Philips HD9261 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips HD9261 op Kieskeurig.nl.

Slotje59 25-11-2020

Prima alternatief voor frituren en gezonder.

Geschreven voor: Philips HD9261

Altijd al iets willen hebben wat makkelijker en gezonder was dan die ouderwetse frituurpan. Met vervuilde olie en smerige handen...
Deze airfryer overtreft die verwachtingen. Simpel in gebruik en onderhoud, prima bakresultaten. Alle hulde aan de Philips mensen die dit ontwikkeld hebben, goed voorbeeld van perfecte home appliance.

durty harrij 04-11-2020

heerlijk om me te koken

Geschreven voor: Philips HD9261

het is even uit proberen maar dan gaat het ook goed je gaat van zelf steeds meer proberen of het ook in de airfryer gaat soms gaat het heel goed soms ook iets slechter maar dat is normaal zo is koken nu eenmaal en de recepten zijn makkelijk klaar te maken

H.B. 13-10-2020

Gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips HD9261

Sinds ik alleen ben heb ik er een gekocht. Vind hem erg gemakkelijk in het gebruik. Verder vindt ik de app met kookboeken heel handig

Ron63 27-03-2021

Voor ons geen optie

Geschreven voor: Philips HD9261

Een aantal malen gebruikt met of zonder speciale airfyrer snacks.
Het kan ons niet bekoren. Niet dat dit geen goed product zou zijn voor airfryer fanaten.
Integendeel het is een prima product..
Alleen kan het niet tippen qua bereiding en smaak van frites, kroketten, frikandellen of andere snacks aan een normale conventionele friteuse. Kan me ook niet voorstellen dat sporadisch gebruik van een friteuse per definitie ongezonder zou zijn dan een airfryer met al die extra toevoegingen in snacks om een beetje soortgelijk resultaat te kunnen krijgen? Kortom: prima product voor velen, echter niet voor ons.

Pluspunten

• Geen fritiuurvet vervangen

Minpunten

• Kan nooit tippen aan een friteuse

De kok 04-03-2021

Fijn product om te gebruiken voor meerdere doelei

Geschreven voor: Philips HD9261

Zeer gemakkelijk in het gebruik. Snel instelbaar in temperatuur en tijd. En zeker fijn als je een gerecht op twee verschillende temperaturen moet bereiden.

Annieck 03-03-2021

Geweldig

Geschreven voor: Philips HD9261

Zeer gemakkelijk in bediening, heb er al van alles mee geprobeerd, en ben zeker niet teleurgesteld over het product.

Scriba 13-02-2021

Hr.

Geschreven voor: Philips HD9261

Zit weliswaar nog in de leerfase van de onlangs aangeschafte airfryer maar duidelijk is al wel dat deze gebruiksvriendelijk is en dat de tot nu toe bereikte resultaten prima zijn.
Er is door ons nog veel te verkennen maar kan nu al zeggen een aanrader dus.

snijboon 05-02-2021

het is heel gemakkelijk

Geschreven voor: Philips HD9261

Gemakkelijk eten in doen en klaar. voor onderhoud is het heel moeilijk ten eerste we hebben geen vaatwasser . We krijgen de vetvlekken er niet af dat vind ik een groot nadeel

Trudy1 28-01-2021

Heel handig in gebruik

Geschreven voor: Philips HD9261

Alles makkelijk te bedienen, met daarbij voldoende uitleg. Makkelijk te reinigen, ook zonder vaatwasser.

Bananarama 27-01-2021

Handig en gezond

Geschreven voor: Philips HD9261

Heel makkelijk in gebruik. Gaat allemaal sneller dan in de oven dus wel aanpassen met bak tijden en temperatuur.

johan@69 25-01-2021

Had ik dit maar eerder geweten

Geschreven voor: Philips HD9261

Vanaf dag 1 al zeer tevreden. Heb de airfryer gekocht daar ik een normale frietpan een beetje beu was ( nieuw vet, schoonmaken, stank ) Eerste keer voor de friet en snacks uitgeprobeerd. Stond versteld van de smaak omdat de meningen daar over verschillen, in mijn geval niks te klagen. De airfryer word momenteel gebruikt voor kip, broodjes etc. je kunt er veel mee gewoon uitproberen. !!! TIP gebruik wel snacks bestemd voor de airfryer !!!

Wisla 26-11-2020

Airfrayer onmisbaar in de keuken

Geschreven voor: Philips HD9261

Waarom heb ik nu mijn zevende Airfrayer gekocht? 2 voor thuis, 2 voor buitenverblijf en twee voor mijn pingpong club en nu pas de nummer 7 de allernieuwste (super toestel).
Minpunt bij sommige is dat de mand niet proper te krijgen is.

Hemko 03-10-2020

Makkelijke bediening

Geschreven voor: Philips HD9261

Voordeel: Voeding is zeer smakelijk, fijn dat je geen frituur meer hoeft te gebruiken. Ik ga snel diverse accessoires kopen om ook te kunnen bakken.
Nadeel: het gewicht, voor mij eigenlijk iets te zwaar. Hij kan niet op mijn aanrecht blijven staan en moet steeds in een kast gezet worden.

Vander-Kroontje 31-08-2020

Airfryer

Geschreven voor: Philips HD9261

Dit is onze tweede airfryer. Met de app NutrU is het nog fijner.
vooral dat je geen extra vet toevoegt! patat, croquetten prima.
maar ook vis, groente en aardappel, het is een toevoeging