Tefal Compact EY1018 heteluchtfriteuse - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Compact EY1018 heteluchtfriteuse op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,5

Wilma 12-02-2023

Is goed voor 2 personen staat in de beschrijving .er kan niet eens patat in voor 1 petsoon en na 20 minuten nog niet gaar en bruin .2x geprobeerd nu weggegooid .zonde van het geld

Minpunten

• Klein
  • Beschrijving onjuist

Patricia 10-09-2020

Niet goed over nagedacht

Hij is prettig in gebruik, maar heb 2 minpunten: allereerst onnodig om 5! Irritante piepjes te laten horen, wanneer hij klaar is. 2 of 3 piepjes zou meer dan genoeg zijn. Het grootste minpunt is, dat het apparaat niet uit te zetten is!! Wanneer ik bij schoonmaken van de bovenkant per ongeluk hem aan zet (tiptoetsen) kan ik m niet uitzetten. Ik kan hooguit naar 1 min verlagen, maar moet deze minuut met grote ergernis doorlopen, tot hij weer irritant gaat piepen. Echt raar, dat ik in het ergste geval dan de stekker eruit moet trekken om m direct uit te zetten!! . Ik vond de gebruiksaanwijzing meer een stripverhaal en zegt te weinig over hoe het apparaat werkt. Dat moet je zelf maar uitvogelen. Ik heb m aangeschaft vanwege de vormgeving, waar we ook de waterkoker van hebben. Ik had beter moeten rondkijken. Voor mij is het apparaat meer een compacte bron van ergernis

Pluspunten

• Mooie vormgeving

Minpunten

• Uitzetten alleen door stekker eruit te trekken
  • Te veel piepjes

Jan 18-05-2020

Kwetsbaar rooster

Gekozen op compactheid en gebruiksgemak. Een zeer zwak punt: de rubbertjes aan de buitenkant van het uitneembare rooster. Deze scheuren af. De eerste keer kreeg ik zonder probleem een nieuwe mee. Echter na twee keer gebruik hetzelfde probleem. Als dit type niet wordt verbeterd op dat punt schaf ik deze niet meer aan

Pluspunten

• Compact en licht
  • makkelijk schoon te maken
  • prima resultaat

Minpunten

• rubbers aan buitenkant rooster

F. Trouwen 15-10-2019

Compact

Dit apparaat heb ik gekozen omdat het fijn compact is en het er niet zo plastic-achtig uitziet.
De airfryer heeft daarom ook een vaste plaats in de keuken gekregen, staat heel mooi.
Ik was benieuwd naar het geluid en geur tijdens het gebruik, beiden valt gelukkig reuze mee
(dit staat nl. nergens beschreven) Geluid en reuk is minimaal.
Een dik tevreden klant