Bosch Serie | 2 HGD74W555N inox - Reviews

Hoogte
85 cm
Breedte
60 cm

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

5,3

• Slecht

Dynand 03-10-2016

goed product

ben er zeer tevreden mee makkelijk in gebruik alleen is het wel jammer dat er geen informatie te vinden was over de gas aansluiting nu moest ik naar de winkel om hier een verloop stuk voor te halen want de oude aansluiting was te groot. Anders had ik deze geprobeerd er bij te bestellen.
Oorspronkelijk gepost op Bosch

FA 26-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie gasfornuis, maar wel moeilijk schoon te krijgen

5,3
Wij hebben dit gasfornuis gekozen vanwege de veel functies wat hij heeft en wij wilden dit keer perse en zilveren, omdat wij onze hele keuken met zilveren apparatuur hebben ingericht. Helaas hebben wij na ruim 2 weken (gisteren pas voor het eerst gebruikt en vandaag voor het eerst proberen schoon te maken) al spijt dat wij voor een zilveren zijn gegaan. De paar spetters na het koken zijn moeilijk schoon te krijgen (het lijkt meer op roest) en als je een klein beetje de ruwe kant van een sponsje gebruikt, dan krijg je al direct ontzettend zichtbare krasjes. Kortom aangegeven het product retour te willen sturen en alsnog een witte gasfornuis voor in de plaats te willen.