Inventum GF500HLD - Reviews

enkele pan
Gezinsgrootte
meer dan 4 personen
  • Best Reviewed nov 2020

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum GF500HLD op Kieskeurig.nl.

Met de Inventum GF500HLD kies je voor verantwoord snacken. Je maakt dankzij de mandinhoud van maar liefst 2l in een mum van tijd gerechten klaar voor het hele gezin. Daarbij komen ook de handige display met indicatoren voor resttijd en temperatuur goed van pas. Evenals de acht automatische programma’s. Goed om te weten: met de Inventum GF500HLD maak je veel meer klaar dan enkel snacks. Het koken met hete lucht laat je ook vlees, vis en groente bereiden, uiteraard zonder frituurolie. En als je uitgegeten bent, zet je de uitneembare pan en mand gewoon lekker in de vaatwasmachine.

Youp & Harley 30-07-2020

Topper deze air-fryer van Inventum

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Een topper deze air-fryer . De digitale bediening werkt erg prettig en is duidelijk. Je kunt kiezen uit verschillende voorgeprogrammeerde menu's zoals friet, vlees, vis etc. Daarnaast kun je ook je eigen instelmogelijkheden kiezen. De RVS vinden wij een luxere uitstraling geven en het onderhoud is heel fijn omdat zowel de pan als het mandje in de vaatwasser kunnen. Ook een duidelijke gebruikshandleiding erbij .Wij gebruiken hem vooral voor ons tweeën, maar heeft ook voldoende inhoud en capaciteit voor 4 personen. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Makkelijk schoonmaken

Ronald Zonneveld 23-02-2020

De mooiste, en makkelijkst schoon te maken airfryer

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Erg mooi design, goed schoon te maken en de kwaliteit van het eten is erg goed.
Als ultieme test een zak van 750 gram in 1 keer klaargemaakt. De patat komt er knapperig uit. Erg geschikt voor grote gezinnen dus(4 personen of meer)
Ook wordt hij aan de onderzijde niet warm waardoor je hem gewoon op je kunststof/granieten aanrecht kunt zetten.
doordat hij zo eenvoudig is schoon te maken loop je nooit het risico dat je afbakbroodjes ruiken naar de patat van gister.

• Makkelijk schoon te maken
  • patat knapperig

Rodjer 12-10-2020

Prima betrouwbaar product

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Eerst dachten we is dit wel wat? achteraf hadden we het natuurlijk veel eerder moeten aanschaffen! ,betrouwbaar merk, bovendien een zeer aantrekkelijke prijs,en een gemakkelijk te bedienen apparaat, Frites, snacks, vlees ,kip, van alles al geprobeerd natuurlijk, kan niet anders zeggen uitstekend! geen gedoe meer met frituurvet, geen luchtjes meer in de woning, en ziet er bovendien prachtig uit! top! zeer tevreden , dus twijfel niet!

Pluspunten

• Bedienning
  • Uiterlijk

peter 26-08-2020

super fijne friteuse

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

super fijne friteuse voor een goede prijs.
Werkt prima , eenvoudig in gebruik en heeft een grote mand.
wij zijn er erg blij mee.

Pluspunten

• grote mand
  • eenvoudige bediening

Eja 18-06-2020

Top

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Gemakkelijke bediening , groot genoeg en vele mogelijkheden , lekker krokante frites , echt top .
Ook blijft er geen geur achter wat mijn vorige Airfryer wel deed , echt een pluspunt . Geweldig product

gita 06-05-2020

geweldig design

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

alle producten perfect gefryed en perrfect bereid heel erg smakelijk en smaakvol uitziend voedsel perfect

Saskia 05-01-2020

Veel opties, mooi design

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Ik heb het product eerder bij mijn ouders gebruikt en merkte dat het heel fijn werkt. Vandaar dat ik het ook heb aangeschaft. Nu hoef ik voorlopig geen oven te kopen want ik maak hier alles in. Frietjes worden knapperig, worstenbroodjes ook, maar ook andere lekkere gerechten. Aanradertje! En een mooi design voor in de keuken.

• Veel mogelijkheden

Ferdinand 14-08-2019

Naar luchtje en bijsmaak

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Ik heb de Airfryer nu een paar weken in huis en nu een tegen de tien keer gebruikt maar er blijft een naar chemisch luchtje vrijkomen. Terwijl ik de airfryer volgens de gebruiksaanwijzing in gebruik heb genomen door de airfryer 20 minuten op de hoogste stand aan te zetten om de beschermingslaag op het element te verwijderen. Helaas blijft het luchtje nog steeds vrijkomen en je proeft het ook min of meer terug op het eten.

Voor de rest doet de airfryer het goed.

Pluspunten

• snel op temperatuur
  • de bak en mandje kunnen in de afwasmachine

Willemien 09-09-2020

Mooie airfryer

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Knapperige frites en snacks mooie vormgeving een goede koop hoop dat ik er nog veel gerechten mee kan maken want je kan zo veel meer met de airfryer

Ton 09-06-2020

Blijft stinken en bijsmaak

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Na ruime tijd genomen te hebben om de beschermlaag te verwijderen volgens de gebruiksaanwijzing, blijft de Airfryer chemisch stinken, zelfs na meermaals gebruik.
De friet heeft een bijsmaak hierdoor. Jammer, verder werkt deze goed. Als de reuk niet verdwijnt, dan wil ik hem terugsturen.

jwvdt 14-12-2020

De geur verdwijnt en dat duurt langer dan wordt aangegeven. Het is en blijft een goed apparaat voor een nette prijs zeker als je gaat vergelijken met b.v. de airfryer van Ph. Ilips.

