Indesit I6TMH5AG(X)/NL - Reviews

elektrisch

8,9

Latenwekoken 16-06-2016 Product paar dagen in bezit

mooi ding dat fornuis

Alleen de electrische ontsteking is vervelend. Moet dan die knop een aantal seconden ingedrukt houden.

hans 07-06-2016 Product paar dagen in bezit

heel goed apparaat

gebruiks vriendelijk, veel mogelijk heden, makkelijk in onderhoud,mooi apparaat,redelijk prijs kwaliteits verhouding,voldoende accessoires bij geleverd, goede en mooie wokbrander

Kuiper 06-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie grote fornuis

Het ziet er degelijk uit en ook de pannen passen mooi bij elkaar. de oven werkt erg goed en snel.
Uiterlijk van het fornuis is ook mooi om te zien.

pieter lewiszong 27-10-2015 Product paar weken in bezit

Vroeger een Etna gehad daarna een Atag maar dit is toch de beste alles werkt uitstekend .
Krachtige branders oven met vele mogelijkheden.

HTuran 26-05-2015 Product maand in bezit

Bij Mediamarkt aangeschaft. Nog voor het aanschaffen de reviews gelezen en tot mijn verbazing waren er veel mensen die er toch niet zo tevreden mee waren. Het zou een hele vieze geur achterlaten of gewoon niet aan de verwachtingen doen maar dat is allemaal niet waar! Mijn moeder en ik zijn er absoluut tevreden mee. Sinds dag 1 helemaal geen last gehad van vieze geurtjes, fornuis werkt prima en het eten wordt goed voorbereid. Zo veel functies waarover je kan beschikken. Perfecte oven en goedkoop nog ook, wij zijn er heel erg blij mee. Bedankt!

TCH 20-05-2015 Product paar dagen in bezit

Makkelijk schoon te houden. Voldoende afstand tussen de gaspitten waardoor pannen goed passen. Oven heeft voldoende functies en de opberglade onderin is erg fijn.

idRonald1964 12-05-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer fraai design met veel mogelijkheden van ovengebruik. Enorm veel ruimte om pannen te plaatsen ten opzichte van onze oude kookplaat, geen gedring meer, het past allemaal ruim. Ook aan veiligheid is gedacht. Duurzaamheid moet nog blijken aangezien we het fornuis net hebben, maar tot zover een aanrader voor wie net wat meer wil.

Stef1337 11-05-2015 Product paar weken in bezit

We waren op zoek naar een " gewoon " fornuis en toen werd deze aangeraden, we waren nog nooit zo onder de indruk van een fornuis.
Meer verschillende standen in de warmeluchtoven dan waar wij uberhaupt het bestaan vanaf wisten, zelfs een snelkook optie voor snacks (zoals airfryers dat hebben) .
In eerste instantie dacht ik dat het met zoveel functies moeilijk te bedienen zou zijn, maar nee hoor, dat gaat 1,2,3 met een draai van de knop!
Het ziet er ook nog eens gelikt uit, mooi strak en ook makkelijk schoon te houden.

Ljiljana01 10-05-2015 Product paar dagen in bezit

Fornuis is pas gisteren afgeleverd tot zover zijn we tevreden al paar keer oven gebruikt en natuurlijk kookplaat.

wine23 09-05-2015 Product paar dagen in bezit

Zonder meer de mooiste voor zijn geld. En ja, op rvs zie je alles, maar rvs is wel heel erg mooi. Makkelijk in het gebruik en veel mogelijkheden voor heel weinig geld. ( oke, pas 2x gebruikt ) Maar we zijn er super blij mee.
Dit is de beste koop voor zo'n laag bedrag.

sanitater 08-05-2015 Product paar dagen in bezit

6,7
Het fornuis net gekocht, op het oog mooi en netjes in het RVS. Vingervlekken zijn wel snel zichtbaar. Grote wokbrander!

samsam123 06-05-2015 Product paar weken in bezit

Heel goed fornuis, makkelijk in gebruik, goed schoon te houden. Ziet er mooi uit dus staat goed in mijn keuken.

j & j 05-05-2015 Product paar weken in bezit

De Indesit is nog maar een paar weken in ons bezit. Het fornuis heeft een mooie vormgeving en is daarnaast makkelijk in gebruik. Het fornuis is makkelijk schoon te houden.

Ratjetoe911 05-05-2015 Product paar dagen in bezit

Was goede vervanging voor ouder gasfornuis van 20 jaar oud. Moderne vormgeving en makkelijk onderhoud

Gabrielle33 05-05-2015 Product paar weken in bezit

Wij hebben dit gasfornuis nu een aantal weken in bezit en hij bevalt ons erg goed. er zitten erg veel standen op bij de oven om verschillende dingen te bakken. ook de wokbrander is erg handig.

GerritGteB. 04-05-2015 Product paar weken in bezit

Prima compact fornuis en fijne oven, door de talrijke mogelijkheden aanwezig op het fornuis al veel diverse en heerlijke gerechten op tafel kunnen zetten.

FamBos 04-05-2015 Product paar weken in bezit

Prima fornuis met goed regelbare gaspitten, die bovendien zeer praktisch geplaatst zijn. De gietijzeren pannendrager is stabiel en makkelijk door z'n 2 delen te verwijderen.Hierdoor is het kookgedeelte makkelijk schoon te maken.
De oven komt snel op temperatuur.

Gini1951 03-05-2015 Product paar dagen in bezit

Hebben dit gasfornuis net in huis en zijn heel enthousiast over alle mogelijkheden en gebruiksgemak van dit apparaat. Het gasfornuis staat ook heel mooi in onze keuken. Kan niet anders zeggen voor ons op alle fronten een 10.

Carlos Prieto 28-04-2015 Product paar dagen in bezit

Gemakkelijk ,mooi en stevig gewoon Goed ,een is heel voeg om schoon te maken en verhaal de binnen glas die kan eruit om schoon te maken. Geweldig apparaat.

John 1979 23-04-2015 Product paar dagen in bezit

Super in het gebruik vooral met meerdere pannen erg stevig ook
Kleur zilver staat modernist
Bakken van een cake en pizza was nog nooit zo makkelijk
Hoop dat hij het nog jaren goed doet
Een super fornuis voor ons gezin