Inventum GF431S - Reviews

Aantal pannen
Regelbare thermostaat

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum GF431S op Kieskeurig.nl.

Een feestje is natuurlijk niet compleet zonder friteuse. Gelukkig zet je met de Inventum GF431S in een handomdraai snacks en frietjes op tafel. Het apparaat is namelijk uitgerust met een mandinhoud van 0,5l. Extra fijn is dat de Inventum GF431S beschikt over een koude zone. Dat betekent dat kruimels en kleine losse stukjes naar de koude bodem zakken. Hierdoor kunnen ze niet verbranden en blijft je olie langer vers. Ook mooi meegenomen: ondanks dat het schoonmaken van je frituurpan een vervelend klusje blijft, ben je dankzij de RVS-binnenkant van dit apparaat in ieder geval wel een stuk sneller klaar.

Mike 17-09-2018

Fijne friteuse

Geschreven voor: Inventum GF431S

Een friteuse met goede reviews.Alleen de opschrift met 3 liter inhoud is een beetje misleidend.Dit betreft het totale inhoud dus niet het frituurvet.
Het is een compacte model voor de kleinere gezinnen.

Pluspunten

• 2200 watt
  • mooie design

Minpunten

• plastic deksel

Ann 30-12-2015

Zeer goed en gauw heet en als de klein kinderen komen oma patat en dan is het smullen geblazen. En verder lekker compact ,en ook voor de vaat was machine.
Lekker toch

passie1968 03-05-2019

Mooie compacte friteuse

Geschreven voor: Inventum GF431S

Super mooie friteuse. handig in gebruik en heel handig doordat deze kleiner is dan de standaard frituurpan. Hierdoor verbruik je minder olie. Ook voor de kleinere huishoudens zeer geschikt. de frituurpan kun je heel gemakkelijk goed schoonhouden. Een goede frituurpan voor een goede prijs

Pluspunten

• compact
  • goede afwerking
  • temperatuur goed leesbaar
  • makkelijk schoon te houden

Mimike 16-04-2016

Vervang friteuse

Geschreven voor: Inventum GF431S

Vorige friteuse plots defect. De vervanger is: Inventum GF431S, Doet echt wat hij hoort te doen inclusief snel opwarmen en een tegen een zéér betaalbare prijs.

Jesse Heeremans 02-06-2020

Prijs en kwaliteit is toppie

Geschreven voor: Inventum GF431S

Fijne frituur degelijke Compact mooie design prijs en kwaliteit is toppie wordt redelijk snel warm gebruiksvriendelijk makkelijk te gebruiken ik ben zeer tevreden over dit product dus een aanrader

• Snel warm
  • Niet zo duur
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Geen minpunten

Jacco 02-01-2020

Een zeer goede frituurpan van Inventum

Geschreven voor: Inventum GF431S

Bij het zoeken naar een frituurpan, en zoeken op het internet zijn we uitgekomen bij de Inventum GF431S.
Uitgeprobeerd en een zeer geslaagde aankoop. Mooie krokante frietjes en snacks met een krokant laagje. Wij raden dit product aan

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Krokante frietjes

Joha 02-01-2016

Doet goed wat ie moet doen. Snel warm en erg goed en makkelijk schoon te maken. Klein en compact, dus makkelijk op te bergen.

Broers 16-12-2019

mooi van vorm , gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Inventum GF431S

mooie prijs,makkelijke vorm,fijn in gebruik,bakt ze heerlijk bruin ,goed en handig schoon te maken,dus een aanrader voor iedereen!!

Fayez Tannous 07-01-2019

friteuse avec zone froide

Geschreven voor: Inventum GF431S

Dit merk heeft een goede reputatie.Ik heb dit zelf al geprobeerd en gaf wat ik verwachtte dus adviseer ik de anderen om het te kopen.

Pluspunten

• Snel frituren
  • Goedkoop

Minpunten

• De vorm is verticaal.
  • Deksel van plastic