Indesit I6TMH5AG(X)/NL rvs - Reviews

gas
Aantal kookzones
Hoogte
85 cm

Beoordeling op basis van 26 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

HTuran 26-05-2015
  • Product maand in bezit

Bij Mediamarkt aangeschaft. Nog voor het aanschaffen de reviews gelezen en tot mijn verbazing waren er veel mensen die er toch niet zo tevreden mee waren. Het zou een hele vieze geur achterlaten of gewoon niet aan de verwachtingen doen maar dat is allemaal niet waar! Mijn moeder en ik zijn er absoluut tevreden mee. Sinds dag 1 helemaal geen last gehad van vieze geurtjes, fornuis werkt prima en het eten wordt goed voorbereid. Zo veel functies waarover je kan beschikken. Perfecte oven en goedkoop nog ook, wij zijn er heel erg blij mee. Bedankt!

Gabrielle33 05-05-2015

Wij hebben dit gasfornuis nu een aantal weken in bezit en hij bevalt ons erg goed. er zitten erg veel standen op bij de oven om verschillende dingen te bakken. ook de wokbrander is erg handig.

hans 07-06-2016

heel goed apparaat

gebruiks vriendelijk, veel mogelijk heden, makkelijk in onderhoud,mooi apparaat,redelijk prijs kwaliteits verhouding,voldoende accessoires bij geleverd, goede en mooie wokbrander

TCH 20-05-2015

Makkelijk schoon te houden. Voldoende afstand tussen de gaspitten waardoor pannen goed passen. Oven heeft voldoende functies en de opberglade onderin is erg fijn.

Stef1337 11-05-2015

We waren op zoek naar een " gewoon " fornuis en toen werd deze aangeraden, we waren nog nooit zo onder de indruk van een fornuis.
Meer verschillende standen in de warmeluchtoven dan waar wij uberhaupt het bestaan vanaf wisten, zelfs een snelkook optie voor snacks (zoals airfryers dat hebben) .
In eerste instantie dacht ik dat het met zoveel functies moeilijk te bedienen zou zijn, maar nee hoor, dat gaat 1,2,3 met een draai van de knop!
Het ziet er ook nog eens gelikt uit, mooi strak en ook makkelijk schoon te houden.

Lvdluna 22-12-2016

Mooi en functioneel gasfornuis.

Mooi fornuis, goede degelijke constructie en gaspit rooster. Pannen kunnen goed naast elkaar staan. Mooie grote oven met 2 roosters en bakplaat en een paar leuke opties mbt het gebruik, zoals een pizza stand. Wel heel vervelend dat onze toch gewoon standaard gasaansluiting niet paste. Moesten eerst weer naar de witgoedzaak om nieuwe slang en aansluiting te kopen. Je zou verwachten dat alles standaard is maar helaas. Op dit na, tot nu toe, erg tevreden

Pluspunten

• Mooie goede oven
  • Ruimte voor de pannen

Minpunten

• Gasaansluiting

Latenwekoken 16-06-2016

mooi ding dat fornuis

Alleen de electrische ontsteking is vervelend. Moet dan die knop een aantal seconden ingedrukt houden.

pieter lewiszong 27-10-2015

Vroeger een Etna gehad daarna een Atag maar dit is toch de beste alles werkt uitstekend .
Krachtige branders oven met vele mogelijkheden.

FamBos 04-05-2015

Prima fornuis met goed regelbare gaspitten, die bovendien zeer praktisch geplaatst zijn. De gietijzeren pannendrager is stabiel en makkelijk door z'n 2 delen te verwijderen.Hierdoor is het kookgedeelte makkelijk schoon te maken.
De oven komt snel op temperatuur.

fornuis 24-12-2016

fornuis Indesit

Mooi fornuis. Goede prijs - kwaliteitsverhouding. Ik vind alleen de achterplaat niet mooi; te donker. Had liever matglas gehad.

Mevr Haeren 21-12-2016

Mooi design.

Wij hebben zojuist de Indesit I6TMH5AG(X)/NL Gasfornuis ontvangen, we zijn er zeer tevreden over, en vooral ook de duidelijk in het bezorgen vinden wij heel prettig. Je weet exact hoe laat ze komen en zelf wie er komen. Grote klasse.

Kuiper 06-06-2016

Mooie grote fornuis

Het ziet er degelijk uit en ook de pannen passen mooi bij elkaar. de oven werkt erg goed en snel.
Uiterlijk van het fornuis is ook mooi om te zien.

idRonald1964 12-05-2015

Zeer fraai design met veel mogelijkheden van ovengebruik. Enorm veel ruimte om pannen te plaatsen ten opzichte van onze oude kookplaat, geen gedring meer, het past allemaal ruim. Ook aan veiligheid is gedacht. Duurzaamheid moet nog blijken aangezien we het fornuis net hebben, maar tot zover een aanrader voor wie net wat meer wil.

Ljiljana01 10-05-2015

Fornuis is pas gisteren afgeleverd tot zover zijn we tevreden al paar keer oven gebruikt en natuurlijk kookplaat.

wine23 09-05-2015

Zonder meer de mooiste voor zijn geld. En ja, op rvs zie je alles, maar rvs is wel heel erg mooi. Makkelijk in het gebruik en veel mogelijkheden voor heel weinig geld. ( oke, pas 2x gebruikt ) Maar we zijn er super blij mee.
Dit is de beste koop voor zo'n laag bedrag.

sanitater 08-05-2015

6,7
Het fornuis net gekocht, op het oog mooi en netjes in het RVS. Vingervlekken zijn wel snel zichtbaar. Grote wokbrander!

samsam123 06-05-2015

Heel goed fornuis, makkelijk in gebruik, goed schoon te houden. Ziet er mooi uit dus staat goed in mijn keuken.

j & j 05-05-2015

De Indesit is nog maar een paar weken in ons bezit. Het fornuis heeft een mooie vormgeving en is daarnaast makkelijk in gebruik. Het fornuis is makkelijk schoon te houden.

Ratjetoe911 05-05-2015

Was goede vervanging voor ouder gasfornuis van 20 jaar oud. Moderne vormgeving en makkelijk onderhoud

GerritGteB. 04-05-2015

Prima compact fornuis en fijne oven, door de talrijke mogelijkheden aanwezig op het fornuis al veel diverse en heerlijke gerechten op tafel kunnen zetten.