Philips Viva Collection HD9621

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 152 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HD9621 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Carla 02-12-2017

Bovenkant gaat kapot

Ik vind het een héél fijn apparaat en gebruik hem regelmatig. Maar vandaag zag ik dat de bovenkant kapot gaat. Er is een stukje vanaf gevallen en er zitten scheuren in.

Pluspunten

• Alles genoemd in andere recensies

Minpunten

• Een kapotte bovenkant. Scheurtjes erin.
  • Stukje van de bovenkant af.

jackie1nl 13-06-2017

geweldig

Ik heb de airfryer nu 3 weken in mijn bezit en heb eerst alles goed willen testen voor ik mijn oordeel hier over wilde geven.
we zijn s gestart met aardappelschijfjes wat kruiden toegevoegd en na 10 min hadden we heerlijke schijfjes op tafel.
we hadden de smaak te pakken ik had gelezen dat appelflappen ook mogelijk was en had nog appels liggen die op moesten bladerdeeg gehaald en hup de airfryer in waren vrij snel klaar enige min punt is dat er maar 2 per keer in het mandje passen dan ben je in totaal meer tijd kwijt dan de oven.
ik heb daarna nog mini appelflappen gemaakt voor de kids hier kon ik meer tegelijk van klaarmaken en deze vielen erg in de smaak en zal ik zeker vaker maken.
kip wilde ik ook zeker proberen aangezien het snel droog is was het wel een uitdaging om te testen.
had kipfilet over dat in de marinade gezet en die werden lekker alleen na het afkoelen vond ik ze wat droog dus beter warm opeten.
ook eten wij veel vis we wilde nog een pangafilet lekker in de kruiden gezet en folie en in de airfryer vis was niet droog en de smaken kwamen goed naar voren.
ook heb ik kleine gehaktballetjes gemaakt deze waren ook met 10 min klaar en hebben we heerlijk van genoten bij de bbq handig met kids aangezien ze even warm moesten worden gemaakt dan hoeven ze niet lang te wachten.
Mijn grootste uitdaging werd een rolade deze hadden we gekregen en ik dacht waarom ook niet hup de airfryer in en we hadden hem in 35 min gaar en hij was heerlijk mals echt een aanrader dit scheelt mij behoorlijk veel tijd met het bakken ben er normaal wel een uur mee bezig als het niet langer is.
ook uien en champignons met aardappelpartjes waren overheerlijk en snel klaar.
tot nu toe ben ik zeer tevreden oer de airfryer en wil hem ook zeker niet missen al heb ik wel een paar min puntjes maar dat is niet echt voor het bereiden van het eten want dat is tot nu toe top.

1 : ik vind het snoer wat kort ik heb maar een klein aanrecht en kan hem niet echt kwijt waar ik wil aangezien daar geen stopcontact zit.
2 : dat de losse onderdelen allemaal prijzig zijn in aanschaf

Pluspunten

• handig in gebruik
  • minder vet
  • makkelijk schoon te maken
  • bespaart tijd

Minpunten

• kort snoer
  • dure hulpstukken

Janny1977 13-06-2017

Wat een fijn apparaat

Ik was enigzins sceptisch, zag slappe frikadellen en kleurloze kroketten voor me. Maar niets is minder waar. Het smaakt ons allemaal prima!. Krokante frietjes, en ook Krokante bitterballen, kroketten en kaassoufles. Ook de frikadellen zijn niet slap en kleurloos. Het voordeel is dat je huis niet ruikt naar frituur! Ook geen gedoe met mandjes en vet en vet spetters! Het apparaat is zo klaar voor gebruik, alles in het mandje even wachten en ping!!! Je kunt genoeg frietjes kwijt in het mandje voor het gezin dat is heel fijn. Op een verjaardag ook heel makkelijk de bitterballen opwarmen zonder dat je steeds naar de schuur moet en de rest vd avond naar frituur stinkt. Behalve voor frituur hapjes , heb ik er ook heerlijk mager vlees mee gemaakt, geweldig! Ik ben er heel tevreden over!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • geen frituurlucht in huis
  • vetarm
  • meer opties dan alleen snacks

Kabes 12-06-2017

Onmisbaar

De airfryer is in korte tijd onmisbaar geworden in onze keuken. Hij ziet er niet alleen erg stijlvol uit, maar zorgt ook voor heerlijke gerechten op tafel!

