Smeg C9GMXNL roestvrijstaal - Reviews

Soort oven
elektrisch

Gerarddigi 21-02-2014 Product kwartaal in bezit

6,8
3 maanden geleden met de koop van een nieuwe keuken besloten een 90cm smeg oven c9gmxnl1 te laten plaatsen.
Nu drie weken geleden de gril functie voor het eerst geprobeerd, maar die wordt niet warm.
Daarop de klantenservice gebeld van smeg, welke aan geeft dat binnen twee dagen een monteur in deze regio afspraak maakt voor reparatie..... Na een week toch maar weer gebeld.... De monteur gaat nog dezelfde dag contact op nemen... Twee dagen later maar weer gebeld, en de klantenservice gaat de monteur bellen, en we zouden binnen half uur terug gebeld worden Na zelf na 2,5 uur maar weer met klantenservice gebeld te hebben wordt aangegeven dat de monteur "vanavond nog terug belt" dat ging de heer van klantenservice ons garanderen...... Het is nu 21.45 uur vrijdagavond.... Uiteraard heeft de monteur niet meer gebeld.

nijb 21-01-2014 Product kwartaal in bezit

15-01-2014
Sinds oktober hebben wij dit fornuis Het is een pracht om te zien. De wokbrander is ideaal, de gaspitten zitten op de goed plaats zoals bijv. een sudderpitje achteraan. Uit deze oven smaakt alles lekkerder Het kerstdiner was top.Er miste 1 klein knopje wat na 1 dag al gratis verzonden is, fantastische service. Ik hoop nog lang lekker te kunnen koken en bakken op dit fornuis.
Over de duurzaamheid kan ik nog niet goed oordelen omdat we dit fornuis net hebben, maar ik hoop lang.