, waardoor hij ook gewoon in de keuken kan blijven staan.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • makkelijk schoon te maken
  • weinig geur
  • geen frituurvet etc nodig

Minpunten

• geen kijkvenster
  • geen handvaten aan zijkant

angeliekje 10-06-2017 Product paar weken in bezit

eenvoudig en zonder vetstof!

lekkere frietjes; snel, gezond; makkelijk te reinigen; mooi design en eenvoudig in gebruik moeilijk te kiezen tussen de mooie kleuren

Na maagoperatie verdroeg ik geen vetstoffen meer; eindelijk kan ik na jaren terug genieten van de Belgische trots: frietjes.

Pluspunten

• snel
  • gezond
  • makkelijk te reinigen
  • mooi design

Minpunten

• moeilijk kiezen tss de mooie kleuren

bosje1234 09-06-2017 Product paar maanden in bezit

Gezond en gemakkelijk

Sindskort heb ik de airfryer in mijn bezit en het is een geweldig apparaat. De frietjes en snacks zijn heerlijk. Gebruik wel speciale snacks voor in de airfryer anders krijg je geen krokant bruin laagje. Ook broodjes, worstenbroodjes en mini pizza's gaat perfect in de airfryer. Ik heb in het mandje een frituurmatje liggen. Dit is door mij op maat geknipt en beschermt zo het mandje en het element blijft ook schoner. Het schoonmaken gaat heel handig. Klik de bodem uit het mandje en zet het mandje en de bak in de vaatwasser. Al met al ben ik zeer tevreden over de airfryer

errewitje 09-06-2017 Product paar weken in bezit

Top product!

Ik was al lang nieuwsgierig naar de Airfryer en ben erg opgezet dat ik deze nu mag testen. Tot nu toe zie ik vooral voordelen:
- geen vieze frietvetgeur
- erg makkelijk te onderhouden
- erg gebruiksvriendelijk toestel!
- frietjes en frituurhapjes zijn erg lekker!
- de idee alleen al: frietjes en zo zonder al dat vet!!! TOP en minder schuldgevoel ;-)

Toch ook enkele nadelen... Die in mijn ogen wel ruimschoots worden goed gemaakt door alle voordelen!
- baktijd is nogal lang
- mandje is net te klein voor friet voor 4
- toestel maakt ook wel nogal wat lawaai

Maar wat is een beetje lawaai als wat je eet een stuk gezonder is en er geen vieze geurtjes bij vrij komen?

De prijs is ook niet niets vind ik... Ik was al lang nieuwsgierig naar zo'n toestel, maar de prijs hield me tegen. Ik was niet overtuigd dat mijn gezin de frietjes ook echt lékker zouden vinden en wou het risico niet nemen... Maar nu weet ik dus wel beter! De frietjes zijn lekker en het toestel is voor mij echt dik zijn geld waard!

Ik ben overtuigd van de frietjes en frituurhapjes, nu moet ik dringend nog eens het receptenboekje of de app erbij nemen en het toestel testen voor andere gerechten. I'll keep you posted!

Update: zelfgedraaide gehaktballetjes: check! Loempiaatjes: check! Frietjes van zoete aardappel: check! Gevulde kalkoenrolletjes: check!

TOP toestel voor bv gehaktballetjes: zonder toegevoegd vet, en daarbovenop lekt al het vet van het gehakt uit de balletjes in de opvangbak :-)

Ook loempiaatjes, frietjes en zo zijn super natuurlijk zonder vet (loempia) of met een weinig olijfolie (frietjes van zoete aardappel) .

De gevulde kalkoenrolletjes waren iets minder. Naast het vet, liep ook de kaas (ook vet natuurlijk ;-) ) in de opvangbak, wat maakte dat de lekkere vulling natuurlijk voor een groot stuk verloren ging ...

Conclusie: ik ben zeker fan, zal de accessoires van de Airfryer eens onder de loep moeten nemen om te zien of ik een toekomstig gevuld iets er toch niet in kan klaarmaken (en waarbij de gesmolten kas in het bakje blijft ipv helemaal weg te druppen).

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • geen frietgeur
  • onderhoudsvriendelijk

Minpunten

• net te klein voor friet voor 4p

inge 09-06-2017 Product paar maanden in bezit

een super handig apparaat

Ik zou dit apparaat aan iedereen aanbevelen. Het is compact, gebruiksvriendelijk, via de app of de Facebook pagina's vele gerechten te vinden. Bij ons staat hij op het aanrecht want hij wordt bijna dagelijks gebruikt. Gaande van een vlugge snack kaaskroket, vleeskroket, garnaalkroket, loempia,..... naar frietjes, natuurlijk, kroketten, gehaktballen, vis, .... naar croque monsieur, moeuilleux, brood, kleine cakejes.....
En dit allemaal zonder vetten of heel weinig .