De airfryer is handig en snel in gebruik, geeft geen vieze geurtjes en het eten wordt een stuk gezonder bereid. Met een heerlijk resultaat.

Let wel goed op welke producten geschikt zijn voor de airfryer! Op internet kan je bovendien heerlijke recepten vinden.

Het product is erg veelzijdig en eigenlijk onmisbaar. De oude frituurpan is inmiddels de deur uit!

Pluspunten

• Veelzijdigheid
  • Geen vieze geurtjes
  • Resultaat

Minpunten

• Ouderwetse timerklok

Parel1680 11-06-2017

Ik ben overtuigd

Sinds een paar weken de airfryer in mijn bezit. Ik was aanvankelijk wat sceptisch. Toch ben ik overtuigd. We hebben hem nu al een paar keer gebruikt en het valt me niets tegen. Er gaat best aardig wat friet in het mandje en het gaat ook redelijk snel. En dat alles een stuk gezonder dan in een friteuse. Het enige nadeel vind ik de analoge knop. Het is soms lastig in te stellen en als je per ongeluk te ver draait dan krijg je het niet makkelijk weer terug gezet.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Analoge knop is niet meer van deze tijd.

Skoobanul 11-06-2017

Nog niet overtuigd

Ik heb de Airfryer nu een aantal keer gebruikt, maar ben nog niet overtuigd. De eerste paar maaltijden smaakten vreselijk naar "nieuw apparaat". De vervelende smaak begint nu een beetje weg te trekken.
Voor deze moderne tijd vind ik een analoge timer eigenlijk niet meer kunnen. De knop is erg onnauwkeurig, en als je hem per ongeluk iets te ver draait (omdat de schaalverdeling moeilijk af te lezen is), kun je hem ook heel moeilijk weer terugdraaien.
Ik vind alles heel droog worden, eigenlijk té droog. De aardappelkroketjes moesten door iedereen met een slok water weggespoeld worden. Snacks blijven er erg "rauw" uitzien (geen mooi kleurtje), maar smaakten wel goed.
Ik heb het idee dat ik een mini-heteluchtoven op mijn aanrecht heb staan, en zie nog niet goed wat deze Airfryer zou toevoegen aan mijn heteluchtoven.
Het schoonmaken gaat prima. Het mandje en de bak gaan gewoon in de vaatwasser. Ik ben wel benieuwd hoe het hitte-element er na een paar keer gebruik uit gaat zien en of dat goed schoon te krijgen is. Lijkt me erg vreemd om extra accessoires te moeten gaan kopen om te zorgen dat het hitte-element niet te vies wordt; dat zou m.i. Een standaard accessoire moeten zijn.
Kortom: ik ben nog niet overtuigd, maar blijf de Airfryer zeker proberen.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken (vaatwasser)

Minpunten

• Smaak niet echt lekker
  • Timer onnauwkeurig

Sunflower19 10-06-2017

Smaakmaker in de keuken

Echt superhandig, en makkelijk in gebruik. Voor bakken, braden, frituren..echt heel goed en heel snel..

Pluspunten

• Goed
  • Makkelijk

Kimiba 10-06-2017

Airfryer is Top!!

Ik gebruik nu een maand de Airfryer en dit product heeft m'n verwachting overtroffen. Frietjes zijn knapperig, maar zonder vet. Ook snacks zijn lekker. Kippenvleugels ook goed geslaagd. Had ik de Airfryer maar veel eerder aangeschaft.

Tamara 10-06-2017

veelzijdig te gebruiken Airfryer

Wij zijn zeer tevreden over de Airfryer.
De Airfryer is heel makkelijk in gebruik. Slechts 2 bedienknoppen die voor zichzelf spreken. 1 knop voor de temperatuur en de ander om hem aan te zetten en tegelijkertijd de tijd in te stellen.
Zeer verrast waren wij over de snelle bereidingstijd van bijv. snacks. Je hoeft deze Airfryer niet voor te verwarmen, wat een zeer groot pluspunt is. De snacks kwamen er zeer knapperig uit!. En dat zonder frituurvet!.
De Airfryer maakt een zacht geluid tijdens het bereiden, maar totaal niet storend. Ook de geur is minimaal, dus super om binnenshuis te gebruiken.
De Airfryer is na een korte afkoel tijd heel makkelijk schoon te maken. De meeste onderdelen kunnen trouwens ook in de vaatwasser!.
Daarnaast heeft deze Airfryer een mooie vormgeving en mooie kleuren, waardoor hij ook gewoon in de keuken kan blijven staan.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • makkelijk schoon te maken
  • weinig geur
  • geen frituurvet etc nodig

Minpunten

• geen kijkvenster
  • geen handvaten aan zijkant

jellie 10-06-2017

Zoveel meer dan alleen patat bakken!

