Montana MF-199XL - Reviews

8,0 Lees 1 review

Beoordeling op basis van 1 review

Fam. Fryday 11-11-2016 Product paar dagen in bezit

Eenvoudige bediening, knapperige friet snel klaar

De relatief lage prijs was de reden om deze Fryer aan te schaffen. Anders hadden we doorgespaard voor een A merk. Het blijkt een zeer compleet product te zijn. Een compact kookboekje, rekjes voor totsti, sateh en ander vlees, en ook siliconen bakvormpjes voor muffins worden standaard meegeleverd. De bediening gaat via een hygiënisch touchscreen.
Maar het barkresultaat is helemaal geweldig. Zelf normale diepvriesfrites zijn in 20 minuten knapperig en smakelijk gaar, zonder voorverwarmen of voorbakken. De XL bak pan, met uitneembare binnenbak, is lekker groot, zodat je met een gezin niet lang hoeft te wachten op de volgende portie. Ook het roosteren van sneeën brood gaat snel en makkelijk: in 5 minuten heb je 8 sneetjes geroosterd brood. De gebruikshandleiding wordt meegeleverd als boekje met een wat klein lettertype, maar eerlijk gezegd hebben we het niet nodig om het apparaat te kunnen bedienen. Het werkt allemaal erg intuïtief met een duidelijk en eenvoudig display. Het werkt net zo makkelijk als een plug-and-play apparaat.

Pluspunten

• Prijs: veel goedkoper dan een A merk
  • Resultaat: erg lekkere friet
  • Zeer grote bakpan
  • Multi usable
  • Compleet uitgerust

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing had groter gekund
  • Geluid van de luchtcirculatie