Jean 28-05-2020

Hetelucht friteuse GF500HLD

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Prachtig product! Goede resultaten.
Zeer geschikt alternatief voor de veel duurdere Philips varianten.

Pluspunten

• Grootte (tot wel 2 kg friet)

Rina 03-03-2021

Super toestel!

Prijs/kwaliteit is perfect.
Grootte van de inhoudsbak is wat er wordt beweerd. Je kan 1,400 gram frieten bakken of een hele kip zonder problemen.
Heel eenvoudig en gemakkelijk schoon te maken.
Gebruik hem 4 a 5 maal per week.

• Eenvoudig schoon te maken
  • Veilig en eenvoudig in gebruik

Vince 16-02-2021

Heerlijke frituur hapjes

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Prijs-kwaliteit is dit een topproducten. Ik zou geen andere willen. De banktijd is veel korter dan in een oven. Frituur hapjes en frietjes zijn lekker krokant. Ook scampies is deze airfryer maken is geen enkel probleem.

Pluspunten

• Voorverwarmen
  • Touch

Peter Steijns 20-01-2021

Perfecte vervanger friteuse

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Na vele revieuws gelezen te hebben, zelf de test uitgevoerd bij een 2e handsje. Inmiddels al 2 nieuwe gekocht. Blij met dit keuken apparaat. Een toegevoegde waarde in de keuken waar de combi magnetron onder moet lijden ;) Werkt zoals omschreven. Smaak ligt hoofdzakelijk aan de kwaliteit van producten, vooral bij snacks of bewerkte producten. Vlees, vis, gevogelte en groente super snel klaar met smaak zonder extra VET. Ik pas het inmiddels toe in mijn cholestorol verlagend dieeet. Alles wat warm, gegaard, gegrild, gekookt of gebakken moet worden gaat met deze Airfryer van Inventum !! (Maakt het leven makkelijK)

Pluspunten

• Kwaliteit

IKnow 29-12-2020

Een zeer goede Airfryer voor een normale prijs!

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

3x een Philips gehad, nu een Inventum.
Heel eerlijk, ziet er zoveel beter uit dan de Philips, mooi geborsteld aluminium, ook de bovenkant wat direct zoveel meer klasse uitstraalt!
Op de lade zit een beveiliging waardoor de deze Airfryer direct stopt bij het opentrekken, handige voorkeuzemenu. Vis, Snacks en Patat geprobeerd, echt super knapperig!
Deze Inventum is echt waar voor zijn geld, mag echt wel gezien worden in je keuken ;-D

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Bakt fantastisch!
  • Geborsteld RVS
  • Beveiliging
  • Voorkeuze programma's

Rick 15-12-2020

Top Apparaat!

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Meteen uitgeprobeerd en wat een top apparaat,heerlijke krokante kroketten en knapperige frites.De Airfryer heeft een mooi design en is zeer ruim.

Pluspunten

• mooi design
  • alles heerlijk knapperig

v heerden 12-12-2020

groot scherm , mooie uitstraling

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

mooie gebruiksvriendelijke airfryer duidelijke display en mooi uiterlijk rvs look, goede gebruiksmogelijkheden , en een degelijk aparaat, klein minpuntje is het openen en sluiten van de lade maar dit kan ook een kwestie van wennen zijn

Pluspunten

• degelijk
  • mooi uiterlijk rvs

Ruben 06-12-2020

Oer degelijk en voldoet aan alle verwachtingen.

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Perfect apparaat. Dit hadden we eerder moeten weten. We doen echt alles in de airfryer van broodjes tot verse patat. Met ons gezin van 6 heeft dit apparaat meer dan genoeg capaciteit, daarbij is die ook erg makkelijk in gebruik door de programma's en touch bediening. Het apparaat zelf ziet en voelt erg degelijk door de RVS onderdelen.

Kortom erg goed en degelijk apparaat. Geen moment spijt gehad van deze aankoop!

Pluspunten

• Degelijk onderdelen/design
  • Makkelijk in gebruik.

JanZ 30-11-2020

Aanwinst in de keuken

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Was lang tegen een airfryer. Had twijfels over smaakkwaliteit. Uiteindelijk toch deze gekocht. En ben helemaal om en heb spijt dat ik niet eerder tot aanschaf ben overgegaan. Heerlijke knapperige loempia's, afbakbroodjes en oliebollen. Doorslaggevend waren ook de zelfgemaakte aardappelblokjes. Super. Apparaat ziet er mooi uit en de bediening eenvoudig. Geen geuroverlast zoals bij friteuse. Aanrader

Pluspunten

• Groot volume

Rick 24-11-2020

Perfecte Airfryer groot formaat

Geschreven voor: Inventum GF500HLD

Bij familie in werking gezien en zeer verrast door de goede eigenschappen, zeker met de hoeveelheden welke bereid kunnen worden in de Airfryer.
Het product is een aanwinst in de keuken, niet alleen door de gebruiksmogelijkheden , maar ook het ontwerp.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • gebruiks formaat