Zoveel meer dan alleen patat bakken
Wat een geweldig apparaat! Veelzijdig en gemakkelijk te bedienen. Boven mijn verwachting waren de frietjes uit de airfryer heerlijk knapperig en bovendien, een stuk gezonder dan uit de frituur!

De kids vonden het ook erg lekker. Je moet wel even wat langer geduld hebben maar dat is het absoluut waard!

Schoonmaken is ook zo gepiept. Voor mij geen stinkende, vette frituurpan meer.

Naast snacks zijn er nog talloze producten die je in de airfryer kunt bereiden. Broodjes opwarmen, cakejes bakken, het kan allemaal.

Erg handig en leuk is de airfryer app, deze staat boordevol met allerlei recepten en gerechten die je kunt maken. Veel handige tips en tricks. Zo geb ik een heerlijk recept ontdekt voor sticky kipreepjes ontdekt. Hmmm heerlijk!

Ik heb er een nieuwe hobby bij. Wanneer ik tijd over heb ontdek ik steeds nieuwe dingen die he kan bereiden in de airfryer.

Ik zeg: absoluut de moeite waard!

Pluspunten

• Gemak
  • Gezond
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Duurt iets langer

DenEnPen 10-06-2017

Fantastisch apparaat!

Inmiddels de AF een paar weken in huis en we hebben al heel wat maaltijden en hapjes eruit gegeten! Het 1 wat minder lekker, het andere écht uit de kunst!
Hieronder een opsomming van wat we inmiddels gemaakt hebben (ondanks dat ik 10 dagen plat heb gelegen met mijn rug!) en daarbij het cijfer wat we het gerecht geven!

Brood:
Al 3 jaar bak ik zelf brood. Ik doe dit gewoon in mijn normale oven.
De eerste dag gelijk een wit broodje gebakken in de AF, en ik moet zeggen, ondanks het feit dat het even zoeken is voor de juiste hoeveelheid (mijn brood rees iets te vrolijk en zat binnen 2 minuten tegen het verwarmingselement!) ben ik niet ontevreden! Qua tijd win je er niet heel veel mee t.o. een gewone oven, in de AF toch ook nog zo'n 20 min dus een tijdwinst van zo'n 10/15 min.
Wel vinden we brood kleffer dan uit de normale oven!
Cijfer; 8

Appelflappen;
Heerlijk! Én heel snel! Plakjes bladerdeeg, appel, rozijnen en kaneel. Hoe simpel!
12 min in de AF en smullen! Absoluut een aanrader!
Cijfer; 9

Kip drumsticks;
Wederom een succes! Snel klaar, prachtig mooi van kleur en heerlijk van smaak. Door de snelle bereiding blijft de kip lekker mals van binnen.
Cijfer; 9

Frites;
Normaal gezien snijden wij onze frites zelf en bakken dit in zonnebloemolie. Onze eerste test was dus ook met zelfgemaakte frites. Ondanks de tips (schillen, snijden, wassen, 30 min in water laten staan en daarna goed afdrogen) kregen wij geen knapperige frites... niet voor herhaling vatbaar. De volgende dag hadden we gekookte aardappelen. Aangezien de AF op m'n aanrecht staat bedacht ik me dat we de gekookte en gehalveerde aardappelen best even in de AF een bruin laagje konden geven. En dit werkte prima!
inmiddels ook Airfryer frites van Aviko getest en deze zijn wél heel lekker uit de AF!
Cijfer; 8

Speklapjes:
Mijn man vind niets lekkerder dan uitgebakken speklapjes. In de pan vind ik ze vaak nog erg vet blijven en ik ben dan ook zeer blij met het resultaat uit de AF! Heerlijk uitgebakken spek, krokant en geen druipend vet!!
Cijfer volgens mij man: 10

Snacks:
De goedkoopste frikandellen getest (AH basic) en dit gaat prima! Cijfer: 8

Kroketten (AH basic) klappen open. Cijfer: 6

Vissticks (Iglo) perfect! Cijfer: 9

Bamischijf (Mora) prima te doen (werden niet mooi bruin, wel krokant en goed van smaak) Cijfer: 8

