De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum GF431S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Een feestje is natuurlijk niet compleet zonder friteuse. Gelukkig zet je met de Inventum GF431S in een handomdraai snacks en frietjes op tafel. Het apparaat is namelijk uitgerust met een mandinhoud van 0,5l. Extra fijn is dat de Inventum GF431S beschikt over een koude zone. Dat betekent dat kruimels en kleine losse stukjes naar de koude bodem zakken. Hierdoor kunnen ze niet verbranden en blijft je olie langer vers. Ook mooi meegenomen: ondanks dat het schoonmaken van je frituurpan een vervelend klusje blijft, ben je dankzij de RVS-binnenkant van dit apparaat in ieder geval wel een stuk sneller klaar.

p**************@t********* 05-07-2021

Perfecte frituurpan...

Geschreven voor: Inventum GF431S

Fantastische pan die simpelweg doet wat-moet doen.....Zeer basic en daardoor zeer eenvoudig te reinigen. Wordt gebruikt zonder deksel waardoor geen waterdamp ontstaat. Onlangs gereinigd, op element na alles in de vaatwasser. De geemailleerde binnenpan kwam er geheel schoon uit (dat was met de vorige RVS-pan anders). Zeer aanbevolen!!

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken
  • geemailleerde binnenpan
  • zeer compact ondanks 3 ltr inhoud

Minpunten

• geen

Jeanne 03-01-2021

Blij mee

Geschreven voor: Inventum GF431S

Wij wilden een kleinere frituurpan en vooral een, die makkelijk schoon te maken is. Dat hebben we met deze frituurpan gevonden. Het frituren geeft een prima resultaat. Vet blijft lang schoon en wil/moet je het vet verschonen dan is dat zo gebeurd. De meeste onderdelen kunnen in de vaatwasser, wat ook heel prettig is. Omdat de pan niet zo groot is, is deze ook makkelijk op te bergen. Het handvat van het frituurmandje kun je naar binnen klappen, maar dan komt dat handvat wel in de olie. Dus wel goed opletten als je de pan aanzet dat je het handvat eerst uitklapt (anders smelt het handvat) en even afveegt ( anders druipt er olie van het handvat op het aanrecht).

Review 13-09-2020
Wij wilden een kleinere friteuse. Onze oude friteuse werd wat te groot voor ons en was ook niet zo handzaam. Deze Inventum GF431 doet compleet aan onze verwachtingen. Niet zo zwaar, minder olie (makkelijker om te verversen) en een prima resultaat bij het frituren. En daarbij kunnen de belangrijkste onderdelen in de vaatwasser. Hadden wij deze friteuse maar eerder gekocht, dat had heel wat schrobwerk gescheeld.

Marielle 02-01-2021

Frituurpan met goed prijs-kwaliteitsverhouding!

Geschreven voor: Inventum GF431S

Een zeer gebruiksvriendelijke frituurpan. Goede prijs - kwaliteitsverhouding en makkelijk schoon te maken.

Jesse Heeremans 02-06-2020

Prijs en kwaliteit is toppie

Geschreven voor: Inventum GF431S

Fijne frituur degelijke Compact mooie design prijs en kwaliteit is toppie wordt redelijk snel warm gebruiksvriendelijk makkelijk te gebruiken ik ben zeer tevreden over dit product dus een aanrader

• Snel warm
  • Niet zo duur
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Geen minpunten

Jacco 02-01-2020

Een zeer goede frituurpan van Inventum

Geschreven voor: Inventum GF431S

Bij het zoeken naar een frituurpan, en zoeken op het internet zijn we uitgekomen bij de Inventum GF431S.
Uitgeprobeerd en een zeer geslaagde aankoop. Mooie krokante frietjes en snacks met een krokant laagje. Wij raden dit product aan

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Krokante frietjes

Broers 16-12-2019

mooi van vorm , gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Inventum GF431S

mooie prijs,makkelijke vorm,fijn in gebruik,bakt ze heerlijk bruin ,goed en handig schoon te maken,dus een aanrader voor iedereen!!

passie1968 03-05-2019

Mooie compacte friteuse

Geschreven voor: Inventum GF431S

Super mooie friteuse. handig in gebruik en heel handig doordat deze kleiner is dan de standaard frituurpan. Hierdoor verbruik je minder olie. Ook voor de kleinere huishoudens zeer geschikt. de frituurpan kun je heel gemakkelijk goed schoonhouden. Een goede frituurpan voor een goede prijs

Pluspunten

• compact
  • goede afwerking
  • temperatuur goed leesbaar
  • makkelijk schoon te houden

Fayez Tannous 07-01-2019

friteuse avec zone froide

Geschreven voor: Inventum GF431S

Dit merk heeft een goede reputatie.Ik heb dit zelf al geprobeerd en gaf wat ik verwachtte dus adviseer ik de anderen om het te kopen.

Pluspunten

• Snel frituren
  • Goedkoop

Minpunten

• De vorm is verticaal.
  • Deksel van plastic

Mike 17-09-2018

Fijne friteuse

Geschreven voor: Inventum GF431S

Een friteuse met goede reviews.Alleen de opschrift met 3 liter inhoud is een beetje misleidend.Dit betreft het totale inhoud dus niet het frituurvet.
Het is een compacte model voor de kleinere gezinnen.

Pluspunten

• 2200 watt
  • mooie design

Minpunten

• plastic deksel

Mimike 16-04-2016

Vervang friteuse

Geschreven voor: Inventum GF431S

Vorige friteuse plots defect. De vervanger is: Inventum GF431S, Doet echt wat hij hoort te doen inclusief snel opwarmen en een tegen een zéér betaalbare prijs.

Joha 02-01-2016
Geschreven voor: Inventum GF431S

Doet goed wat ie moet doen. Snel warm en erg goed en makkelijk schoon te maken. Klein en compact, dus makkelijk op te bergen.

Ann 30-12-2015
Geschreven voor: Inventum GF431S

Zeer goed en gauw heet en als de klein kinderen komen oma patat en dan is het smullen geblazen. En verder lekker compact ,en ook voor de vaat was machine.
Lekker toch