Bosch Serie 2 HGD74W555N inox

5,3

• Slecht

Giorgakis 22-05-2018

Boven verwachting

Het valt op dat de gaskookplaat duidelijk meer warmte produceert van ons oude kooktoestel. Zelfs op de spaarstand is de warmte voldoende om te koken.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Dynand 03-10-2016

goed product

ben er zeer tevreden mee makkelijk in gebruik alleen is het wel jammer dat er geen informatie te vinden was over de gas aansluiting nu moest ik naar de winkel om hier een verloop stuk voor te halen want de oude aansluiting was te groot. Anders had ik deze geprobeerd er bij te bestellen.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

FA 26-06-2016

Mooie gasfornuis, maar wel moeilijk schoon te krijgen

5,3
Wij hebben dit gasfornuis gekozen vanwege de veel functies wat hij heeft en wij wilden dit keer perse en zilveren, omdat wij onze hele keuken met zilveren apparatuur hebben ingericht. Helaas hebben wij na ruim 2 weken (gisteren pas voor het eerst gebruikt en vandaag voor het eerst proberen schoon te maken) al spijt dat wij voor een zilveren zijn gegaan. De paar spetters na het koken zijn moeilijk schoon te krijgen (het lijkt meer op roest) en als je een klein beetje de ruwe kant van een sponsje gebruikt, dan krijg je al direct ontzettend zichtbare krasjes. Kortom aangegeven het product retour te willen sturen en alsnog een witte gasfornuis voor in de plaats te willen.