Cake: Echt een aanrader! Zo snel en makkelijk heb ik nog nooit een cake gebakken! Binnen 3 kwartier (inclusief bereidingstijd) wat lekkers bij de koffie! Min weegschaal blijft voorlopig even achter slot en grendel aangezien er deze week al 3 gebakken zijn ;-)

Gekookte eitjes. Gekookte eitjes?! Yep! Ik ben nogal moeilijk met eitjes... het wit mag absoluut niet meer snotterig zijn maar de dooier heb ik het liefst zacht... 8 minuutjes op 160°C en ik had het perfecte eitje!!

Al met al is mijn ervaring tot nu toe zeer positief en blijft hij op mijn aanrecht staan! Ik geef de AF een 9+!

Pluspunten

• Snelle bereidingstijd
  • Gezondere maaltijden
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Verwarmingselement niet makkelijk te reinigen

bosje1234 09-06-2017

Gezond en gemakkelijk

Sindskort heb ik de airfryer in mijn bezit en het is een geweldig apparaat. De frietjes en snacks zijn heerlijk. Gebruik wel speciale snacks voor in de airfryer anders krijg je geen krokant bruin laagje. Ook broodjes, worstenbroodjes en mini pizza's gaat perfect in de airfryer. Ik heb in het mandje een frituurmatje liggen. Dit is door mij op maat geknipt en beschermt zo het mandje en het element blijft ook schoner. Het schoonmaken gaat heel handig. Klik de bodem uit het mandje en zet het mandje en de bak in de vaatwasser. Al met al ben ik zeer tevreden over de airfryer

Stokkoe 08-06-2017

Handig en lekker

Fijn apparaat. Bij de eerste keergebruiken, vond ik dat hij meer geluid maakt dan ik had verwacht, maar het is heel fijn dat ik u van de vetgeur af ben. Handig dat het apparaat met de hand en in de vaatwasser schoongemaakt kan worden. Nodigt uit tot het uitproberen van nieuwe gerechten!

Pluspunten

• Kleur
  • Geen geur
  • Handig schoonmaken

Minpunten

• Geluid
  • Geurtjes bij eerste gebruik

Lieke1985 08-06-2017

Alleskunner

Wij hebben thuis sinds kort een airfryer en ik ben hier heel positief over.
In verband met een verbouwing hebben wij een aantal weken geen keuken, de airfryer komt nu super goed van pas. Behalve frietjes en snacks kun je er nog zoveel meer in bereiden. Wij maken er ontbijtjes in, inclusief een eitje! Als echte Brabanders eten wij graag een worstenbroodje en deze worden in de airfryer makkelijk warm en blijven knapperig. Maar ook een kip wordt super snel gaar en wordt niet droog.
Ik kan dit product aan iedereen aanraden!

Pluspunten

• Verschillende mogelijkheden
  • gebruiksvriendelijk

EvelinaRochaz 08-06-2017

De Philips Airfryer HD9621/90 een innovatie

Ik en mijn gezin ervaren de Philips Airfryer HD9621/90 als een kwalitatief en innovatief product.

Wij hebben inmiddels aardappels, borrelhapjes, kip, frites en groenten klaar "gebakt" in de Philips Airfryer.
Ik moet eerlijk bekennen dat wij blij verrast zijn want de smaken zijn nagenoeg gelijk aan het frituren in vet.

Wat echt optimaal is dat onze kinderen nu op een gezonde manier kunnen blijven genieten van een "vette hap".

Met dit product hebben wij veel voordelen in huis gehaald, geen gevaar meer voor de kinderen betreffende hete en
spetterende olie, gezonder eten want minder vet en calorieën en geen onaangename baklucht meer die uren blijft hangen.

De bediening van het apparaat is erg eenvoudig en ook het reinigen verliep soepel.
Verder vind ik het design ook mooi, hij staat prima in onze keuken.

Ik beoordeel De Philips Airfryer HD9621/90 als een uitstekend product, een aanrader!

Pluspunten

• Kwalitatief
  • Innovatief
  • Gezonder
  • Veilig
  • Eenvouding in gebruik

Israa 06-06-2017

Gezonder en makkelijk

Dit apparaat is zeker een aanrader. Ik heb al een paar keer lekkere dingen mee gedaan bijv patat en gevulde bladerdeeg. Ik ben erg onder de indruk. Ik ga zeker nieuwe lekkere dingen ermee proberen. En het is een stuk gezonder. Veel minder vet en het is ook nog makkelijk.

