Philips HD9260 - Reviews

tile-enkel/dubbel
enkele pan
Gezinsgrootte
2-4 personen, meer dan 4 personen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips HD9260 op Kieskeurig.nl.

Hobbykok 28-09-2020

Snel, goed, praktisch en weinig energie nodig

Geschreven voor: Philips HD9260

Die airfryer werkt perfect. En als je huishouden krimpt van 4 naar twee personen dan heb je die grote hete luchtoven ineens minder vaak nodig voor je aardappelpartjes, lekkerbekjes, frietjes en andere hapjes. En dat de friteuse daarmee vervangen is... Top!

Koivissen 10-05-2020

Gebruik

Geschreven voor: Philips HD9260

Gemakkelijk in gebruik. Snel en goed te onderhouden. Aanrader voor iedere toekomstige airfryer koper.

Smurfje68 01-03-2021

Geweldige Hue aan/uit schakelaar

Geschreven voor: Philips HD9260

Zijn zeet blij mee kleine maar duidelijke uitleg en kan direct op de muur geplakt worden. Heel compleet.

Paula2021 26-02-2021

Geweldige airfryer!

Geschreven voor: Philips HD9260

Met deze airfryer kan je alle kanten op. Kippenpoten, broodjes, patat, snacks enz alles bereid deze airfryer in zeer korte tijd. Gebruik bij vette producten wel een spatdeksel om rook door vetspatten op het verwarmingselement te voorkomen. Compact apparaat uitstekend geschikt voor twee personen, bij meer personen neem de XXL.

Irene 17-02-2021

Voldoet aan onze (Bak)wensen

Geschreven voor: Philips HD9260

Bakt lekkere krokante frietjes, snacks en afbakbroodjes. De pan is redelijk goed schoon te houden, maar vetaanslag op het mandje laat zich moeilijk verwijderen.

H Maassen 13-02-2021

Airfryer xl, afblaas kooklucht

Geschreven voor: Philips HD9260

Wij hebben al enige jaren een airfryer, toen deze kapot gong hebben we en nieuwe aangekocht.
Wat mij verbaast is dat er nog steeds de luchtjes aan de bovenzijde worden afgeblazen terwijl er toch steeds meer mensen een kookplaat met of midden of zijafzuiging hebben.
Zou het niet handiger zijn hier een hulpstukje bij de leveren?
Volgens mij niet erg moeilijk om te maken

Goofy12.5 09-02-2021

Kerstcadeau

Geschreven voor: Philips HD9260

Met kerst de AF gekregen meteen mee aan de slag gegaan en wat verrassend hoe gemakkelijk eten bereiden ermee is.
Jammer dat ik niet eerder een AF wou

Marieke 04-02-2021

Het product heeft een lastige kenmerk

Geschreven voor: Philips HD9260

De Airfryer heeft geen slee meer. Dat is heel lastig met opschudden van de friet of andere producten. Schiet er telkens uit waardoor hij op de grond kan belanden.

Opa en oma 02-02-2021

Mooi

Mooie vormgeving.
Handig in gebruik.
Om goede frietjes te krijgen, is even uit proberen ( veel oefenen)
Ook fijn om broodjes in te bakken.

OetZitterd 25-01-2021

Lekker Snacken!

Geschreven voor: Philips HD9260

Eindelijk lekker snacken zonder dat gedoe met die vieze vettige olie. Buiten het feit dat het een stuk gezonder is ben je ook af van dat eeuwige schoonmaken van de frituurpan en onderdelen en over de smaak valt niet te twisten. Gewoon lekker. En ook nog eens vlug klaar. Nooit meer wat anders!

Bakker B 22-01-2021

goed apparaat

Geschreven voor: Philips HD9260

Gemakkelijk in te stellen. Snel op temperatuur. Inhoud is voor mij ruim voldoende. Gaard egaal. Kan in de vaatwasser.

