Indesit F084574 rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Indesit F084574 rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

c********@m***** 17-05-2021

Teleurgesteld van de kwaliteit van de onderdelen

Echt een top fornuis , was er zo blij mee al bijna 2 jaar ...MAAR
Bij de oven deur is een schroef er uit gegaan ongemerkt en de glas was ingevallen dus hij ging niet meer dicht ( en nee je hoef niet hard open te trekken of dicht aangezien hele handig system heeft ) dus deze apparaat is echt helemaal geweldig maar echt nog NOOIT meegemaakt dat een fornuis uit elkaar valt door hoe slechts kwaliteit schroeven er in heeft , de schroeven zijn echt te kort voor waar ze zitten en hoppa kosten me 130 rekening van de monteur
Geen duurzame apparaten dus weet niet of ik iemand kan aanbevelen is iedereen z’n eigen keus natuurlijk maar
voor de rest echt een geweldig programma en mooie platte vlammen 👌🏼

Ilona Storcken 09-05-2019

Gasfornuis

Geschreven voor: Indesit F084574 rvs

Super blij ermee. Lekker breed fornuis, waardoor de pannen goed op je fornuis staan.
Ruime oven met 1 bakplaat en 2 roosters.

Pluspunten

• Wokbrander
  • Lade onderin

Minpunten

• Geen minpunten

R. Klaasen 11-09-2018

Al 10 jaar

Geschreven voor: Indesit F084574 rvs

Voor prijs/kwaliteit verhouding is deze erg goed. Ik heb inmiddels al een nieuwe gekocht, maar was zeker tevreden over de Indesit.

Pluspunten

• Fraaie vormgeving
  • Gemakkelijk te gebruiken
  • Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Minpunten

• Oven is lastig schoon te krijgen
  • Zelfde geld voor de gaspitten

fornuis 24-12-2016

fornuis Indesit

Geschreven voor: Indesit F084574 rvs

Mooi fornuis. Goede prijs - kwaliteitsverhouding. Ik vind alleen de achterplaat niet mooi; te donker. Had liever matglas gehad.

Lvdluna 22-12-2016

Mooi en functioneel gasfornuis.

Geschreven voor: Indesit F084574 rvs

Mooi fornuis, goede degelijke constructie en gaspit rooster. Pannen kunnen goed naast elkaar staan. Mooie grote oven met 2 roosters en bakplaat en een paar leuke opties mbt het gebruik, zoals een pizza stand. Wel heel vervelend dat onze toch gewoon standaard gasaansluiting niet paste. Moesten eerst weer naar de witgoedzaak om nieuwe slang en aansluiting te kopen. Je zou verwachten dat alles standaard is maar helaas. Op dit na, tot nu toe, erg tevreden

Pluspunten

• Mooie goede oven
  • Ruimte voor de pannen

Minpunten

• Gasaansluiting

Mevr Haeren 21-12-2016

Mooi design.

Geschreven voor: Indesit F084574 rvs

Wij hebben zojuist de Indesit I6TMH5AG(X)/NL Gasfornuis ontvangen, we zijn er zeer tevreden over, en vooral ook de duidelijk in het bezorgen vinden wij heel prettig. Je weet exact hoe laat ze komen en zelf wie er komen. Grote klasse.

Latenwekoken 16-06-2016

mooi ding dat fornuis

Geschreven voor: Indesit F084574 rvs

Alleen de electrische ontsteking is vervelend. Moet dan die knop een aantal seconden ingedrukt houden.

hans 07-06-2016

heel goed apparaat

Geschreven voor: Indesit F084574 rvs

gebruiks vriendelijk, veel mogelijk heden, makkelijk in onderhoud,mooi apparaat,redelijk prijs kwaliteits verhouding,voldoende accessoires bij geleverd, goede en mooie wokbrander

Kuiper 06-06-2016

Mooie grote fornuis

Geschreven voor: Indesit F084574 rvs

Het ziet er degelijk uit en ook de pannen passen mooi bij elkaar. de oven werkt erg goed en snel.
Uiterlijk van het fornuis is ook mooi om te zien.

pieter lewiszong 27-10-2015
Geschreven voor: Indesit F084574 rvs

Vroeger een Etna gehad daarna een Atag maar dit is toch de beste alles werkt uitstekend .
Krachtige branders oven met vele mogelijkheden.

HTuran 26-05-2015
Geschreven voor: Indesit F084574 rvs

Bij Mediamarkt aangeschaft. Nog voor het aanschaffen de reviews gelezen en tot mijn verbazing waren er veel mensen die er toch niet zo tevreden mee waren. Het zou een hele vieze geur achterlaten of gewoon niet aan de verwachtingen doen maar dat is allemaal niet waar! Mijn moeder en ik zijn er absoluut tevreden mee. Sinds dag 1 helemaal geen last gehad van vieze geurtjes, fornuis werkt prima en het eten wordt goed voorbereid. Zo veel functies waarover je kan beschikken. Perfecte oven en goedkoop nog ook, wij zijn er heel erg blij mee. Bedankt!