Pluspunten

• Minder vet
  • Makkelijk
  • Kwaliteit

Castelijntje 05-06-2017

Positief verrast door de Airfryer

Ik stond altijd heel sceptisch tegenover de Airfryer. Ondertussen ben ik positief verrast door de Airfryer. De volgende gerechten heb ik gemaakt: frietjes met snacks, KFC kip en aardappeltjes.
De gerechten zijn minder vet, maar toch heel lekker. En het grootste voordeel......geen stank meer in huis na het bakken van frietjes en snacks.

Pluspunten

• Producten zijn minder vet
  • Geen stankoverlast in huis

R.Ms-Sch 05-06-2017

Wel frietjes, geen stank

Ik was de lucht van frietvet beu. En natuurlijk snap ik best dat frietjes lekkerder zijn dan gewone aardappelen, maar het is nogal vet en dus niet zo gezond.
Vandaar een airfryer. Het apparaat werd uitgebreid en kritisch bekeken door de rest van het gezin. Frietjes? Uit dat apparaat? Was dat niet gewoon een hype en geldverspilling? En de bitterballen ook? Tijd om het uit te proberen.

De eerste indruk: het ding maakt meer herrie dan een frietpan - maar stinkt een stuk minder! Inderdaad: doordat je hoort dat de hete lucht wordt rondgeblazen maakt de airfryer een ander geluid dan de gemiddelde frietpan. Maar dat is dan ook meteen het enige nadeel. De bijkeuken bleef net zo fris ruiken als voorheen: je kon niet raden dat we frietjes aten.

En het resultaat? Dat mocht er zijn. Weliswaar had ik ovenfriet gebruikt, maar ze smaakten prima! Het is een beetje zoeken naar welke hoeveelheid je er goed in kunt bakken, ik vermoed dat ik met 600 gram ipv 750 gram een nog krokanter eindresultaat had gehad. De airfryer werkt met een timer, waardoor je rustig iets anders kunt doen tijdens het bakken.

Al met al: de familie moest even aan het idee wennen, maar wil niet anders meer. Vanavond gaan er aardappelschijfjes in want tja... met zo weinig vet kun je elke avond wel gefrituurd eten. Volgende week gaan we aan de gang met kipkluifjes en ik heb al suggesties van de pubers gehoord over gehaktballetjes.

Pluspunten

• Weinig stank
  • Gemak
  • Niet zo ver

Minpunten

• Herrie

Noffje 04-06-2017

Uitstekend alternatief voor frituren

Al menig keer gebruikt en wij zijn zeer tevreden. De Airfryer is een blijvertje. Hij is eenvoudig in het gebruik, makkelijk schoon te maken, veel veiliger dan frituren en geen frituurlucht meer in huis en de smaak van de bereide producten is veel beter.

Pluspunten

• geen frituurlucht
  • veilig
  • betere smaak bereide producten
  • makkelijk schoon te maken

Sabrinasssss 02-06-2017

Krokante frietjes!

Heerlijke krokante frietjes! Je kan er heerlijke dingen in maken, ook broodjes met gesmolten kaas, bladerdeeghapjes vis, ga zo maar door!

Pluspunten

• Snel in gebruik

Minpunten

• Blijft groot in je kast maar dat zijn ze allemaal

Regina1977 02-06-2017

Heel fijne airfryer

Boven verwachting!
Gisteren de airfryer voor het eerst gebruikt, de friet was heerlijk!!
Binnenkort de recepten van de app ook eens uitproberen!

Saints 01-06-2017

Geweldig en veelzijdig apparaat!