Ron 14-01-2021

Airfryer xl geeft veel rookoverlast

Geschreven voor: Philips HD9260

Even een waarschuwing. Wij hebben onlangs een Philips airfryer XL gekocht en hebben al meerdere keren een keuken en huiskamer met vieze rook gekregen. Het blijkt om verbrand vet te gaan, dat tegen het verwarmingselement spat. Dat komt door een fout in de werking van het Philips apparaat. Ik heb daar nu bijna 2 weken over met Philips gesproken. Ze erkennen het euvel, maar kunnen ook niet anders. Het internet staat er vol van. Er zijn 2 opties. Ofwel een vetverminderaar of een spat/snack deksel. Kosten zo'n 25 eur.
Dat vind ik een slechte zaak van Philips. Dat moeten ze erbij leveren of duidelijk vermelden. Gaat mij niet om het geld, maar wel dat Philips de consument volkomen in de kou laat staan.

Minpunten

• Verwarmingselement lastig schoon te maken
  • Veel rookoverlast door vet op verwarmingselement

Izmir007 06-01-2021

Prachtig apparaat

Geschreven voor: Philips HD9260

Heerlijk lekker zonder vet. Frietjes, aardappelpartjes, kroketjes zijn krokant.
Veel te laat gekocht, hadden deze eerder moeten kopen.

Hans K 19-12-2020

Airfryers XL

Geschreven voor: Philips HD9260

Aifryers doen het geweldig goed geen twijfel over mogelijk.
Nadelen: Niet makkelijk te reinigen mn bij de verwarmingsspiraal.
Accessoires van de ene XL passen niet in de andere XL (9247 3n9260)

dansen 16-12-2020

heel slecht met de accessoires

Geschreven voor: Philips HD9260

Hij is ontzettend handig. Het grote probleem is dat de accessoires alleen geschikt zijn voor XXL. Ik heb meerdere besteld maar niets past. Als we dat hadden geweten, dan hadden we de XXL besteld.

Hakie 30 14-12-2020

De airfryer helpt gezond te eten

Geschreven voor: Philips HD9260

De maaltijd is snel klaar. De mogelijkheden erg groot. Het enige nadeel is dat de hulponderdelen slecht te krijgen zijn.

Bubbeltje 08-12-2020

Aanrader

Geschreven voor: Philips HD9260

Ik gebruik het toestel sinds kort en ben er tevreden over, alhoewel het nog zoeken is om juiste tijd in te stellen voor de verschillende producten.

GERVE 25-11-2020

Snel,kwaliteit en verrassend

Geschreven voor: Philips HD9260

Deze airfryer heeft ons verrast qua resultaat, we gebruiken hem voor zelf gesneden frites, zonder voorbehandeling en een klein beetje olie. Perfect eindproduct

Anoniem 23-11-2020

Prima airfryer, wel een gemis aan onderdelen

Geschreven voor: Philips HD9260

Wij beschikten al paar jaar over een Philips Airfryer, de oude serie nog. Deze beviel ons erg goed. Echter de pan werd steeds slechter. De bodembedekking liet los, de pan zat ook niet meer al te vast met risico dat de pan naar beneden kan vallen. Ook vonden we het jammer dat de pan net iets te klein was. Daarom deze Airfryer gekocht. Een heel goede aankoop. Voorverwarmen is niet meer nodig, scheelt toch weer energie. Prima kwaliteit, lekker snelle maaltijden op de tafel. Frietjes worden nu nog beter gebakken tov oude airfryer. Maar 1 groot nadeel, er is amper onderdelen beschikbaar voor deze airfryer. Bij de oude pan hadden we een grill-pan, deze heeft blijkbaar geen 1 die je kan bestellen. Dit vinden wij echt een groot nadeel, wij willen bv zalm en biefstuk op een grill-pan bakken!

Bensil99 17-10-2020

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips HD9260

Deze week voor de eerste maal de Airfryer gebruikt voor bittergarnituur. De hapjes kwamen er heerlijk krokant uit en geen last van bak geur. Dat er nog maar vele hapjes achteraan mogen komen....