De'Longhi EXTRA FH1363 - Reviews

Aantal pannen
Regelbare thermostaat

D.verkaik 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

multyfry

vind het een mooi en leuke machiene.
heb het gekocht om op de eerste plaats friet en snaks in klaar te maken
om minder vet naar binnen te krijgen

Pluspunten

• makkelijk om mee te werken

Minpunten

• weet ik nog niet heb hem net twee dagen

Knaki 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Actifry

Snel in gebruik en makkelijk schoon te maken.
Gebruiksaanwijzing is makkelijk te lezen
Tegen een aantrekkelijke prijs

Marit 22-09-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijk veel smaak

Blij verrast! Niet alleen een gezond alternatief voor de friteuse maar ook een alternatief met veel meer smaak! Heerlijke bereiding en duidelijke gebruiksaanwijzing.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Veel smaak

Minpunten

• staat niet stevig

MrBewust 12-05-2016 Product kwartaal in bezit

Een aarader

Top machine! De beste tot nu toe, Zeker aan te bevelen. De frietjes zijn perfect. Je kan alles erin bakken. De prijs is wel aan de hoge kant, maar ivt de mogelijkheden is dit wel acceptabel.

Kensi M 08-02-2015 Product paar weken in bezit

Ik zag nergens een review voor de Delonghi Multifry 1363 Extra, vandaar mijn misschien nogal uitgebreide reactie.
Ik heb dit multi functionele apparaat nu ca. 4 weken en dit is mijn ervaring tot nu toe:
Het is echt een mini-oven, een braadpan en friteuse ineen. De bovenwarmte heeft 4 standen en bij deze uitvoering kan ook onderwarmte aangezet worden.
De bediening is simpel en de pan gaat er makkelijk uit om af te wassen. Het roerarm is iets lastiger te verwijderen doordat deze met een klemsysteem in de pan vast gezet wordt.
Het doorzichtige deksel vind ik ideaal om te kunnen zien wat er gebeurd tijdens het bakproces, zeker omdat ik de bereidingstijden nog aan het uitproberen ben.
Klein minpuntje vind ik dat de bijgeleverde timer alleen maar als kookwekker gebruikt kan worden, het apparaat schakelt dus niet vanzelf uit.

Dit heb ik inmiddels gebrobeerd:
Gebakken aardappeltjes, wel iets voorgegaard. Deze zijn echt lekker en knapperig, vetarm (scheutje olijfolie), en naar mijn idee heb je zelfs minder (geen) zout nodig.
Stukjes kipfilet braden, dit gaat prima met iets olie, het vlees wordt echt bruin, maar blijft lekker mals. Stukjes paprika, ui en courgette erbij, de groentes blijven veel smakelijker dan in een pan of wok.
Gemarineerde varkensfiletlapjes egemarineerd speklappen, beiden zonder olie, beiden ging ook weer prima en smaakte heerlijk
Maar ook bijv. Mora snacks, kleine cupcakes, afbakbroodjes, opwarmen saucijzenbroodjes, gaan allemaal prima.
Een kroket allen bedoeld voor de friteuse ging niet zo goed, de smaak was wel prima, maar de kroket knapte open.
Groot voordeel vind ik dat alles er direct in kan, voorverwarmen mag niet eens, scheelt weer tijd.
Ook mijn moeder heeft hem een paar dagen geprobeerd, en ze is super enthousiast, vooral vanwege de vetarme bereiding.
De dduurzaamheid kan ik nog niet beoordelen, maar hij doet heel degelijk aan.
Al met al dus een geweldig apparaat, een echte aanrader.