Ik heb nu een week de Philips airfryer in huis en ik ben nu al verkocht, wat een geweldig apparaat! Als eerst natuurlijk patat geprobeerd, hier was ik dankzij een negatieve ervaring met patat uit de oven, wat sceptisch over. Nergens voor nodig bleek, de patat kwam er perfect uit! Lekker knapperig en totaal niet slap. Ook de snacks waren perfect, zelfs de kroketten waren lekker knapperig van buiten en lekker zacht van binnen. Daarna nog loempia's, kipfilet, patatas bravas, afbakbroodjes en tosti's in de airfryer gemaakt, en alles kwam er perfect uit. Ideaal, geen vieze frituurlucht meer en je hoeft ook niet te wachten tot hij is voorverwarmd. Hij is eenvoudig in gebruik en ziet er stijlvol uit. Daarnaast kunnen de onderdelen ook gewoon in de vaatwasser.
Zijn er dan ook nog nadelen aan de airfryer? Ik heb er nog geen een kunnen ontdekken, maar ik zou mij kunnen voorstellen dat het snoer voor sommige mensen wat te kort zou kunnen zijn.
Vanavond zalm uitproberen in de airfryer, ik heb er nu al zin in.
Kortom, ik zou de airfryer aan iedereen aanraden!

Pluspunten

• veelzijdig
  • gebruiksvriendelijk
  • vaatwasserbestendig
  • geen vieze frituurlucht meer

Minpunten

• klein snoer

Huwae 01-06-2017

Fijne uitvinding

Het is een super uitvinding. Echter jammer dat er niet meer artikelen in de supermarkten te koop zijn hiervoor of prijzig zijn. Het apparaat zelf is best groot van formaat en is perfect voor een klein gezin. Jammer genoeg zaten de accessoires er niet bij waarmee je meerdere dingen kunt uitproberen. Ook zat er geen duidelijke gebruiksaanwijzing bij maar konden we veel terug vinden op hun aangewezen website. De timer kan niet echt gemakkelijk terug gedraaid worden. Patat en kippenpootjes komen er werkelijk heerlijk uit en schoonmaken gaat heel gemakkelijk.

Mary 31-05-2017

Prima apparaat en heerlijk eten.

Een super fijn apparaat. Niet alleen voor friet maar voor heel veel andere gerechten die er heerlijk en snel gebraden of gebakken uitkomen. Nadeel is het kleine mandje. Voor een gezin zou een XL prettiger zijn maar voor een 1-2 persoons huishouden prima geschikt voor diverse gerechten. Ik raad hem zeker aan.

Pluspunten

• Snel klaar
  • Heerlijk eten

Minpunten

• klein mandje

rosalientje 31-05-2017

Ik wil niet meer zonder

Mijn man en ik eten sinds een aantal maanden koolhydraat beperkt vanwege gezondheidsklachten.
Ik zocht een apparaat wat mij hier wat beter bij kon helpen aangezien de kinderen wel bv aardappels etc eten.
Iets dat het makkelijk maakt om voor allemaal gezond en toch snel/makkelijk te koken.

Wij hebben de Philips Airfryer in de kleur antraciet, past mooi bij de rest van de keuken en apparaten. Hij is kleiner dan ik dacht qua ruimte in nemen, wat dus heel handig is, hij blijft lekker op het aanrecht staan, is geen sta in de weg.

Temperatuur is in te stellen met een handige draaischijf boven op het apparaat. In te stellen van 80 tot 200 graden en heel erg snel op temperatuur, voorverwarmen hoeft niet.

De la schuift naar voren en dan kun je makkelijk het mandje er uit halen, wij gebruiken een bord naast het apparaat omdat de lade die je er uit haalt ook erg warm is aan de onderkant en je anders het mandje er niet uit kunt krijgen. Dit vonden wij wel een min puntje, maar begrijpen dat dit niet anders kan.

Wij begonnen met een lekkere tosti, die was zo klaar en rondom bruin, Super!
Daarna een met ei, ham en kaas gevulde paprika gebakken, deze was ook heerlijk, en erg makkelijk te maken.
Wij hebben een 90 cm grote oven, dus voor 1 paprika zet je die niet zo snel aan, deze manier met de Airfryer is makkelijk en snel.

Wij overwegen om de bakvorm en de gril inzet er bij aan te schaffen, zo kun je bv quiches en taarten bakken en vlees spiesjes maken. Wij vonden het jammer dat deze accessoires er niet bij zitten, maar begrijpen ook dat de prijs dan omhoog gaat en niet iedereen deze accessoires gebruiken.

Inmiddels hebben wij hem 2 weken in gebruik, en staat hij bijna elke dag wel aan, worstjes, normale frikandellen, normale patat, dus geen oven friet, ze worden heerlijk, maar ook maiskolven, gegrilde groente en kippenpoten, allemaal heerlijk, mals en sappig. Ik wil nooit meer zonder!

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • neemt niet veel ruimte in
  • divers te gebruiken, niet alleen voor friet