Pluspunten

• compact
  • geurloos
  • gemakkelijk te onderhouden
  • heel gebruiksvriendelijk

Stokkoe 08-06-2017 Product paar weken in bezit

Handig en lekker

Fijn apparaat. Bij de eerste keergebruiken, vond ik dat hij meer geluid maakt dan ik had verwacht, maar het is heel fijn dat ik u van de vetgeur af ben. Handig dat het apparaat met de hand en in de vaatwasser schoongemaakt kan worden. Nodigt uit tot het uitproberen van nieuwe gerechten!

Pluspunten

• Kleur
  • Geen geur
  • Handig schoonmaken

• Geurtjes bij eerste gebruik

Lieke1985 08-06-2017 Product paar weken in bezit

Alleskunner

Wij hebben thuis sinds kort een airfryer en ik ben hier heel positief over.
In verband met een verbouwing hebben wij een aantal weken geen keuken, de airfryer komt nu super goed van pas. Behalve frietjes en snacks kun je er nog zoveel meer in bereiden. Wij maken er ontbijtjes in, inclusief een eitje! Als echte Brabanders eten wij graag een worstenbroodje en deze worden in de airfryer makkelijk warm en blijven knapperig. Maar ook een kip wordt super snel gaar en wordt niet droog.
Ik kan dit product aan iedereen aanraden!

Pluspunten

• Verschillende mogelijkheden
  • gebruiksvriendelijk

karnijn 08-06-2017 Product paar weken in bezit

veelzijdig apparaat

Voor ons was het eerst wat zoeken. We begonnen met frietjes die verrassend knapperig waren en merkbaar minder vet.
Hierna ontdekte we verschillende recepten: eitjes, scampi's, kippenbillen, etc. Allemaal lekker!
Het product is handig in gebruik: snel warm, kan in de afwasmachine, geen geuren, geen vettigheid. Heel tevreden!

Pluspunten

• geen vieze lucht
  • minder vet
  • snel warm
  • gemakkelijk in gebruik
  • licht apparaat

Minpunten

• nogal nipt voor 2 volw. en 3 kids

Israa 06-06-2017 Product paar weken in bezit

Gezonder en makkelijk

Dit apparaat is zeker een aanrader. Ik heb al een paar keer lekkere dingen mee gedaan bijv patat en gevulde bladerdeeg. Ik ben erg onder de indruk. Ik ga zeker nieuwe lekkere dingen ermee proberen. En het is een stuk gezonder. Veel minder vet en het is ook nog makkelijk.

Pluspunten

• Minder vet
  • Makkelijk
  • Kwaliteit

Bwiddie 06-06-2017 Product paar weken in bezit

top toestel!

Ik heb de Airfryer nu een aantal weken in mijn bezit en ben er heel tevreden over. Gebruik hem bijna dagelijks!
Het is een mooi apparaat dat heel leuk staat op de keuken maar vooral heel makkelijk is in gebruik. Geen vettige geurtjes en ook praktisch geen poetswerk achteraf.
Hebben er al frietjes, aardappeltjes, fishsticks, hamburgers en enkele andere frituursnacks mee gemaakt. De frietjes zagen er mooi goudgeel uit en waren lekker knapperig. Ook onze kinderen waren er dol op!
Echt een aanrader!

Pluspunten

• minder vetstof dus gezonder
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• de Airfryer maakt een monotoon, zoemend geluid

Castelijntje 05-06-2017 Product paar weken in bezit

Positief verrast door de Airfryer

Ik stond altijd heel sceptisch tegenover de Airfryer. Ondertussen ben ik positief verrast door de Airfryer. De volgende gerechten heb ik gemaakt: frietjes met snacks, KFC kip en aardappeltjes.
De gerechten zijn minder vet, maar toch heel lekker. En het grootste voordeel......geen stank meer in huis na het bakken van frietjes en snacks.

Pluspunten

• Producten zijn minder vet
  • Geen stankoverlast in huis

Sophie 04-06-2017 Product paar weken in bezit

Multifunctioneel

In eerste instantie heb ik de Airfryer gekozen omwille van de gezondere frietjes. Maar de Airfryer is zoveel meer! kippenvleugeltjes, ratatouille, scampi's: allemaal even lekker en gezond doordat je minder tot geen vetstoffen gebruikt.
De Airfryer is bovendien heel éénvoudig in gebruik: je bereidt je gerecht voor, doet het in de Airfryer, stelt de temperatuur en tijd in en klaar!
Tot slot heeft de Airfryer nog een mooi design, je kan hem gerust in je keuken op het aanrecht laten staan.
Kortom, een aanrader!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • weinig tot geen vetstof nodig
  • mooi design

Minpunten

• grotere hoeveelheden in meerdere keren