TCH 20-05-2015
Geschreven voor: Indesit F084574 rvs

Makkelijk schoon te houden. Voldoende afstand tussen de gaspitten waardoor pannen goed passen. Oven heeft voldoende functies en de opberglade onderin is erg fijn.

idRonald1964 12-05-2015
Geschreven voor: Indesit F084574 rvs

Zeer fraai design met veel mogelijkheden van ovengebruik. Enorm veel ruimte om pannen te plaatsen ten opzichte van onze oude kookplaat, geen gedring meer, het past allemaal ruim. Ook aan veiligheid is gedacht. Duurzaamheid moet nog blijken aangezien we het fornuis net hebben, maar tot zover een aanrader voor wie net wat meer wil.

Stef1337 11-05-2015
Geschreven voor: Indesit F084574 rvs

We waren op zoek naar een " gewoon " fornuis en toen werd deze aangeraden, we waren nog nooit zo onder de indruk van een fornuis.
Meer verschillende standen in de warmeluchtoven dan waar wij uberhaupt het bestaan vanaf wisten, zelfs een snelkook optie voor snacks (zoals airfryers dat hebben) .
In eerste instantie dacht ik dat het met zoveel functies moeilijk te bedienen zou zijn, maar nee hoor, dat gaat 1,2,3 met een draai van de knop!
Het ziet er ook nog eens gelikt uit, mooi strak en ook makkelijk schoon te houden.

Ljiljana01 10-05-2015
Geschreven voor: Indesit F084574 rvs

Fornuis is pas gisteren afgeleverd tot zover zijn we tevreden al paar keer oven gebruikt en natuurlijk kookplaat.

wine23 09-05-2015
Geschreven voor: Indesit F084574 rvs

Zonder meer de mooiste voor zijn geld. En ja, op rvs zie je alles, maar rvs is wel heel erg mooi. Makkelijk in het gebruik en veel mogelijkheden voor heel weinig geld. ( oke, pas 2x gebruikt ) Maar we zijn er super blij mee.
Dit is de beste koop voor zo'n laag bedrag.

sanitater 08-05-2015
Geschreven voor: Indesit F084574 rvs

Het fornuis net gekocht, op het oog mooi en netjes in het RVS. Vingervlekken zijn wel snel zichtbaar. Grote wokbrander!

samsam123 06-05-2015
Geschreven voor: Indesit F084574 rvs

Heel goed fornuis, makkelijk in gebruik, goed schoon te houden. Ziet er mooi uit dus staat goed in mijn keuken.

j & j 05-05-2015
Geschreven voor: Indesit F084574 rvs

De Indesit is nog maar een paar weken in ons bezit. Het fornuis heeft een mooie vormgeving en is daarnaast makkelijk in gebruik. Het fornuis is makkelijk schoon te houden.

Ratjetoe911 05-05-2015
Geschreven voor: Indesit F084574 rvs

Was goede vervanging voor ouder gasfornuis van 20 jaar oud. Moderne vormgeving en makkelijk onderhoud

Gabrielle33 05-05-2015
Geschreven voor: Indesit F084574 rvs

Wij hebben dit gasfornuis nu een aantal weken in bezit en hij bevalt ons erg goed. er zitten erg veel standen op bij de oven om verschillende dingen te bakken. ook de wokbrander is erg handig.

GerritGteB. 04-05-2015
Geschreven voor: Indesit F084574 rvs

Prima compact fornuis en fijne oven, door de talrijke mogelijkheden aanwezig op het fornuis al veel diverse en heerlijke gerechten op tafel kunnen zetten.

FamBos 04-05-2015
Geschreven voor: Indesit F084574 rvs

Prima fornuis met goed regelbare gaspitten, die bovendien zeer praktisch geplaatst zijn. De gietijzeren pannendrager is stabiel en makkelijk door z'n 2 delen te verwijderen.Hierdoor is het kookgedeelte makkelijk schoon te maken.
De oven komt snel op temperatuur.

Gini1951 03-05-2015
Geschreven voor: Indesit F084574 rvs

Hebben dit gasfornuis net in huis en zijn heel enthousiast over alle mogelijkheden en gebruiksgemak van dit apparaat. Het gasfornuis staat ook heel mooi in onze keuken. Kan niet anders zeggen voor ons op alle fronten een 10.

Carlos Prieto 28-04-2015
Geschreven voor: Indesit F084574 rvs

Gemakkelijk ,mooi en stevig gewoon Goed ,een is heel voeg om schoon te maken en verhaal de binnen glas die kan eruit om schoon te maken. Geweldig apparaat.