Philips Avance Collection HD9642 - Reviews

Regelbare thermostaat
Kleuren
wit

Aud060967 17-07-2018

Niet gedacht dat ik het zo vaak zou gebruiken

Ik ben super blij met dit produkt had niet verwacht dat ik het zo vaak zou gebruiken echt zo blij mee.

Niamh 01-04-2018

Super

Geweldig product en mooi om te zien. Ik wist niet dat ik hem nodig had, maar vanaf dag 1 wordt hij dagelijks gebruikt. Wij willen niet meer zonder.

Anoniem 15-03-2018

prima voedselbereiding, maar niet schoon te krijgen.

De bereiding van voedsel is top. De airfryer is snel, maakt naar verhouding weinig lawaai en geeft geen nare geurtjes. Al veel kunnen genieten van lekkere vetvrije gerechten.
Een heel erg groot minpunt is het schoonmaken. Je krijgt hem niet of nauwelijks goed schoon. In de handleiding staat dat het mandje en de bak in de vaatwasser kunnen, maar deze komen er smerig uit (ook op het warmste/ zwaarste programma) en bovendien gaan de metalen onderdelen roesten. Helemaal niet zo vaatwasmachinebestendig dus.

Ineke 06-10-2017

Airfryer HD9642

Bevalt prima, mooie grote om mee te nemen in camper en boot, doet alles perfect en lekker korte baktijd, alleen de frite uit alle Airfryers vind wij niet lekker te droog, maak niet uit welke of het verse of voorgebakken is, heb sinds vorige week ook de allernieuwste HD9650/90 die nog te weinig gebruikt voor een review.

Jacquelinevv 30-05-2017

Wat een TOP product

Wat een verrassing dit apparaat, Frietjes kip verse aardappeltjes het overtreft mijn verwachting super lekker . Kip is er mals en friet krokant